Koliko košta vođenje društvenih mreža u 2025. godini?

Koliko će koštati vođenje vaših društvenih mreža ovisi o nizu čimbenika, kao što su trošak agencije, specifičnost djelatnosti, hoćete li se oglašavati i koliki je vaš budžet. Istražite cijene i što uključuju usluge vođenja društvenih mreža.

Cijene vođenja društvenih mreža u Atauctusu

Nudimo transparentne i prilagodljive pakete cijena kako bi mogli pronaći onu opciju koja najbolje odgovara vašim potrebama i budžetu. Naše usluge vođenja društvenih mreža uključuju sve, od analize i planiranja, do stvaranja i objavljivanja sadržaja te praćenja i optimizacije rezultata.

Analiza, plan i postavljanje društvenih mreža

Broj društvenih mreža:
Cijena mjesečno od:
400€
+PDV
* Maksimalan broj društvenih mreža je 3 (Facebook, Instagram, LinkedIn).

  • Analiza stanja vaših društvenih mreža (učestalost i stil objavljivanja, angažman, doseg i ostale metrike)
  • Analiza konkurencije (pregled i zaključci vezani uz društvene mreže konkurencije)
  • Postavljanje ciljeva, plan i raspored objavljivanja

  • Kreiranje profila i uređivanje informacija na društvenim mrežama
  • Spajanje Facebook stranice s Instagram profilom
  • Izrada i podešavanje Facebook Business Managera
  • Postavljanje članova i njihovih ovlaštenja
  • Otvaranje Facebook Ads Accounta
  • Kreiranje Facebook pixela i spajanje s web stranicom
  • Spajanje Google Analyticsa s web stranicom
  • Kreiranje i postavljanje LinkedIn Campaign Managera

Vođenje društvenih mreža

Broj društvenih mreža:
Broj objava tjedno:
Cijena mjesečno od:
200€
+PDV
* Maksimalan broj društvenih mreža je 3 (Facebook, Instagram, LinkedIn).
* Maksimalan broj objava tjedno je 4.
  • Stvaranje sadržaja koji je prilagođen različitim društvenim mrežama
  • Izrada kalendara objava (plan i raspored objava)
  • Praćenje i upravljanje zajednicama na društvenim mrežama
  • Angažiranje pratitelja
  • Analiza rezultata
  • Izvještavanje i preporuke

Što određuje cijenu vođenja društvenih mreža?

Ulaganje u vođenje društvenih mreža je odličan način za uštedu vremena za vas i vaš tim, ali i kako bi implementirali strategije koje će vam osigurati povećanje prisutnost, angažman s publikom i povećanje konverzija. Cijena vođenja društvenih mreža ovisi o različitim čimbenicima:

Agencije s dokazanim rezultatima i reputacijom će uglavnom naplaćivati više za svoje usluge u odnosu na manje poznate ili nove pružatelje usluga.

Što je veći broj društvenih mreža kojima se upravlja, potrebno je više sredstava, uključujući frekvenciju objava i razinu angažmana.

Različite vrste i formati sadržaja koji se objavljuju (tekstualni, slikovni i video) zahtijevaju više kreativnosti i vremena za izradu.

Odgovaranje na komentare i poruke, praćenje trendova, analiza rezultata kampanje i prilagodba strategije zahtijeva dodatne napore.

Veće tvrtke uglavnom ciljaju veću publiku i imaju širi geografski doseg, kao i specifične zahtjeve, poput suradnje s influencerima.

Koje su usluge uključene u cijenu 
vođenja društvenih mreža?

Usluge koje su uključene u cijenu vođenja društvenih mreža mogu varirati ovisno o pružatelju usluga i potrebama klijenta, ali se najčešće svode na sljedeće:

Izrada strategije društvenih mreža

Planiranje sadržaja za društvene mreže

Kreiranje i objavljivanje sadržaja za društvene mreže

Interakcija s publikom na društvenim mrežama

Praćenje i analiza rezultata

Izvještavanje i preporuke

Najčešća pitanja – cijena vođenja društvenih mreža

Cijena vođenja društvenih mreža ovisi o različitim čimbenicima, kao što su broj platformi, razina oglašavanja na društvenim mrežama i trošak agencije. Važno je da odaberete budžet koji će zadovoljiti vaše potrebe i ciljeve poslovanja.

