Povećajte vidljivost brenda uz usluge Instagram oglašavanja

Koristeći naše usluge Instagram oglašavanja, možete razvijati identitet na društvenim mrežama i stvarati snažan kontakt sa svojom publikom. Pružamo personalizirana rješenja kreirajući inovativne, kreativne i uspješne kampanje koje će privući zainteresirane korisnike i potaknuti ih na akciju.

Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Predivan stručni tim ljudi, profesionalci s velikim znanjem i prije svega još većom zaljubljenošću u svoj posao. Naša firma je dotaknula samo dno ali ovo dvoje predivnih ljudi nam je pomoglo te smo se uz njih oporavili.

Komunikacija odlična, vrhunska firma ako tražite pametna i isplativa marketinška rješenja..

Toplo preporučujem svakome, nema problema koji Vam oni neće rješiti.. Od mene čista 10!!!!! Josip i Iva samo nebo Vam je granica...”

mirjana-vulic-1
Mirjana Vulić
Vlasnica, Zuzi Shop
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Mlada, ambiciozna, te motivirana ekipa! Vrlo komunikativni, susretljivi i učinkoviti u svakom smislu tih riječi.

Radio sam web-shop sa njima i mogu reći da sam jako zadovoljan izvedenim.

Atauctus je defintivno agencija za svaku pohvalu, te preporuku. Još jednom, veliko hvala svima! :)”

dario-turkovic-1
Dario Turković
Vlasnik, Green Health
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Nakon dugogodisnje muke sa starom web stranicom i marketingom uopce, upoznala sam Josipa i Ivu, ljude koji stoje iza ove fenomenalne agencije za digitalni marketing i preporodila se.

Napravili su mi novu web stranicu koja je brza, funkcionalna i jednostavna za koristenje. Stranica je SEO optimizirana tako da donosi puno vise organskog prometa koji ne moram plaćati. Drustvene mreze mi izgledaju bombasticno. Ima puno vise upita stranaka od kad su oni preuzeli vodenje drustvenih mreza.

Ali ono sto me najvise odusevilo je pristup poslu i vlasnika i svih zaposlenih u njihovoj agenciji. Sve je promptno, brzo, komunikacija je jednostavna. Uglavnom, ljudi za pozeljeti.

I ono sto je najvaznije, prodaja mi se znatno povecala od kada su oni preuzeli digitalni marketing za moje kuce za odmor.

Kad uzmem u obzir ulozeno i dobiveno, svakako se isplati, tako da od mene cista petica! Hvala Vam ekipa 😉”

stefani-jadro-1
Stefani Jadro
Vlasnica, Zora House
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Iskustvo suradnje s Atauctus timom za Facebook/Instagram oglašavanje je bilo iznimno pozitivno. Vidljivi su bili izvrsni rezultati već u kratkom roku, a sve to uz pristupačan budžet.

Tim je izuzetno profesionalan, susretljiv i uvijek na usluzi.

Sve preporuke! Veselim se daljnjoj suradnji!”

ines-kovacic-1
Ines Kovačić
Vlasnica, Green Stay Croatia
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Mlad, kreativan i poduzetan tim.

Brzo, korektno i profesionalno odrađen posao.

Naše preporuke!!!”

ariana-niksic
Ariana Nikšić
Direktorica, Dogma Kapital

Što uključuju naše usluge Instagram oglašavanja?

Naše usluge Instagram oglašavanja osmišljene su kako bi vam pomogle da iskoristite puni potencijal ove vizualno orijentirane platforme. Od izrade strategije do kreativnog dizajna i preciznog ciljanja, naš pristup Instagram oglašavanju prilagođen je vašim poslovnim ciljevima te uključuje:

Strategija Instagram oglašavanja

Pod strategijom Instagram oglašavanja smatra se izrada prilagođene strategije koja je usmjerena na vaš brend i ciljeve. Analiziramo vašu ciljnu publiku, konkurenciju i aktualne Instagram trendove kako bismo definirali najučinkovitiji pristup oglašavanju. Na temelju navedenih podataka razvijamo strategiju, koja se sastoji od odabira vrsta oglasa, ključnih poruka i rasporeda objavljivanja.

Kreativni dizajn i izrada oglasa

S obzirom na to da je Instagram vizualna platforma, dizajn je jedan od najvažnijih elemenata za oglašavanje. Kreiramo privlačne vizuale koji na pravi način predstavljaju vaš brend, uključujući slike i videozapise te interaktivne elemente poput anketa i pitanja. Uz vizuale, pišemo i privlačne opise kako bi svaki oglas potaknuo korisnike na akciju.

