Prisutnost na društvenim mrežama je neophodna za svaku tvrtku, a Facebook je jedan od glavnih alata s kojim možete povećati vidljivost i angažman vašeg brenda. Saznajte kako se možete povezati s potencijalnim klijentima, razviti brend i povećati prodaju uz naše usluge Facebook oglašavanja.
Naše usluge Facebook oglašavanja obuhvaćaju sve, od izrade strategije do optimizacije kampanja, s ciljem postizanja najboljih rezultata za vaše poslovanje. Kako bismo zadovoljili vaše potrebe i ostvarili željene ciljeve, provodimo sljedeće aktivnosti:
Kako bi Facebook oglašavanje bilo uspješno, prvi korak je izrada učinkovite strategije Facebook oglašavanja. Provodimo analizu vaših poslovnih ciljeva, konkurencije i trenutnih aktivnosti na Facebooku, kako bismo strategiju prilagodili vašem poslovanju. Određujemo ciljne skupine, poruke koje želite prenijeti te definiramo vrste oglasa koje će najbolje odgovarati vašim potrebama.
Pažljivo odabiremo boje, fontove i vizualne elemente kako bismo stvorili dizajn koji odražava vaš brend. Uz to, posebnu pažnju posvećujemo pisanju tekstova koji prate oglase. Komuniciramo ključne prednosti vaših proizvoda ili usluga te pozivamo korisnike na željenu radnju, kao što su posjet web stranice, kupnja ili prijava na newsletter.
Precizno ciljanje publike je ključno za uspjeh Facebook kampanja. Iz strategije koristimo podatke o ciljnoj skupini, uključujući demografske i psihografske karakteristike, interese, ponašanje i sl. na temelju kojih odabiremo publiku za prikazivanje oglasa. Tako osiguravamo da će se vaši oglasi prikazivati korisnicima koji su najvjerojatnije zainteresirani za vaše proizvode ili usluge.
Postavljamo optimalan budžet za vaše kampanje te raspodjeljujemo sredstva za oglase prema potrebama i prioritetima. Redovito pratimo potrošnju i optimiziramo troškove kako bismo vam osigurali maksimalni povrat. Također se brinemo o rasporedu prikazivanja oglasa te se trudimo da su vaši oglasi prisutni u svim vremenskim intervalima, a posebice onima koji su važni u vašem poslovanju.
Kontinuirano pratimo učinak kampanja, analizirajući ključne metrike kao što su doseg, angažman i stopa konverzije kako bi optimizirali oglase za što bolje rezultate. Na kraju svakog mjeseca vam šaljemo detaljne izvještaje koji prikazuju uspješnost kampanja te predlažemo daljnje korake za poboljšanje rezultata.
Ciljamo korisnike koji su već pokazali interes za vaš brend, bilo da je riječ o postojećim kupcima ili klijentima koji su iskazali interes, ali nisu poduzeli akciju kao što je npr. stavljanje proizvoda u košaricu. Tako korisniku možemo prikazati oglas s točno određenim proizvodom ili kategorijom proizvoda koji je gledao na vašoj web stranici.
Facebook oglašavanje pruža mogućnost detaljnog ciljanja publike, čineći ga vrlo učinkovitim. U nastavku slijede naše cijene, kako bi mogli isplanirati svoje troškove i odrediti budžet za oglašavanje.
Facebook oglašavanje pruža brojne prednosti koje tvrtkama mogu pomoći u ostvarivanju ciljeva. Nekoliko je ključnih razloga zašto bi se trebali oglašavati:
Jedna od najvećih prednosti Facebook oglašavanja je mogućnost preciznog ciljanja publike. Korisnike možete ciljati na temelju demografije, lokacije, interesa, ponašanja i ostalih relevantnih faktora.
Facebook oglasi mogu voditi korisnike direktno na vašu web stranicu, kako bi odmah kupili proizvode ili rezervirali uslugu iz oglasa. Tamo će vidjeti i ostalu ponudu, pa se potencijalno mogu odlučiti za veću kupovinu ili rezervaciju.
Za razliku od tradicionalnih metoda oglašavanja, oglašavanje na Facebooku možete kontrolirati. Budžet prilagođavate vašim potrebama i ciljevima te ga ovisno o situaciji možete smanjivati ili povećavati.
