Privucite ciljnu publiku uz usluge Facebook oglašavanja

Prisutnost na društvenim mrežama je neophodna za svaku tvrtku, a Facebook je jedan od glavnih alata s kojim možete povećati vidljivost i angažman vašeg brenda. Saznajte kako se možete povezati s potencijalnim klijentima, razviti brend i povećati prodaju uz naše usluge Facebook oglašavanja.

Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Predivan stručni tim ljudi, profesionalci s velikim znanjem i prije svega još većom zaljubljenošću u svoj posao. Naša firma je dotaknula samo dno ali ovo dvoje predivnih ljudi nam je pomoglo te smo se uz njih oporavili.

Komunikacija odlična, vrhunska firma ako tražite pametna i isplativa marketinška rješenja..

Toplo preporučujem svakome, nema problema koji Vam oni neće rješiti.. Od mene čista 10!!!!! Josip i Iva samo nebo Vam je granica...”

mirjana-vulic-1
Mirjana Vulić
Vlasnica, Zuzi Shop
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Mlada, ambiciozna, te motivirana ekipa! Vrlo komunikativni, susretljivi i učinkoviti u svakom smislu tih riječi.

Radio sam web-shop sa njima i mogu reći da sam jako zadovoljan izvedenim.

Atauctus je defintivno agencija za svaku pohvalu, te preporuku. Još jednom, veliko hvala svima! :)”

dario-turkovic-1
Dario Turković
Vlasnik, Green Health
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Nakon dugogodisnje muke sa starom web stranicom i marketingom uopce, upoznala sam Josipa i Ivu, ljude koji stoje iza ove fenomenalne agencije za digitalni marketing i preporodila se.

Napravili su mi novu web stranicu koja je brza, funkcionalna i jednostavna za koristenje. Stranica je SEO optimizirana tako da donosi puno vise organskog prometa koji ne moram plaćati. Drustvene mreze mi izgledaju bombasticno. Ima puno vise upita stranaka od kad su oni preuzeli vodenje drustvenih mreza.

Ali ono sto me najvise odusevilo je pristup poslu i vlasnika i svih zaposlenih u njihovoj agenciji. Sve je promptno, brzo, komunikacija je jednostavna. Uglavnom, ljudi za pozeljeti.

I ono sto je najvaznije, prodaja mi se znatno povecala od kada su oni preuzeli digitalni marketing za moje kuce za odmor.

Kad uzmem u obzir ulozeno i dobiveno, svakako se isplati, tako da od mene cista petica! Hvala Vam ekipa 😉”

stefani-jadro-1
Stefani Jadro
Vlasnica, Zora House
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Iskustvo suradnje s Atauctus timom za Facebook/Instagram oglašavanje je bilo iznimno pozitivno. Vidljivi su bili izvrsni rezultati već u kratkom roku, a sve to uz pristupačan budžet.

Tim je izuzetno profesionalan, susretljiv i uvijek na usluzi.

Sve preporuke! Veselim se daljnjoj suradnji!”

ines-kovacic-1
Ines Kovačić
Vlasnica, Green Stay Croatia
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Mlad, kreativan i poduzetan tim.

Brzo, korektno i profesionalno odrađen posao.

Naše preporuke!!!”

ariana-niksic
Ariana Nikšić
Direktorica, Dogma Kapital

Što uključuju naše usluge Facebook oglašavanja?

Naše usluge Facebook oglašavanja obuhvaćaju sve, od izrade strategije do optimizacije kampanja, s ciljem postizanja najboljih rezultata za vaše poslovanje. Kako bismo zadovoljili vaše potrebe i ostvarili željene ciljeve, provodimo sljedeće aktivnosti:

Strategija Facebook oglašavanja

Kako bi Facebook oglašavanje bilo uspješno, prvi korak je izrada učinkovite strategije Facebook oglašavanja. Provodimo analizu vaših poslovnih ciljeva, konkurencije i trenutnih aktivnosti na Facebooku, kako bismo strategiju prilagodili vašem poslovanju. Određujemo ciljne skupine, poruke koje želite prenijeti te definiramo vrste oglasa koje će najbolje odgovarati vašim potrebama.

Izrada Facebook oglasa

Pažljivo odabiremo boje, fontove i vizualne elemente kako bismo stvorili dizajn koji odražava vaš brend. Uz to, posebnu pažnju posvećujemo pisanju tekstova koji prate oglase. Komuniciramo ključne prednosti vaših proizvoda ili usluga te pozivamo korisnike na željenu radnju, kao što su posjet web stranice, kupnja ili prijava na newsletter.

