Koristeći naše usluge Instagram oglašavanja, možete razvijati identitet na društvenim mrežama i stvarati snažan kontakt sa svojom publikom. Pružamo personalizirana rješenja kreirajući inovativne, kreativne i uspješne kampanje koje će privući zainteresirane korisnike i potaknuti ih na akciju.
Naše usluge Instagram oglašavanja osmišljene su kako bi vam pomogle da iskoristite puni potencijal ove vizualno orijentirane platforme. Od izrade strategije do kreativnog dizajna i preciznog ciljanja, naš pristup Instagram oglašavanju prilagođen je vašim poslovnim ciljevima te uključuje:
Pod strategijom Instagram oglašavanja smatra se izrada prilagođene strategije koja je usmjerena na vaš brend i ciljeve. Analiziramo vašu ciljnu publiku, konkurenciju i aktualne Instagram trendove kako bismo definirali najučinkovitiji pristup oglašavanju. Na temelju navedenih podataka razvijamo strategiju, koja se sastoji od odabira vrsta oglasa, ključnih poruka i rasporeda objavljivanja.
S obzirom na to da je Instagram vizualna platforma, dizajn je jedan od najvažnijih elemenata za oglašavanje. Kreiramo privlačne vizuale koji na pravi način predstavljaju vaš brend, uključujući slike i videozapise te interaktivne elemente poput anketa i pitanja. Uz vizuale, pišemo i privlačne opise kako bi svaki oglas potaknuo korisnike na akciju.
Na temelju analize iz strategije Instagram oglašavanja odabiremo ciljanu publiku kojoj će se prikazivati oglasi. Tako osiguravamo da će se vaši oglasi prikazati zainteresiranim korisnicima, sukladno njihovim demografskim i psihografskim karakteristikama, interesima, ponašanju i sl.
Naš cilj je osigurati da vaša ulaganja u Instagram oglašavanje donose najbolje moguće rezultate. To radimo tako da pažljivo postavljamo ciljeve i raspodjeljujemo sredstva kako bi se vaši oglasi prikazali optimalnom broju korisnika. Pratimo učinak svakog oglasa te prilagođavamo njegov budžet prema ostvarenim rezultatima.
Kako bismo osigurali uspjeh vaših Instagram kampanja, redovito pratimo i analiziramo oglase. Fokusiramo se na glavne metrike, uključujući angažman, doseg, klikove i konverzije. Podatke koje prikupimo koristimo za optimizaciju kampanja, a također vam pružamo redovite izvještaje s preporukama za budućnost.
Provodimo ponovno angažiranje korisnika koji su već iskazali interes za vaš brend, ali nisu napravili željenu akciju. Kreiramo specifične oglase koji su usklađeni s vašom web stranicom ili sadržajem koji su pregledavali. Tako ih dodatno motiviramo da naprave završni korak, poput kupovine ili prijave.
Tražite agenciju za Instagram oglašavanje? Na pravom ste mjestu. Uspješno oglašavanje na Instagramu zahtijeva strateški pristup, kreativnost i vrijeme za postizanje rezultata. Shvaćamo da možda nemate dovoljno vremena ili znanja, stoga smo mi tu da vam pružimo podršku.
Instagram oglašavanje vam može pomoći u postizanju brojnih ciljeva, kao što su povećanje vidljivosti, angažmana i prodaje. Evo nekoliko razloga zašto biste ga trebali koristiti u svom poslovanju:
Koristeći oglašavanje na Instagramu, potencijalne kupce možete poslati na vašu web stranicu. To mogu biti vaši blogovi, novi proizvodi, pretplata na newsletter, kontakt ili neka druga relevantna stranica.
Svijest je prvi korak koji korisnici moraju poduzeti kako bi kasnije postali kupci. S obzirom na to da je Instagram jedna od najposjećenijih mreža, vaše oglase će vidjeti veliki broj korisnika, a dio njih će napraviti konverziju.
Naše usluge fokusirane su na postizanje konverzija. Online kupnja, rezervacija usluge, slanje upita, poziv ili prijava na newsletter samo su neke od aktivnosti koje će vam pomoći u povećanju prodaje.
Prava publika, pravi oglas i prava odredišna stranica omogućuju više potencijalnih kupaca i povećanje prodaje. Osim toga, postojeće korisnike možete redovito obavještavati o novim proizvodima, uslugama ili informacijama o vašem poslovanju.
