Postanite lider na tržištu uz usluge LinkedIn oglašavanja

LinkedIn je postao jedan od ključnih faktora za profesionalno povezivanje i poslovne prilike. Naše usluge LinkedIn oglašavanja pomoći će vam izgraditi brend, privući potencijalne klijente i uspostaviti autoritet u svojoj djelatnosti.

Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Predivan stručni tim ljudi, profesionalci s velikim znanjem i prije svega još većom zaljubljenošću u svoj posao. Naša firma je dotaknula samo dno ali ovo dvoje predivnih ljudi nam je pomoglo te smo se uz njih oporavili.

Komunikacija odlična, vrhunska firma ako tražite pametna i isplativa marketinška rješenja..

Toplo preporučujem svakome, nema problema koji Vam oni neće rješiti.. Od mene čista 10!!!!! Josip i Iva samo nebo Vam je granica...”

mirjana-vulic-1
Mirjana Vulić
Vlasnica, Zuzi Shop
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Mlada, ambiciozna, te motivirana ekipa! Vrlo komunikativni, susretljivi i učinkoviti u svakom smislu tih riječi.

Radio sam web-shop sa njima i mogu reći da sam jako zadovoljan izvedenim.

Atauctus je defintivno agencija za svaku pohvalu, te preporuku. Još jednom, veliko hvala svima! :)”

dario-turkovic-1
Dario Turković
Vlasnik, Green Health
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Nakon dugogodisnje muke sa starom web stranicom i marketingom uopce, upoznala sam Josipa i Ivu, ljude koji stoje iza ove fenomenalne agencije za digitalni marketing i preporodila se.

Napravili su mi novu web stranicu koja je brza, funkcionalna i jednostavna za koristenje. Stranica je SEO optimizirana tako da donosi puno vise organskog prometa koji ne moram plaćati. Drustvene mreze mi izgledaju bombasticno. Ima puno vise upita stranaka od kad su oni preuzeli vodenje drustvenih mreza.

Ali ono sto me najvise odusevilo je pristup poslu i vlasnika i svih zaposlenih u njihovoj agenciji. Sve je promptno, brzo, komunikacija je jednostavna. Uglavnom, ljudi za pozeljeti.

I ono sto je najvaznije, prodaja mi se znatno povecala od kada su oni preuzeli digitalni marketing za moje kuce za odmor.

Kad uzmem u obzir ulozeno i dobiveno, svakako se isplati, tako da od mene cista petica! Hvala Vam ekipa 😉”

stefani-jadro-1
Stefani Jadro
Vlasnica, Zora House
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Iskustvo suradnje s Atauctus timom za Facebook/Instagram oglašavanje je bilo iznimno pozitivno. Vidljivi su bili izvrsni rezultati već u kratkom roku, a sve to uz pristupačan budžet.

Tim je izuzetno profesionalan, susretljiv i uvijek na usluzi.

Sve preporuke! Veselim se daljnjoj suradnji!”

ines-kovacic-1
Ines Kovačić
Vlasnica, Green Stay Croatia
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Mlad, kreativan i poduzetan tim.

Brzo, korektno i profesionalno odrađen posao.

Naše preporuke!!!”

ariana-niksic
Ariana Nikšić
Direktorica, Dogma Kapital

Što uključuju naše usluge LinkedIn oglašavanja?

LinkedIn oglašavanje omogućuje vam privlačenje profesionalne publike i pozicioniranje brenda. Naše usluge LinkedIn oglašavanja usmjerene su na izgradnju vašeg autoriteta, generiranje potencijalnih klijenata i povećanje vidljivosti. Sastoje se od:

Strategija LinkedIn oglašavanja

LinkedIn oglašavanje započinje s izradom personalizirane strategije koja zadovoljava vaše poslovne ciljeve i specifičnosti tržišta. Analiziramo vašu trenutnu prisutnost na LinkedInu, istražujemo konkurenciju te definiramo ciljnu publiku. Osim toga, određujemo koje vrste oglasa ćemo koristiti, prema kojem rasporedu i s kojim porukama.

Kreiranje LinkedIn kampanja

Kako bismo kreirali uspješne LinkedIn oglase, kombiniramo vizualnu privlačnost i profesionalni ton. Fokusiramo se na dizajn koji je usklađen s vašim vizualnim identitetom te pišemo uvjerljive tekstove koji ističu vrijednosti vaših proizvoda ili usluga uz pozive na akciju.

Ciljanje profesionalne publike

LinkedIn pruža mogućnosti ciljanja specifičnih profesionalnih grupa. Za razliku od ostalih društvenih mreža, korisnike ciljamo prema njihovim radnim pozicijama, vještinama, veličini tvrtke i drugim profesionalnim kriterijima. Tako osiguravamo da vaši oglasi dopru do onih koji su važni za vaše poslovanje.