Ciljanje Instagram publike

Na temelju analize iz strategije Instagram oglašavanja odabiremo ciljanu publiku kojoj će se prikazivati oglasi. Tako osiguravamo da će se vaši oglasi prikazati zainteresiranim korisnicima, sukladno njihovim demografskim i psihografskim karakteristikama, interesima, ponašanju i sl.

Upravljanje troškovima

Naš cilj je osigurati da vaša ulaganja u Instagram oglašavanje donose najbolje moguće rezultate. To radimo tako da pažljivo postavljamo ciljeve i raspodjeljujemo sredstva kako bi se vaši oglasi prikazali optimalnom broju korisnika. Pratimo učinak svakog oglasa te prilagođavamo njegov budžet prema ostvarenim rezultatima.

Praćenje i analiza Instagram kampanja

Kako bismo osigurali uspjeh vaših Instagram kampanja, redovito pratimo i analiziramo oglase. Fokusiramo se na glavne metrike, uključujući angažman, doseg, klikove i konverzije. Podatke koje prikupimo koristimo za optimizaciju kampanja, a također vam pružamo redovite izvještaje s preporukama za budućnost.

Ponovno angažiranje korisnika

Provodimo ponovno angažiranje korisnika koji su već iskazali interes za vaš brend, ali nisu napravili željenu akciju. Kreiramo specifične oglase koji su usklađeni s vašom web stranicom ili sadržajem koji su pregledavali. Tako ih dodatno motiviramo da naprave završni korak, poput kupovine ili prijave.

Provjerite naše cijene Instagram oglašavanja

Tražite agenciju za Instagram oglašavanje? Na pravom ste mjestu. Uspješno oglašavanje na Instagramu zahtijeva strateški pristup, kreativnost i vrijeme za postizanje rezultata. Shvaćamo da možda nemate dovoljno vremena ili znanja, stoga smo mi tu da vam pružimo podršku.

Analiza, plan i postavljanje društvenih mreža

Broj društvenih mreža:
Cijena mjesečno od:
400€
+PDV
* Maksimalan broj društvenih mreža je 3 (Facebook, Instagram, LinkedIn).

  • Procjena trenutnog stanja vašeg Instagram profila – procjena dizajna, kvalitete i angažmana objava, brendiranja i analize pratitelja
  • Istraživanje tržišta i konkurencije – prikupljanje podataka o trendovima na tržištu i praćenje što konkurencija radi dobro
  • Definiranje ciljeva - postavljanje mjerljivih ciljeva i pokazatelja uspjeha
  • Razvoj vizualnog identiteta, sadržaja i oglašavanja – odabir estetike, uključujući boje i stil fotografija, planiranje vrste sadržaja, frekvencije i rasporeda objava te oglašavanja

  • Izrada Instagram profila - odabir korisničkog imena koje održava brend ili poslovanje, postavljanje profilne fotografije, pisanje opisa
  • Optimizacija Instagram profila - umetanje poveznice koja vodi na web stranicu, korištenje relevantnih ključnih riječi koje će povećati vidljivost, dodavanje kontakt informacija i lokacije, povezivanje s Facebook stranicom
  • Postavljanje oglašivačkog računa – povezivanje s Facebook stranicom, postavljanje Facebook Business Managera i Facebook Ads Accounta
  • Postavljanje Facebook Ads Accounta (definiranje i stvaranje ciljne publike)
  • Postavljanje Facebook Pixela – povezivanje s web stranicom kako bi se mjerila učinkovitost oglasa
  • Dizajniranje i objavljivanje sadržaja

Oglašavanje na društvenim mrežama

Cijena mjesečno od:
300€
+PDV
Cijena mjesečno od:
350€
+PDV
*Minimalni iznos potrošnje za oglašavanje: 500€ + PDV
**Na oglašavanje se zaračunava agencijska provizija u iznosu od 10%.
  • Izrada i postavljanje oglašivačkih računa
  • Utvrđivanje oglašivačkih ciljeva
  • Postavljanje ciljanje publike
  • Dizajn oglasa i pisanje teksta za oglase
  • Izbor pozicija i formata oglasa
  • Definiranje budžeta i rasporeda prikazivanja oglasa
  • Konfiguracija Facebook pixela i povezivanje s web stranicom
  • Mjerenje rezultata i optimiziranje oglasa

Tab Content

This is a basic text element.