Instagram oglašavanje vam omogućuje da odaberete optimalni budžet za oglašavanje. Ako su vaše potrebe veće od trenutnog budžeta jednostavno ga možete povećati, a ako ste zatrpani poslom ga možete smanjiti ili preusmjeriti na one segmente koji imaju slabiju prodaju.
Za cjeloviti pristup Instagramu, uz Instagram oglašavanje predlažemo usluge vođenja Instagram profila, koje će vam omogućiti vizualnu prezentaciju brenda, izgradnju zajednice te direktnu interakciju kroz komentare i poruke.
Radimo kao podrška vašem timu, stavljajući vaše potrebe na prvo mjesto i neprestano tražeći nove prilike koje će unaprijediti vaše poslovanje. Evo nekoliko razloga zašto biste trebali odabrati Atauctus kao svoju agenciju za internet oglašavanje:
Instagram je jedna od najučinkovitijih platformi za povezivanje brendova s ciljnom publikom. Usluge naše agencije za društvene mreže sastoje se od analize i planiranja, detaljnog segmentiranja publike, kreativnog pristupa te kontinuiranog praćenja i optimiziranja kampanja.
Prije početka rada provodimo konzultacije, koje mogu biti uživo ili online. Odgovaramo na sva vaša pitanja i razgovaramo o detaljima suradnje.
Na samom početku, upoznat ćemo se s vašom industrijom te kako vaši konkurenti rade Instagram oglašavanje. Uzimajući u obzir vaše ciljeve, odredit ćemo koja vrsta oglašavanja je najprimjerenija te koliki je budžet potreban za optimalne rezultate.
Uspješnost Instagram oglašavanja ovisi o pravilnom definiranju ciljne publike. Prije postavljanja provodimo analizu, a zatim unosimo demografske podatke, interese, ponašanje i ostale relevantne čimbenike koji će osigurati maksimalnu izvedbu i angažman korisnika.
Koristimo cjelokupni oglašivački pristup, uključujući dizajniranje atraktivnih vizuala, pisanje tekstova koji su prilagođeni ciljnoj publici te odabir primjerenog poziva na akciju, kako bi korisnici ostvarili željene radnje. Sve to radimo koristeći specijalizirane alate.
Nakon pokretanja kampanje, pratimo njezinu izvedbu i vršimo prilagodbe. Ponekad minimalne promjene mogu utjecati na povećanje učinkovitosti oglasa i osigurati vam veliki povrat ulaganja.
Instagram oglašavanje se odnosi na plaćeni oblik promocije u kojem fizičke ili pravne osobe plaćaju za prikazivanje svojih oglasa na Instagramu. Oglasi se mogu prikazivati u različitim formatima, kao što su fotografije, videozapisi, priče, vrtuljak (više slika ili videozapisa) te u odjeljku Istraži. Ciljevi mogu biti brojni, uključujući povećanje svijesti, povećanje prometa na web lokaciji, povećanje prodaje i sl. To je moguće uz detaljno ciljanje publike prema demografskim skupinama, interesima i ponašanju.
Budžet za Instagram oglašavanje može varirati na temelju nekoliko faktora:
Vrijedi napomenuti kako budžet ovisi i o veličini vašeg poslovanja, ciljevima koje želite ostvariti, industriji u kojoj poslujete te povijesti oglašavanja. Najvažnije je da budžet odgovara vašim potrebama i donosi povrat.
Kako biste znali koliko je vaša kampanja uspješna, potrebno je definirati ciljeve.
Mjerljivi ciljevi
Mjerljivi ciljevi ovise o vrsti kampanje. To mogu biti: povećanje broja pratitelja, povećanje angažmana (lajkovi, komentari, dijeljenja), povećanje dosega, klikovi na poveznice, stopa konverzije ili prodaje i sl.
KPI (ključni pokazatelji uspješnosti)
KPI pomažu mjeriti uspješnost. Neki od najčešćih su:
Analiza podataka
Nakon što ste pokrenuli kampanju, potrebno je pratiti:
Prilagodba
Na temelju prikupljenih podataka, vaše kampanje možete prilagođavati. Navedeno će vam omogućiti da kvalitetnije iskoristite budžet i ostvarite željene rezultate.
Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.
Analiza, plan i postavljanje društvenih mreža