Upravljanje budžetom

Budžet postavljamo u skladu s poslovnim ciljevima te pratimo potrošnju kako bismo osigurali isplativost ulaganja. Sredstva raspoređujemo unutar kampanja prema performansama oglasa da bi dosegnuli željenu publiku bez prekoračenja financijskih okvira.

Praćenje i analiza rezultata

Kako bismo osigurali uspjeh vaših LinkedIn kampanja, kontinuirano analiziramo performanse oglasa prateći ključne metrike kao što su impresije, angažmani, klikovi i stope konverzija. Pružamo vam detaljne izvještaje te donosimo uvid u područja koja se mogu poboljšati.

Generiranje potencijalnih klijenata

Kroz ciljane oglase generiramo potencijalne klijente. Pomažemo vam razviti strategije za stvaranje baze potencijalnih klijenata, predlažući vam rješenja koja nude vrijednost (besplatne konzultacije, e-knjige, webinari i sl.). Također, ponovno angažiramo korisnike koji su iskazali interes, ali nisu odmah reagirali, što povećava vjerojatnost konverzija.

Saznajte naše cijene LinkedIn oglašavanja

Bilo da ste mala ili utjecajna tvrtka, pružit ćemo vam kvalitetne i personalizirane usluge koje će zadovoljiti vaše potrebe kroz ciljano, učinkovito i optimizirano oglašavanje. U nastavku slijedi pregled naših cijena za LinkedIn oglašavanje:

Analiza, plan i postavljanje društvenih mreža

Broj društvenih mreža:
Cijena mjesečno od:
350€
+PDV
* Maksimalan broj društvenih mreža je 3 (Facebook, Instagram, LinkedIn).

  • Analiza trenutnog stanja vaše LinkedIn stranice – procjena sadržaja, angažmana, mreže kontakata i ostalih elemenata
  • Analiza tržišta i konkurencije – provjera trendova i relevantnih aktera na tržištu
  • Definiranje ciljeva – određivanje što se želi postići s profilom, kao npr. povećanje mreže kontakata, izgradnja autoriteta i sl.
  • Strategija sadržaja i oglašavanja – razvijanje sadržaja koji će privući i angažirati ciljnu publiku, uključujući članke, objave, video sadržaje, infografike i sl.

  • Registracija na LinkedInu – kreiranje korisničkog računa koristeći podatke tvrtke
  • Optimizacija LinkedIn stranice – unošenje naziva tvrtke, odabir industrije, veličine tvrtke, vrste tvrtke, lokacije, logotipa, profilne i naslovne fotografije, pisanje informacija o tvrtki, proizvodima ili uslugama
  • Kreiranje i upravljanje oglašivačkim računom - postavljanje LinkedIn Campaign Manager računa, unošenje podataka, povezivanje metoda plaćanja, ciljanje i sl.
  • Konfiguracija LinkedIn Insight Taga – povezivanje s web stranicom za praćenje konverzija i ciljanje publike
  • Stvaranje i objavljivanje sadržaja

Oglašavanje na društvenim mrežama

Cijena mjesečno od:
300€
+PDV
*Minimalni iznos potrošnje za oglašavanje: 200€ + PDV
**Nakon potrošenih 1000€ na oglašavanje, zaračunava se agencijska provizija u iznosu od 10%.
  • Postavljanje i konfiguracija LinkedIn oglašivačkog računa
  • Definiranje oglašivačkih ciljeva
  • Segmentacija i targetiranje publike
  • Izbor vrste oglasa
  • Dizajn i pisanje teksta za oglase
  • Postavljanje strategija licitiranja i budžeta
  • Praćenje i optimizacija u realnom vremenu
  • Izvještavanje o učinku
  • Konzultacije i savjetovanje

Prednosti LinkedIn oglašavanja

Za razliku od ostalih društvenih mreža, LinkedIn je društvena mreža koja je isključivo usmjerena na poslovni segment. S obzirom na to da korisnici tamo dijele svoje radno iskustvo, radno mjesto, vještine, obrazovanje, interese i ostale relevantne podatke, LinkedIn oglašavanje pruža brojne mogućnosti:

Povećanje leadova

Zbog profesionalne prirode korisnika, LinkedIn oglašavanje donosi kvalitetnije leadove. Korisnici su uglavnom ozbiljni u vezi sa svojim poslovnim ciljevima, što znači da je velika vjerojatnost da postanu vaši potencijalni kupci i poslovni partneri.

Korištenje analitičkih podataka

LinkedIn nudi detaljne analitičke alate koji pružaju uvid u ključne metrike, kao što su impresije, klikovi, troškovi i angažman, što vam pomaže u optimizaciji kampanja za bolje rezultate.

