izrada logotipa i
vizualni identitet
Kada pomislite da izrada logotipa i vizualni identitet iziskuju velika novčana sredstva, zapamtite da vrhunsko grafičko rješenje pruža veće šanse za uspjeh i lakše povezivanje s brendom. Predstavite svoje poslovanje s ponosom!
izrada logotipa
Prvi dojam je najvažniji, a korisnici se najčešće prvo susreću s logotipom. Logotip mogu biti grafički simboli, tekst ili njihova kombinacija, a ponekad sadrže i slogan poduzeća. Vizualni simboli se tako povezuju uz kvalitetu proizvoda i usluga poduzeća, stoga je izrazito važno da se uz njegovu pomoć brend i vrijednosti prikažu na ispravan način.
U današnje vrijeme, logotipi su podložni suvremenim trendovima, stoga je njihova prezentacija izrazito važna. Upravo iz tog razloga, dizajn izrađujemo u više varijanti uključujući prilagodbu boja, dimenzija, veličina i drugih faktora. Smatramo kako izradu logotipa treba prepustiti stručnjacima, s obzirom na to da je dugotrajan i ključni element koji predstavlja poduzeće, koji često ima i emocionalnu vrijednost. Njegova zadaća je privući korisnike, predstaviti brend i proizvode te izdvojiti poduzeće od konkurencije.
Prilikom izrade logotipa, pažnju treba posvetiti i korporativnim bojama. Ako ih poduzeće nema, boje odabiremo ovisno o sektoru poslovanja, kako bi stvorili identitet poduzeća i pružili kvalitetnu prezentaciju. Odabir boja usmjerava i marketinški proces, što dodatno ističe njegovu važnost. U slučaju da poduzeće već posjeduje korporativne boje, tada logotip prilagođavamo postojećim bojama, bilo da je riječ o izradi potpuno novog logotipa ili redizajnu postojećeg.
Vizualni identitet
Posjedujete logotip ili ga želite izraditi? Može, naravno. A zašto ne biste Vaš logotip s ponosom pokazivali na poslovnoj dokumentaciji. Upravo je to dio vizualnog identiteta. Vizualni identitet je vizualna prezentacija grafičkih rješenja na tiskovnim i digitalnim medijima. Osim spomenutog dizajna logotipa, vizualni identitet uključuje i dizajn memoranduma, vizitki, kuverti, elektroničkog potpisa i ostalih elemenata.
Zvuči interesantno? A zamislite sada još korak dalje. Zašto ne biste uložili sredstva u knjigu standarda. Dizajn letaka, kataloga, brošura, plakata, billboarda, jelovnika, naljepnica, kalendara, knjiga, časopisa, kalendara, ambalaža, proizvoda, etiketa – što god možete zamisliti.


Sastavnice vizualnog identiteta
Vizualni identitet poduzeća čine: logotip (početak vizualnog identiteta, koji treba biti u skladu s trendovima, ali i obilježjima brenda), poslovna dokumentacija (omotnice, pečati, papiri, vizitke), promotivni materijali (oglasi, letci, plakati, brošure, vrećice, kalendari), vizualni identitet proizvoda (kolekcije, naljepnice, ambalaže etikete), tisak (knjige, časopisi, e-book, katalog), prostor, odjeća, vozila (vizualni identitet tvrtke koji uključuje dizajn ureda, izloga, uniformi, vozila i sl. Vizualni identitet poduzeća može se prikazati i kroz druge primjere ovisno o specifičnosti djelatnosti kojom se poduzeće bavi.
Knjiga grafičkih standarda (eng. brandbook) obuhvaća vizualna rješenja na kojima se primjenjuje logotip. Ona je zapravo prostor na kojem se nalazi cijeli vizualni identitet. Uz knjigu se dostavljaju i datoteke za reprodukciju logotipa u različitim varijantama (pozitiv, negativ, boje).
IZRADA LOGOTIPA CIJENA
Cijena izrade logotipa i vizualnog identiteta ovisi o različitim faktorima. U obzir je potrebno uzeti broj različitih grafičkih rješenja, broj korekcija i dorada, potrebu osmišljavanja naziva i slogana poduzeća te opseg knjige standarda, odnosno područja za koje je potrebno primijeniti vizualno rješenje. Cijena izrade logotipa je od 200€ + PDV, dok se cijena izrade vizualnog identiteta kreće već od 1000€ + PDV.
Zašto angažirati baš nas za IZRADU LOGOTIPA I
VIZUALNOG IDENTITETA?
