Kako istaknuti kreativni sadržaj na LinkedIn-u?

Kako istaknuti kreativni sadržaj na LinkedIn-u?

Za potpuni potencijal LinkedIn-a, potrebno je biti aktivan i koristiti ga na dnevnoj bazi. Velika većina korisnika ima osjećaj da nisu primijećeni. Kako bi se postigli što bolji rezultati, potrebno je optimizirati feed i na najbolji način iskoristiti angažman korisnika. Isto tako potrebno je obraćanje, ne samo potencijalnim kupcima, već i poslodavcima, odnosno vlasnicima jakih brandova.

Kako bi se unaprijedila prisutnost na LinkedIn-u, vrlo je važno napraviti reviziju, što će rezultirati otkrivanjem negativnih i pozitivnih elemenata djelovanja, te identificiranjem najboljih prilika za ponovnu upotrebu ili prenamjenu sadržaja. Iz tog razloga je vrlo važno raditi redovite revizije s  klijentima, kako bi se utvrdilo kako i na koji način se postojeći sadržaj može iskoristiti i prenamijeniti te na koji način stvoriti novi sadržaj.

Za privlačenje novih pratitelja, potrebno je izraditi sadržaj koji će potaknuti pozitivne reakcije, što se postiže kreativnim sadržajem koji ima emotivan učinak. S takvim sadržajem je moguće postići 44% više pregleda u odnosu na ostale.

Prenošenje vizije se postiže tako što se sadržaj objavljuje u ljudskom, a ne službenom tonu uz ideje koje potiču na razmišljanje, odnosno izazivaju postojeće pretpostavke. Također, potrebno je uključiti pouzdane izvore i fokusirati se na trendove koji utječu na područje koje se obrađuje.

Neki od savjeta kako napraviti kreativni sadržaj su:

  • koristiti velike i istaknute slike
  • razmišljati na način koji je razumljiv zainteresiranima za područje koje se obrađuje
  • odrediti sadržaj koji ostavlja dojam na korisnike
  • dati prioritet raznolikosti i uključenosti
  • objavljivati video sadržaj koji je popraćen s titlovima

Za bolju prisutnost na LinkedIn-u, svakako se preporučuje timski rad s partnerima, koji su stručnjaci za LinkedIn i znaju kako ostvariti maksimalni potencijal na području marketinga i oglašavanja.

Može se zaključiti kako je vrlo važno postići kreativnost, odnosno da je postojeći sadržaj moguće prenamijeniti, što se postiže revizijom, a također se potiče i izrada novog sadržaja koji mora biti pamtljiv.