Ciljanje Facebook publike

Precizno ciljanje publike je ključno za uspjeh Facebook kampanja. Iz strategije koristimo podatke o ciljnoj skupini, uključujući demografske i psihografske karakteristike, interese, ponašanje i sl. na temelju kojih odabiremo publiku za prikazivanje oglasa. Tako osiguravamo da će se vaši oglasi prikazivati korisnicima koji su najvjerojatnije zainteresirani za vaše proizvode ili usluge.

Upravljanje budžetom

Postavljamo optimalan budžet za vaše kampanje te raspodjeljujemo sredstva za oglase prema potrebama i prioritetima. Redovito pratimo potrošnju i optimiziramo troškove kako bismo vam osigurali maksimalni povrat. Također se brinemo o rasporedu prikazivanja oglasa te se trudimo da su vaši oglasi prisutni u svim vremenskim intervalima, a posebice onima koji su važni u vašem poslovanju.

Praćenje rezultata Facebook kampanja

Kontinuirano pratimo učinak kampanja, analizirajući ključne metrike kao što su doseg, angažman i stopa konverzije kako bi optimizirali oglase za što bolje rezultate. Na kraju svakog mjeseca vam šaljemo detaljne izvještaje koji prikazuju uspješnost kampanja te predlažemo daljnje korake za poboljšanje rezultata.

Remarketing i retargeting

Ciljamo korisnike koji su već pokazali interes za vaš brend, bilo da je riječ o postojećim kupcima ili klijentima koji su iskazali interes, ali nisu poduzeli akciju kao što je npr. stavljanje proizvoda u košaricu. Tako korisniku možemo prikazati oglas s točno određenim proizvodom ili kategorijom proizvoda koji je gledao na vašoj web stranici.

Provjerite naše cijene Facebook oglašavanja

Facebook oglašavanje pruža mogućnost detaljnog ciljanja publike, čineći ga vrlo učinkovitim. U nastavku slijede naše cijene, kako bi mogli isplanirati svoje troškove i odrediti budžet za oglašavanje.

Analiza, plan i postavljanje društvenih mreža

Broj društvenih mreža:
Cijena mjesečno od:
350€
+PDV
* Maksimalan broj društvenih mreža je 3 (Facebook, Instagram, LinkedIn).

  • Evaluacija trenutnog stanja vaše Facebook stranice (sadržaj, angažmani i ostale performanse, razumijevanje ciljne publike)
  • Konkurentska analiza (detektiranje najboljih praksi i prilika za isticanje)
  • Definiranje ciljeva, razvoj sadržaja i oglašavanja

  • Kreiranje Facebook stranice (odabir kategorije, popunjavanje osnovnih informacija, pisanje opisa, postavljanje profilne i naslovne fotografije, optimizacija URL-a)
  • Konfiguracija Facebook stranice (povezivanje Facebook stranice s Instagram profilom, dodavanje dodatnih informacija kao što su radno vrijeme, usluge, cijene i sl., podešavanje postavki)
  • Izrada Facebook Business Manager računa (povezivanje Facebook stranice s oglašivačkim računom, dodavanje metoda plaćanja, dodjeljivanje uloga i dozvola članovima tima)
  • Postavljanje Facebook Ads Accounta (definiranje i stvaranje ciljne publike)
  • Instalacija i podešavanje Facebook Pixela (postavljanje događaja za praćenje konverzija i povezivanje s web stranicom)
  • Kreiranje i objavljivanje početnog sadržaja

Oglašavanje na društvenim mrežama

Cijena mjesečno od:
300€
+PDV
Cijena mjesečno od:
350€
+PDV
*Minimalni iznos potrošnje za oglašavanje: 500€ + PDV
**Na oglašavanje se zaračunava agencijska provizija u iznosu od 10%.
  • Kreiranje oglašivačkih računa
  • Definiranje oglašivačkih ciljeva
  • Određivanje publike za prikaz oglasa
  • Stvaranje vizuala i pisanje teksta za oglase
  • Odabir pozicija i formata oglasa
  • Postavljanje budžeta i vremena prikazivanja oglasa
  • Instaliranje Facebook pixela i integriranje s web stranicom
  • Analiza rezultata i optimiziranje oglasa

Zašto vam je potrebno Facebook oglašavanje?