Precizno ciljanje publike

LinkedIn nudi brojne opcije ciljanja publike kojima će se prikazivati oglasi. To mogu biti naziv posla, djelatnost, spol, dob, lokacija i sl.

B2B oglašavanje

Na LinkedInu se nalazi velika baza aktivnih profesionalnih korisnika. Možete se povezati s korisnicima i brendovima iz vaše industrije, kao što su primjerice potencijalni zaposlenici, poslovni partneri i budući kupci.

Kvalitetniji angažmani i interakcije

Iako LinkedIn nema razinu prometa kao druge društvene mreže, atmosfera je profesionalnija. Dodatne benefite možete ostvariti koristeći usluge vođenja LinkedIn stranice, koje će vam omogućiti umrežavanje, veću vidljivost i izgradnju identiteta.

Poslovno brendiranje

LinkedIn oglašavanje omogućuje izgradnju osobnog brenda, što povećava razinu povjerenja i kredibiliteta. Time se jača brend poslodavca, ali i potiče privlačenje novih, potencijalnih zaposlenika.

Prepustite LinkedIn oglašavanje našoj agenciji

Naše usluge LinkedIn oglašavanja uključuju pristup koji se temelji na preciznom ciljanju i kreativnom sadržaju. Bilo da želite povećati doseg, izgraditi prepoznatljivost brenda ili generirati leadove, stojimo vam na raspolaganju. Nekoliko je razloga zašto angažirati našu agenciju za društvene mreže:

Fokusirani smo na partnerstvo

Želimo surađivati s vama i pomoći vam podići razinu poslovanja kroz personalizirani pristup projektima.

Transparentni smo

Kako bismo izgradili odnos s klijentima i stvorili povjerenje, pružamo informacije o cijenama, aktivnostima, rezultatima i sl.

Nudimo duboko razumijevanje LinkedIn platforme

Imamo dugogodišnje iskustvo i aktivno pratimo trendove kako bi ih primijenili na vaše kampanje.

Stvaramo kampanje koje donose rezultate

Kreiramo oglase s vrhunskim vizualnim i tekstualnim sadržajem koji su učinkoviti.

Kontinuirano optimiziramo kampanje

Redovito pratimo i prilagođavamo kampanje kako bismo osigurali da su vaši oglasi relevantni i učinkoviti.

Integrirano pristupamo marketingu

Osim LinkedIn oglašavanja, pružamo sveobuhvatne usluge digitalnog marketinga koje donose uspjeh.

Proces pružanja usluga LinkedIn oglašavanja

Naše usluge LinkedIn oglašavanja pružaju vašem poslovanju ključne resurse i stručnost kako bi vaše kampanje privukle ciljanu publiku, izgradile svijest o brendu i generirale potencijalne klijente. Nudimo vam strategije marketinga na društvenim mrežama s kojima ćete ostvariti ciljeve uključujući:

Korak #1

Konzultacije

Konzultacije mogu biti uživo ili online. Provodimo ih prije početka rada kako bismo odgovorili na sva pitanja i dogovorili detalje oko suradnje.

Korak #2

Analiza i planiranje

Prvi korak u projektu je analiza industrije i konkurencije. Navedeno će nam poslužiti za planiranje ciljeva kampanje, targetiranje publike, odabir vrste oglasa i budžetiranje.

Korak #3

Određivanje publike

Publiku ćemo odrediti prema različitim parametrima, uključujući lokaciju, jezik, tvrtku, demografske podatke, obrazovanje, radno iskustvo, interese i osobine. Također, ako je moguće, upotrijebit ćemo i već prikupljenu publiku.

Korak #4

Izrada i objavljivanje oglasa

Stvorit ćemo privlačne vizualne i tekstualne materijale koji su prilagođeni ciljnoj publici i ciljevima kampanje. Oglasi će sadržavati uvjerljive oglašivačke poruke koje će potaknuti korisnike na akciju.

Korak #5

Mjerenje i optimiziranje kampanje

Redovito pratimo performanse oglasa i izvještavamo vas o ključnim metrikama, kao što su doseg, angažman, klikovi i sl. Ako je potrebno, radimo izmjene vezane uz licitiranje, budžet, publiku i kreativne materijale u svrhu postizanja kvalitetnijih rezultata.

Najčešća pitanja – LinkedIn oglašavanje

LinkedIn oglašavanje uključuje korištenje LinkedIn platforme za promociju proizvoda, usluga ili brenda. Oglašavanje pruža mogućnost ciljanja specifičnih demografskih skupina uključujući profesionalne karakteristike, kao što su industrija, zanimanje, vještine i radno mjesto. Oglasi su vrlo korisni jer privlače poslovnu publiku, stvaraju prilike i jačaju utjecaj brenda.