Zamislite samo jedan prosječan dan, Vaš logotip vidjet ćete na web stranici, memorandumu, vizitkama, izlogu trgovine i brojnim drugim mjestima. Kvaliteta izrade i prezentacije ostavit će dobar dojam na klijente i pružiti Vam veću šansu za suradnju. Budite ponosni na Vaše predstavljanje uz profesionalna grafička rješenja.
Vizualno prepoznavanje poduzeća ili proizvoda. Logotip i vizualni identitet moraju biti jedinstveni i prepoznatljivi, kako bi se korisnici lako povezali s njima.
Isticanje vrijednosti poduzeća ili proizvoda te izdvajanje od konkurencije.
Profesionalni pristup s kvalitetnim vizualnim rješenjima donosi razliku u percipiranju poduzeća ili proizvoda.
PROCES IZRADE LOGOTIPA I VIZUALNOG IDENTITETA
1. UVODNI SASTANAK
Kako bismo stvorili najkvalitetnija vizualna rješenja, potrebno nam je što više informacija o Vašem poduzeću, proizvodima ili uslugama, tržištu te konkurenciji. Želimo znati na koji način zamišljate vizualni identitet te kako se želite predstavljati. Sukladno tome, nudimo potencijalne mogućnosti s različitom financijskom konstrukcijom.
2. Analiza postojećeg logotipa i vizualnog identiteta, istraživanje tržišta i
analiza konkurencije
Početna točka projekta ovisi o brojnim faktorima. Važno je razlučiti radi li se o potpuno novom poduzeću kojem je potreban logotip za početak poslovanja ili poduzeće već posluje i potreban mu je redizajn logotipa ili vizualnog identiteta. Isto vrijedi i za proizvode – je li riječ o novom proizvodu, novom proizvodu u dijelu postojeće linije proizvoda ili o već postojećem proizvodu. Prilikom svih slučajeva potrebno je biti vrlo oprezan jer poruka mora biti poslana na pravi i primjeren način. Zatim je potrebno istražiti tržište i konkurenciju. Važno je imati vlastiti identitet, ali pretjerano izdvajanje nikad nije poželjno. Potrebno je vidjeti na koji način to radi konkurencija, kako bi se stvorio koncept po kojem će se raditi.
3. Izrada logotipa I vizualnog identiteta
Nakon razrađenog koncepta, prelazi se na izradu logotipa i vizualnog identiteta. Prilikom izrade vodi se briga o dizajnu, korporativnim bojama i fontovima te knjizi standarda i pratećim elementima. Vizualna rješenja izrađujemo u najkvalitetnijim grafičkim programima – Adobe Photoshop i Adobe Illustrator. Po potrebi se koristimo i Canvom, platformom za grafički dizajn koja je posebno orijentirana prema društvenim mrežama. Ovaj proces je izrazito zahtjevan, s obzirom na to da je potrebno voditi brigu i o dizajnu web stranice te cijele poslovne i promotivne dokumentacije u različitim veličinama i formatima.
4. Dostavljanje vizualnih rješenja i
analiza povratnih informacija
Nakon što smo izradili vizualna rješenja, dostavljamo ih na uvid. Usporedno provodimo internu anketu na temelju koje donosimo zaključke koja rješenja su postigla najveći uspjeh kod ispitanika.
5. Odabir finalnog vizualnog rješenja i dostava datoteka za reprodukciju
Zajedno s klijentom odabiremo pobjedničko rješenje, kojeg korigiramo i dorađujemo do odabira finalne verzije. Dostavljamo knjigu standarda s pratećim datotekama te predlažemo načine predstavljanja u javnosti.
ČESTA PITANJA
Koja je razlika između logotipa i vizualnog identiteta?
Logotip je samo početni dio vizualnog identiteta, koji se sastoji od grafičkih simbola, teksta ili njihove kombinacije, dok vizualni identitet uključuje sva vizualna rješenja koja se vežu uz određeni brend.
Koliko je vremena potrebno za izradu logotipa i vizualnog identiteta?
Logotip izrađujemo u roku do 10 dana, dok vizualni identitet izrađujemo u roku do 30 dana. Vrijeme izrade je okvirno te ovisi o zahtjevnosti izrade.
Zašto uložiti u kvalitetna vizualna rješenja?
Zato što je to u većini slučajeva prvi susret kupca s brendom, čime automatski stvara određeno mišljenje. Rješenja moraju biti profesionalna jer predstavljaju poslovanje, odnosno proizvode i usluge koje poduzeće nudi. Ne kaže se uzalud da dizajn prodaje proizvod, zar ne?