Facebook oglašavanje pruža brojne prednosti koje tvrtkama mogu pomoći u ostvarivanju ciljeva. Nekoliko je ključnih razloga zašto bi se trebali oglašavati:

Precizno ciljanje korisnika

Jedna od najvećih prednosti Facebook oglašavanja je mogućnost preciznog ciljanja publike. Korisnike možete ciljati na temelju demografije, lokacije, interesa, ponašanja i ostalih relevantnih faktora.

Više prometa na vašoj web stranici

Facebook oglasi mogu voditi korisnike direktno na vašu web stranicu, kako bi odmah kupili proizvode ili rezervirali uslugu iz oglasa. Tamo će vidjeti i ostalu ponudu, pa se potencijalno mogu odlučiti za veću kupovinu ili rezervaciju.

Fleksibilnost i kontrola budžeta za oglašavanje

Za razliku od tradicionalnih metoda oglašavanja, oglašavanje na Facebooku možete kontrolirati. Budžet prilagođavate vašim potrebama i ciljevima te ga ovisno o situaciji možete smanjivati ili povećavati.

Bolji angažman i zadržavanje korisnika

Oglasi koji su namijenjeni ciljnoj publici rezultirat će boljim angažmanom, uključujući lajkove, komentare, dijeljenje, ulaske u web stranicu i ostale željene aktivnosti. Također, pomoći će vam u izgradnji odnosa s postojećim klijentima.

Unaprjeđenje vaše Facebook stranice

Koristeći naše usluge vođenja Facebook stranice, možete direktno komunicirati s publikom putem objava, komentara, poruka i upita te graditi prepoznatljivost, a Facebook oglašavanje vam omogućuje obuhvaćanje publike koja još uvijek nije dio vaše zajednice.

Veći doseg i svijest o vašem brendu

Facebook je jedna od najposjećenijih društvenih koja omogućuje da vaše oglase vidi veliki broj zainteresiranih korisnika. Koristeći vizualni identitet i prikladni tekst, možete postići prepoznatljivost među zainteresiranom publikom.

Atauctus je provjerena agencija za Facebook oglašavanje

Za Facebook oglašavanje je potreban strateški pristup te korištenje alata kako bi se postigli optimalni rezultati. Evo nekoliko razloga zašto biste trebali angažirati našu agenciju za internet oglašavanje:

Posjedujemo dugogodišnje iskustvo

Surađivali smo s klijentima iz različitih industrija, stoga se možemo prilagoditi vašim specifičnim potrebama.

Izrađujemo personalizirane kampanje

Kreiramo kampanje s vizualno privlačnim i uvjerljivim oglasima koji su namijenjeni ciljnoj publici.

Koristimo najnovije alate i tehnologije

Tražimo načine kako unaprijediti rezultate primjenjujući alate i tehnologije za optimizaciju kampanja.

Kontinuirano optimiziramo kampanje

Kampanje prilagođavamo analitičkim podacima i najnovijim trendovima na tržištu.

Fleksibilni smo

Brzo se prilagođavamo promjenama u vašim poslovnim ciljevima ili novim tržišnim uvjetima.

Štedimo vaše vrijeme

Oslobađamo vas brige oko vođenja kampanja kako bi se potpunosti mogli posvetiti vođenju svog posla.

Proces pružanja usluga Facebook oglašavanja

Facebook više nije samo platforma za povezivanje s prijateljima i obitelji, već i jedan od glavnih kanala digitalnog marketinga. S obzirom na broj korisnika, oglašavanje pruža mogućnost ciljanja zainteresiranih korisnika. Saznajte od čega se sastoji naš proces pružanja usluga Facebook oglašavanja:

Korak #1

Sastanak s klijentom

Kako bismo saznali što više informacija o projektu, organiziramo sastanak (uživo ili online). Na sastanku ćete nam predstaviti vaše ideje i ciljeve, a mi ćemo vam objasniti način rada naše agencije za društvene mreže i koja rješenja predlažemo.

Korak #2

Analiza i planiranje

Analizirat ćemo vaše tržište i konkurenciju kako bi ispravno odredili ciljnu publiku kojoj se obraćate. Nakon toga, zajedno s vama odredit ćemo što želite oglašavati te predviđeni budžet.

Korak #3

Ciljanje publike

Oglašavanje na Facebooku nudi opciju ciljanja korisnika na temelju njihove lokacije, dobi, spola, interesa i ponašanja. S našim ispravnim ciljanjem, vaše oglase će vidjeti korisnici za koje je najvjerojatnije da će napraviti željenu akciju.

Korak #4

Dizajn i pisanje teksta za oglase

Dizajnirat ćemo Facebook oglase koji privlače pažnju, prenose vašu poruku i potiču na akciju. Oglase ćemo uskladiti s vašim vizualnim identitetom i prilagoditi ciljnoj publici.