Agencija za društvene mreže Atauctus nudi planove koji će vam pomoći u upravljanju i optimiziranju prisutnosti na društvenim mrežama, kako bi privukli više kupaca i ostvarili veće prihode. Napravit ćemo pregled vaše industrije, ciljeva i budžeta kako bi vam ponudili najbolji pristup. Tako možemo biti sigurni da ćemo ispuniti vaša očekivanja, a istovremeno se držati predviđenog budžeta.

Kombinacija stručnosti, efikasnosti i kvalitete usluge može biti izrazito isplativo ulaganje za svako poslovanje koje želi iskoristiti potencijal marketinga na društvenim mrežama.

Nekoliko je razloga zašto se isplati plaćati vođenje društvenih mreža:

  • Profesionalno vođenje društvenih mreža – stručnjaci za društvene mreže pružaju znanje i iskustvo koje će vam omogućiti ostvarivanje ciljeva
  • Ušteda vremena – plaćanje stručnjaka za društvene mreže će vam omogućiti fokusiranje na druge aspekte vašeg poslovanja
  • Kvalitetan sadržaj – kreirani sadržaj će biti relevantan za ciljnu publiku i poticati angažmane
  • Analiza i optimizacija – pružatelji usluga koriste alate kako bi optimizirali strategije i postigli bolje rezultate
  • Praćenje trendova – stručnjaci za društvene mreže prate trendove i promjene u algoritmima te ih primjenjuju na vaše poslovanje

Ulaganje u vođenje društvenih mreža može donijeti niz koristi za vaše poslovanje. Evo nekoliko ključnih stvari koje možete postići s vođenjem društvenih mreža:

  • povećanje svijesti o brendu
  • angažman publike
  • pozicioniranje na tržištu
  • lojalnost i bolja komunikacija s kupcima
  • povećanje prometa na web stranici
  • povećanje prodaje.

Prilikom razgovora o cijeni vođenja društvenih mreža, predlažemo vam da pružatelju usluga postavite nekoliko pitanja kako bi bili sigurni da su usklađeni s vašim potrebama i očekivanjima.

Nekoliko ključnih pitanja koje možete pitati su:

  • Koje su usluge uključene u cijenu vođenja društvenih mreža?
  • Kako ćete pristupiti planiranju, stvaranju i objavljivanju sadržaja na društvenim mrežama?
  • S kojim ste industrijama radili i imate li iskustva s poslovima sličnim našem?
  • Koje alate planirate koristiti za vođenje društvenih mreža?
  • Je li oglašavanje na društvenim mrežama uključeno u cijenu ili se naplaćuje dodatno?
  • Postoje li dodatne naknade koje nisu u cijeni vođenja društvenih mreža?

Najbolje bi bilo da si zapišete sva pitanja koja vas zanimaju. Iako ćete potrošiti neko vrijeme, ovaj korak bi vam mogao stvoriti jasnu sliku o pružatelju usluga te osigurati sve potrebne informacije prije nego se odlučite surađivati.

Pružatelji usluga samostalno definiraju cijene vođenja društvenih mreža te iz tog razloga može doći do određenih odstupanja. Većina ih je konkurentna, no postoji dio onih koji rade ispod, ali i iznad tržišnih cijena. 

Do različitih cijena vođenja društvenih mreža najčešće dolazi zbog:

  • Razine stručnosti – pružatelji s višim stupnjem stručnosti ili s bogatim iskustvom će uglavnom naplaćivati više
  • Ponude usluga – na tržištu se nude različiti paketi usluga s različitim obujmom i opcijama
  • Poslovnih modela – neki pružatelji koriste fiksne cijene, dok drugi naplaćuju po satu ili rezultatima
  • Dodatnih usluga – cijenu mogu uvećati oglašavanje na društvenim mrežama ili suradnja s influencerima.

Imate dodatnih pitanja?

Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.

Saznajte više o vođenju društvenih mreža

Zakažite besplatne konzultacije i saznajte kako možemo vaš posao podići na višu razinu

Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.