google ads

Ciljevi i vrste Google Ads oglasa

Zainteresirani ste za oglašavanje poduzeća putem Google Ads-a ili samo želite znati kako takvi oglasi funkcioniraju? Nastavite čitati ovaj Bloguctus, kako biste se upoznali s ciljevima i vrstama Google Ads oglasa.

Za početak, potrebno je odrediti cilj Vaše kampanje. Postoji 6 ciljeva: Prodaja, Potencijalni kupci, Promet na web-lokaciji, Odabir određenog proizvoda i robne marke, Svijest o robnoj marki i doseg te Promocija aplikacije. Naravno, u slučaju da želite postavite neki drugi cilj, moguće ga je prilagoditi Vašim potrebama.

Prodaja se koristi kako bi se potaknula prodaja online, putem aplikacije, telefonom ili u trgovini.

Potencijalni kupci namijenjeni su poticanju korisnika na poduzimanje radnje, kako bi se privukli potencijalni kupci i ostvarili druge konverzije.

Promet na web-lokaciji usmjerava željene korisnike na posjet Vaše web lokacije.

Odabir određenog proizvoda i robne marke potiče korisnike na istraživanje Vaših proizvoda i usluga.

Svijest o robnoj marki i doseg doseže široku publiku i izgrađuje svijest.

Promocija aplikacije rezultira većim brojem instalacija aplikacije i interakcija s aplikacijom.

Nakon ciljeva, potrebno je odrediti i vrstu kampanje. Vrste kampanja mogu biti: Traži, Prikazivačka mreža, Shopping kampanja, Video, Pametna kampanja i Discovery kampanja.

Traži kampanja ostvaruje veću prodaju pomoću tekstualnih oglasa ili oglasa za poziv koji se prikazuju u blizini rezultata pretraživanja na domeni Google.com, na partnerskim web-lokacijama Google pretraživanja i drugdje.

Prikazivačka mreža ostvaruje veću prodaju prikazivanjem vizualno upečatljivih oglasa na cijelom webu (online, u aplikaciji, u trgovini) i optimiziranje izvedbe kampanje pomoću automatskog licitiranja, ciljanja i izrade oglasa.

Shopping kampanja pospješuje prodaju online i u trgovinama shopping oglasima koji se prikazuju u blizini rezultata pretraživanja na Google pretraživanju, Google slikama, web-lokacijama Google partnera na pretraživačkoj mreži, Google prikazivačkoj mreži i drugdje.

Video kampanja ostvaruje veću prodaju uz videooglase osmišljene tako da potaknu osobe da kupuju Vaše proizvode ili usluge.

Pametna kampanja ostvaruje prodaju na web-lokaciji pomoću automatskih oglasa koji se prikazuju na Googleu, Google kartama i webu te iskoristite upravljanje oglasima koje zahtjeva minimalni trud.

Discovery kampanja ostvaruje veću prodaju uz vizualno bogate prilagođene oglase koji se prikazuju na YouTubeu, Gmailu, Discoveru i dr.

Aplikacija kampanja pospješuje instalacije aplikacije automatiziranom kampanjom koja prikazuje oglase na Google pretraživačkoj mreži, prikazivačkoj mreži, Google Playu, u drugim aplikacijama i na YouTubeu.

Važno je napomenuti kako se kod cilja Promocija aplikacije može koristiti samo kampanja Aplikacija, dok se kod ciljeva Odabir određenog proizvoda i robne marke te Svijest o robnoj marki i doseg mogu koristiti samo kampanje Prikazivačka mreža i Video. Nadamo se da ste shvatili čemu služe Google Ads oglasi!

Čitajte redovito Bloguctus, kako biste saznali najnovije informacije iz svijeta digitalnog marketinga. Ako Vam je potrebna usluga oglašavanja, kontaktirajte nas na info@atauctus.hr.