google ads

Alati za planiranje ključnih riječi na Google Ads-u

Niste sigurni koje su ključne riječi relevantne za Vašu web stranicu te kakav će učinak postići? Također, dvoumite se oko budžeta koji planirate koristiti za Google Ads? U odgovoru na ova pitanja, pomoći će Vam Alati za planiranje ključnih riječi.

Otvorite https://ads.google.com/.

U izborniku sive boje, otvorite Alati i postavke.

Nakon što ste otvorili Alate i postavke, otvorit će se padajući izbornik, u kojem ćete kliknuti na Planiranje.

U podizborniku, odaberite Alati za planiranje ključnih riječi.

Alati za planiranje ključnih riječi sastoje se od dvije kategorije: Otkrijte nove ključne riječi i Dobijte opseg pretraživanja i predviđanja. U dnu se nalaze Planovi koje ste izradili i oni koji su podijeljeni s Vama, kako biste spremili prethodna pretraživanja.

Kliknite na Otkrijte nove ključne riječi.

Otkrijte nove ključne riječi se također sastoji od dvije kategorije: Započnite s ključnim riječima te Započnite s web lokacijom.

Što se tiče ključnih riječi, možete upisati pojam te željeni jezik i državu, kao i domenu koja će biti filter.

Odabirom Započnite s web-lokacijom možete upisati web adresu poduzeća koje nudi slične proizvode ili usluge poput Vas.

Uz pomoć ovog alata možete provjeriti prosječna mjesečna pretraživanja, minimalan i maksimalan budžet za pojavljivanje na Google-u, odnosno koliki budžet trebate izdvojiti po kliku, kako bi Vaš oglas bio prvi na tražilici te konkurenciju u indeksiranoj vrijednosti.

Vratimo se na početnu kategoriju Dobijte opseg pretraživanja i predviđanja.

Klikom na Početak rada, otvorit će se Plan ključnih riječi. Uz pomoć plana možete izračunati koje ključne riječi će Vam donijeti optimalne rezultate i željeni doseg.

Nadamo se da ste shvatili kako koristiti Alate za planiranje ključnih riječi!

Čitajte redovito Bloguctus, kako biste saznali najnovije informacije iz svijeta digitalnog marketinga. Ako Vam je potrebna usluga oglašavanja, kontaktirajte nas na info@atauctus.hr.