LinkedIn nudi različite tipove oglasa kako bi poduzeća i pojedinci mogli ciljano i učinkovito privući svoju publiku. Nekoliko je glavnih tipova LinkedIn oglašavanja:

  • Sponzorirani sadržaj (Sponsored Content) – prikazuje se na news feedu i mogu biti u obliku teksta, slike, videa ili vrtuljka
  • Sponzorirane poruke (Sponsored Messaging) – direktno slanje personaliziranih poruka koristeći Message Ads ili Conversation Ads
  • Tekstualni oglasi (Text Ads) – oglas s naslovom, kratkim opisom i slikom koji se nalazi na vrhu stranice ili bočno
  • Dinamični oglasi (Dynamic Ads) – automatskog prilagođavanje sadržaja koristeći profilne podatke LinkedIn korisnika, kao što su profilna fotografija, ime tvrtke, posao i sl.
  • Video oglasi (Video Ads) – pojavljuju se na newsfeedu i odličan su format za povećanje angažmana i podizanje svijesti o brendu
  • Vrtuljak oglasi (Carousel Ads) – prikazivanje više slika ili kartica unutar jednog oglasa kojeg korisnici mogu listati
  • Obrasci za generiranje potencijalnih klijenata (Lead Gen Forms) – prikupljanje korisničkih podataka kroz LinkedIn koristeći Sponsored Content ili Sponsored Messaging format
  • Oglasi za posao (Job Ads) – prikazivanje oglasa za posao određenim skupinama korisnika uzimajući u obzir njihove vještine, iskustva i interese
  • Oglasi za događaje (Event Ads) – promocija događaja (virtualnih ili fizičkih) koristeći Event Ads
  • Prikazni oglasi (Display Ads) – prikazivanje oglasa na web stranicama i aplikacijama izvan LinkedIna, ali prema profilima LinkedIn korisnika koristeći LinkedIn's Audience Network

Koju ćete vrstu oglašavanja odabrati, ovisi o vašim potrebama i ciljevima koje želite postići. Možete ih koristi samostalno ili u kombinaciji, no najvažnije je da odaberete ispravne demografske i profesionalne karakteristike publike kojoj će se ti oglasi prikazivati.

Praćenje rezultata LinkedIn oglašavanja je ključno za praćenje učinkovitosti vaših kampanja i optimiziranje. 

LinkedIn Campaign Manager

LinkedIn Campaign manager je centralno mjesto za upravljanje vašim LinkedIn oglasima. Moguće je pratiti brojne metrike, uključujući:

  • Impresije – broj puta kada je vaš oglas prikazan 
  • Klikovi – koliko je puta netko kliknuo na vaš oglas
  • CTR (Click-Through Rate) – postotak impresija koje rezultiraju klikom
  • CPC (Cost Per Click) i CPM (Cost Per Mille) – prosječni trošak po kliku ili tisuću impresija
  • Konverzije – broj akcija nakon interakcije s oglasom (npr. prijava na događaj, preuzimanje sadržaja i sl.)
  • Lead Generation Metrics – generirani leadovi i stopa konverzije ako se koristi Lead Gen Forms

Google Analytics

Dodavanjem LinkedIn Insight Taga na vašu web stranicu možete prati konverzije s LinkedIn oglasa, ali i saznati podatke o korisnicima.

Kroz Google Analytics možete pratiti različite događaje, uključujući posjete na web stranici, ispunjavanje obrazaca, registracije i sl. 

Što se tiče podataka o korisnicima, možete pratiti njihovu dob, spol, lokaciju, interese, uređaje koje koriste, vrijeme kada su najaktivniji i ostale relevantne podatke.

LinkedIn nudi brojne mogućnosti ciljanja koje su usmjerene prema vrlo specifičnim poslovnim segmentima. Postoji nekoliko kategorija:

  • Lokacija – privremena ili trajna, jezik korisnika
  • Demografski podaci – dob i spol
  • Podaci o tvrtki – kategorija, djelatnost, ime tvrtke i sl.
  • Podaci o obrazovanju – razina obrazovanja, područje studija i sl.
  • Radno iskustvo – radno mjesto, prethodna radna mjesta, vještine i sl.
  • Interesi i osobine – članovi grupa, određeni interesi i osobine

Osim navedenih kategorija, mogu se uključiti i korisnici koji su već u vašoj bazi podataka (npr. posjetitelji web stranice ili kontakti s e-mail liste). Na temelju njih možete ciljati sličnu publiku, što će vam pomoći u pronalasku novih korisnika.

Imate dodatnih pitanja?

Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.

Saznajte više o LinkedIn oglašavanju

Zakažite besplatne konzultacije i saznajte kako možemo vaš posao podići na višu razinu

Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.