Arhiva

Što je evergreen sadržaj

Evergreen sadržaj – što je i kako ga napraviti?

Sadržaj koji ostaje relevantan godinama nakon objave jedan je od najvrjednijih resursa u digitalnom marketingu. Riječ je o evergreen sadržaju – materijalu koji ne zastarijeva i konstantno privlači publiku. Njegova…
Read more
Kako promijeniti ime stranice na Facebooku

Promijenite ime stranice na Facebooku u 8 koraka

Promjena imena Facebook stranice može izgledati kao jednostavan tehnički zadatak, no potrebno je napraviti određene korake kako bi Facebook potvrdio promjenu. U ovom blogu donosimo vam vodič korak po korak,…
Read more
Kako pisati blog

Naučite kako pisati blog kroz jednostavnih 10 koraka

Blog je jedan od najvažnijih alata digitalnog marketing jer pomaže poboljšati pozicije na tražilici i privući ciljnu publiku. Pisanje bloga donosi brojne koristi, poput izgradnje autoriteta, edukacije korisnika i stvaranja…
Read more
Što je domena web stranice

Što je domena i zašto je važna za vašu web stranicu?

Prvu domenu registrirao je američki proizvođač računala Symbolics (symbolics.com) 15. ožujka 1985. godine. Time započinje korištenje domena, koje su postale neizostavan dio svake web stranice.Nastavite čitati kako biste saznali:Što je…
Read more
Što je SWOT analiza

SWOT analiza – definicija, primjeri i savjeti

SWOT analiza jedna je od najpoznatijih analiza za donošenje poslovnih odluka, bilo da se radi o novom poduzeću, novim proizvodima ili restrukturiranju organizacije. Koristi se prilikom izrade strategije, poslovnih planova,…
Read more
Zakažite besplatne konzultacije i saznajte kako možemo vaš posao podići na višu razinu

Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.