Oglasi koji su namijenjeni ciljnoj publici rezultirat će boljim angažmanom, uključujući lajkove, komentare, dijeljenje, ulaske u web stranicu i ostale željene aktivnosti. Također, pomoći će vam u izgradnji odnosa s postojećim klijentima.
Koristeći naše usluge vođenja Facebook stranice, možete direktno komunicirati s publikom putem objava, komentara, poruka i upita te graditi prepoznatljivost, a Facebook oglašavanje vam omogućuje obuhvaćanje publike koja još uvijek nije dio vaše zajednice.
Facebook je jedna od najposjećenijih društvenih koja omogućuje da vaše oglase vidi veliki broj zainteresiranih korisnika. Koristeći vizualni identitet i prikladni tekst, možete postići prepoznatljivost među zainteresiranom publikom.
Za Facebook oglašavanje je potreban strateški pristup te korištenje alata kako bi se postigli optimalni rezultati. Evo nekoliko razloga zašto biste trebali angažirati našu agenciju za internet oglašavanje:
Facebook više nije samo platforma za povezivanje s prijateljima i obitelji, već i jedan od glavnih kanala digitalnog marketinga. S obzirom na broj korisnika, oglašavanje pruža mogućnost ciljanja zainteresiranih korisnika. Saznajte od čega se sastoji naš proces pružanja usluga Facebook oglašavanja:
Kako bismo saznali što više informacija o projektu, organiziramo sastanak (uživo ili online). Na sastanku ćete nam predstaviti vaše ideje i ciljeve, a mi ćemo vam objasniti način rada naše agencije za društvene mreže i koja rješenja predlažemo.
Analizirat ćemo vaše tržište i konkurenciju kako bi ispravno odredili ciljnu publiku kojoj se obraćate. Nakon toga, zajedno s vama odredit ćemo što želite oglašavati te predviđeni budžet.
Oglašavanje na Facebooku nudi opciju ciljanja korisnika na temelju njihove lokacije, dobi, spola, interesa i ponašanja. S našim ispravnim ciljanjem, vaše oglase će vidjeti korisnici za koje je najvjerojatnije da će napraviti željenu akciju.
Dizajnirat ćemo Facebook oglase koji privlače pažnju, prenose vašu poruku i potiču na akciju. Oglase ćemo uskladiti s vašim vizualnim identitetom i prilagoditi ciljnoj publici.
Pisanje teksta je jedan od najvažnijih elemenata oglasa jer je tekst upravo taj koji privlači pažnju. Izrađujemo privlačne i učinkovite tekstove koje će korisnike potaknuti na željenu akciju.
Oglase objavljujemo nakon što odobrite njihov izgled. Nakon objavljivanja, započinjemo s praćenjem rezultata kampanje. Uz pomoć analitičkih podataka koje pruža oglašavanje na Facebooku, radimo optimizaciju kako bi maksimizirali povrat ulaganja.
Facebook oglašavanje uključuje proces stvaranja i distribucije sponzoriranih oglasa s ciljem promocije brenda, proizvoda ili usluga. Zahvaljujući velikoj bazi korisnika te alatima koje nudi Facebook oglašavanje, moguće je ciljati korisnike prema određenim karakteristikama, uključujući demografske skupine, interese i ponašanja. Tako oglašivači mogu dosegnuti željenu publiku i mjeriti učinkovitost kampanje uz detaljne analitičke podatke.
Facebook oglašavanje je namijenjeno svima koji žele promovirati svoj brend, proizvod ili usluge. Neki od najčešćih kategorija su:
Cijena Facebook oglašavanja ovisi o nizu faktora:
Vrijeme koje je potrebno za postizanje prvih rezultata Facebook oglašavanja se može razlikovati ovisno o nekoliko čimbenika:
Prvi rezultati kampanja mogu biti vidljivi nakon nekoliko dana (povećanje broja klikova, pregleda i interakcija). Za konkretnije ciljeve je potrebno od nekoliko tjedana do nekoliko mjeseci, a uglavnom se odnose na povećanje prodaje i privlačenje potencijalnih klijenata.
Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.
Analiza, plan i postavljanje društvenih mreža