Potrebno vam je oglašavanje
na ostalim društvenim mrežama?

Zašto koristiti Instagram oglašavanje?

Instagram oglašavanje vam može pomoći u postizanju brojnih ciljeva, kao što su povećanje vidljivosti, angažmana i prodaje. Evo nekoliko razloga zašto biste ga trebali koristiti u svom poslovanju:

Povećajte promet na web stranici

Koristeći oglašavanje na Instagramu, potencijalne kupce možete poslati na vašu web stranicu. To mogu biti vaši blogovi, novi proizvodi, pretplata na newsletter, kontakt ili neka druga relevantna stranica.

Izgradite svijest o vašem brendu

Svijest je prvi korak koji korisnici moraju poduzeti kako bi kasnije postali kupci. S obzirom na to da je Instagram jedna od najposjećenijih mreža, vaše oglase će vidjeti veliki broj korisnika, a dio njih će napraviti konverziju.

Poboljšajte prodaju

Naše usluge fokusirane su na postizanje konverzija. Online kupnja, rezervacija usluge, slanje upita, poziv ili prijava na newsletter samo su neke od aktivnosti koje će vam pomoći u povećanju prodaje.

Povežite se s ciljnom publikom

Prava publika, pravi oglas i prava odredišna stranica omogućuju više potencijalnih kupaca i povećanje prodaje. Osim toga, postojeće korisnike možete redovito obavještavati o novim proizvodima, uslugama ili informacijama o vašem poslovanju.

Prilagodite budžet svojim potrebama

Instagram oglašavanje vam omogućuje da odaberete optimalni budžet za oglašavanje. Ako su vaše potrebe veće od trenutnog budžeta jednostavno ga možete povećati, a ako ste zatrpani poslom ga možete smanjiti ili preusmjeriti na one segmente koji imaju slabiju prodaju.

Unaprijedite svoj Instagram profil

Za cjeloviti pristup Instagramu, uz Instagram oglašavanje predlažemo usluge vođenja Instagram profila, koje će vam omogućiti vizualnu prezentaciju brenda, izgradnju zajednice te direktnu interakciju kroz komentare i poruke.

Odaberite Atauctus za Instagram oglašavanje

Radimo kao podrška vašem timu, stavljajući vaše potrebe na prvo mjesto i neprestano tražeći nove prilike koje će unaprijediti vaše poslovanje. Evo nekoliko razloga zašto biste trebali odabrati Atauctus kao svoju agenciju za internet oglašavanje:

Pružamo cjelokupno rješenje

Od početne analize do izvještavanja, održavamo kontakt tijekom cijelog procesa i dajemo vam najnovije informacije.

Transparentni smo

Od pregleda cijena i sadržaja usluga prije početka suradnje do izvještavanja nakon završetka projekta.

Povezujemo Instagram oglašavanje s ostalim društvenim mrežama

Nudimo usluge marketinga na društvenim mrežama koje će povećati vaš online utjecaj.

Više smo od agencije za Instagram oglašavanje

Pružamo cjelokupno rješenje za vaš digitalni marketing, uključujući web stranicu i ostale kanale.

Prilagođavamo strategije vašim ciljevima

Razvijamo strategije koje će vam pomoći u postizanju rezultata i maksimiziranju povrata ulaganja.

Pomažemo u izgradnji zajednice i lojalnosti

Angažiramo vašu publiku i stvaramo odnose koji dovode do dugoročne lojalnosti.

Proces pružanja usluga Instagram oglašavanja

Instagram je jedna od najučinkovitijih platformi za povezivanje brendova s ciljnom publikom. Usluge naše agencije za društvene mreže sastoje se od analize i planiranja, detaljnog segmentiranja publike, kreativnog pristupa te kontinuiranog praćenja i optimiziranja kampanja.

Korak #1

Konzultacije

Prije početka rada provodimo konzultacije, koje mogu biti uživo ili online. Odgovaramo na sva vaša pitanja i razgovaramo o detaljima suradnje.

Korak #2

Analiza tržišta i planiranje

Na samom početku, upoznat ćemo se s vašom industrijom te kako vaši konkurenti rade Instagram oglašavanje. Uzimajući u obzir vaše ciljeve, odredit ćemo koja vrsta oglašavanja je najprimjerenija te koliki je budžet potreban za optimalne rezultate.