Pisanje teksta je jedan od najvažnijih elemenata oglasa jer je tekst upravo taj koji privlači pažnju. Izrađujemo privlačne i učinkovite tekstove koje će korisnike potaknuti na željenu akciju.

Korak #5

Objavljivanje, analiza i optimizacija

Oglase objavljujemo nakon što odobrite njihov izgled. Nakon objavljivanja, započinjemo s praćenjem rezultata kampanje. Uz pomoć analitičkih podataka koje pruža oglašavanje na Facebooku, radimo optimizaciju kako bi maksimizirali povrat ulaganja.

Najčešća pitanja – Facebook oglašavanje

Facebook oglašavanje uključuje proces stvaranja i distribucije sponzoriranih oglasa s ciljem promocije brenda, proizvoda ili usluga. Zahvaljujući velikoj bazi korisnika te alatima koje nudi Facebook oglašavanje, moguće je ciljati korisnike prema određenim karakteristikama, uključujući demografske skupine, interese i ponašanja. Tako oglašivači mogu dosegnuti željenu publiku i mjeriti učinkovitost kampanje uz detaljne analitičke podatke.

Facebook oglašavanje je namijenjeno svima koji žele promovirati svoj brend, proizvod ili usluge. Neki od najčešćih kategorija su:

  • Poslovni subjekti – povećanje svijesti o brendu, poticanje prodaje, izgradnja odnosa s klijentima
  • Lokalne tvrtke – tvrtke koje pružaju lokalne proizvode ili usluge i žele se oglašavati unutar točno određene lokacije
  • Obrazovne i druge institucije – škole, fakulteti, tečajevi za promociju programa, privlačenje studenata i jačanje utjecaja
  • Organizacije s posebnim ciljevima – dobrotvorne organizacije, nevladine organizacije ili inicijative kojima je cilj prikupljanje sredstava ili dosezanje većeg broja ljudi
  • Promocija događaja – promocija i povećanje prodaje ulaznica ili registracija
  • Kreatori sadržaja – blogeri, vlogeri, umjetnici i druge relevantne javne osobe koje žele povećati broj pratitelja i utjecaj

Cijena Facebook oglašavanja ovisi o nizu faktora:

  • Konkurencija – što je više oglašivača za istu ciljnu skupinu, cijena je viša
  • Ciljanje publike – uža tj. specifičnija publika može koštati više (vrijedi i za lokaciju)
  • Kvaliteta oglasa – oglasi koji su relevantniji i imaju visoku stopu interakciju imaju nižu cijenu po kliku
  • Vrijeme oglašavanja – cijene variraju ovisno o dobu dana (najjeftiniji su po noći), događaju (oglašavanje za vrijeme blagdana i rasprodaja je obično skuplje) te trajanju kampanje (jednodnevna promocija može biti puno skuplja od klasične)
  • Formati oglasa – video oglasi, vrtuljak oglasi i oglasi s kolekcijama se cjenovno razlikuju u odnosu na slikovne oglase
  • Cilj i aukcija kampanje – ovisno o tome želite li povećati svijest o brendu, potaknuti na akciju ili nešto treće, cijene se mogu razlikovati

Vrijeme koje je potrebno za postizanje prvih rezultata Facebook oglašavanja se može razlikovati ovisno o nekoliko čimbenika:

  • Ciljevi kampanje – za povećanje svijesti o brendu je potrebno puno manje vremena od npr. prodaje proizvoda
  • Vrsta oglasa – atraktivni i relevantni oglasi s pozivom na akciju će privući više pažnje
  • Budžet – što je budžet veći, rezultati će biti brži, no ne znači da manji budžet neće donositi rezultate
  • Ciljanje publike – šira publika će donijeti brže, ali manje specifične rezultate, dok je uska ili specifična publika kvalitetnija, no potrebno je više vremena
  • Konkurencija – za konkurentne industrije je potrebno više vremena za postizanje značajnih rezultata

Prvi rezultati kampanja mogu biti vidljivi nakon nekoliko dana (povećanje broja klikova, pregleda i interakcija). Za konkretnije ciljeve je potrebno od nekoliko tjedana do nekoliko mjeseci, a uglavnom se odnose na povećanje prodaje i privlačenje potencijalnih klijenata.

Imate dodatnih pitanja?

Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.

Saznajte više o Facebook oglašavanju

Zakažite besplatne konzultacije i saznajte kako možemo vaš posao podići na višu razinu

Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.