Korak #3

Definiranje ciljne publike

Uspješnost Instagram oglašavanja ovisi o pravilnom definiranju ciljne publike. Prije postavljanja provodimo analizu, a zatim unosimo demografske podatke, interese, ponašanje i ostale relevantne čimbenike koji će osigurati maksimalnu izvedbu i angažman korisnika.

Korak #4

Izrada i objavljivanje Instagram oglasa

Koristimo cjelokupni oglašivački pristup, uključujući dizajniranje atraktivnih vizuala, pisanje tekstova koji su prilagođeni ciljnoj publici te odabir primjerenog poziva na akciju, kako bi korisnici ostvarili željene radnje. Sve to radimo koristeći specijalizirane alate.

Korak #5

Mjerenje uspješnosti i optimiziranje Instagram oglasa

Nakon pokretanja kampanje, pratimo njezinu izvedbu i vršimo prilagodbe. Ponekad minimalne promjene mogu utjecati na povećanje učinkovitosti oglasa i osigurati vam veliki povrat ulaganja.

Najčešća pitanja – Instagram oglašavanje

Instagram oglašavanje se odnosi na plaćeni oblik promocije u kojem fizičke ili pravne osobe plaćaju za prikazivanje svojih oglasa na Instagramu. Oglasi se mogu prikazivati u različitim formatima, kao što su fotografije, videozapisi, priče, vrtuljak (više slika ili videozapisa) te u odjeljku Istraži. Ciljevi mogu biti brojni, uključujući povećanje svijesti, povećanje prometa na web lokaciji, povećanje prodaje i sl. To je moguće uz detaljno ciljanje publike prema demografskim skupinama, interesima i ponašanju.

Budžet za Instagram oglašavanje može varirati na temelju nekoliko faktora:

  • Ciljevi kampanje – budžet se razlikuje ovisno o tome želite li npr. povećati svijest o brendu ili povećati prodaju
  • Ciljna publika – specifičnija publika je uglavnom skuplja, dok je šira publika jeftinija ali manje učinkovita
  • Model plaćanja – budžet se razlikuje ovisno o tome je li riječ o plaćanju po kliku, plaćanju po prikazu ili po konverziji
  • Konkurencija i sezonalnost – što je konkurencija veća, potreban je i veći budžet, a cijene mogu biti više za vrijeme sezonskih rasprodaja, blagdana i sl.
  • Prilagodba kampanje – ovisno o rezultatima, budžet se može prilagođavati

Vrijedi napomenuti kako budžet ovisi i o veličini vašeg poslovanja, ciljevima koje želite ostvariti, industriji u kojoj poslujete te povijesti oglašavanja. Najvažnije je da budžet odgovara vašim potrebama i donosi povrat.

Kako biste znali koliko je vaša kampanja uspješna, potrebno je definirati ciljeve.

Mjerljivi ciljevi

Mjerljivi ciljevi ovise o vrsti kampanje. To mogu biti: povećanje broja pratitelja, povećanje angažmana (lajkovi, komentari, dijeljenja), povećanje dosega, klikovi na poveznice, stopa konverzije ili prodaje i sl.

KPI (ključni pokazatelji uspješnosti)

KPI pomažu mjeriti uspješnost. Neki od najčešćih su:

  • CPC (Cost per Click) – trošak klika na oglasu
  • CPM (Cost per Mille) – trošak po tisuću pregleda
  • CPA (Cost per Acquisition) – trošak stjecanja kupca
  • CTR (Click-Through Rate) – postotak korisnika koji kliknu na oglas nakon što ga vide
  • ROAS (Return on Ad Spend) – kolika je zarada na potrošeni iznos za oglase
  • Conversion Rate – postotak korisnika koji su poduzeli željenu akciju nakon interakcije s oglasom

Analiza podataka

Nakon što ste pokrenuli kampanju, potrebno je pratiti:

  • demografske podatke publike,
  • ponašanje i interese korisnika,
  • vrijeme kada je vaša publika najaktivnija,
  • koji sadržaji najbolje prolaze.

Prilagodba

Na temelju prikupljenih podataka, vaše kampanje možete prilagođavati. Navedeno će vam omogućiti da kvalitetnije iskoristite budžet i ostvarite željene rezultate.

Imate dodatnih pitanja?

Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.

Saznajte više o Instagram oglašavanju

Zakažite besplatne konzultacije i saznajte kako možemo vaš posao podići na višu razinu

Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.