LinkedIn je postao jedan od ključnih faktora za profesionalno povezivanje i poslovne prilike. Naše usluge LinkedIn oglašavanja pomoći će vam izgraditi brend, privući potencijalne klijente i uspostaviti autoritet u svojoj djelatnosti.
LinkedIn oglašavanje omogućuje vam privlačenje profesionalne publike i pozicioniranje brenda. Naše usluge LinkedIn oglašavanja usmjerene su na izgradnju vašeg autoriteta, generiranje potencijalnih klijenata i povećanje vidljivosti. Sastoje se od:
LinkedIn oglašavanje započinje s izradom personalizirane strategije koja zadovoljava vaše poslovne ciljeve i specifičnosti tržišta. Analiziramo vašu trenutnu prisutnost na LinkedInu, istražujemo konkurenciju te definiramo ciljnu publiku. Osim toga, određujemo koje vrste oglasa ćemo koristiti, prema kojem rasporedu i s kojim porukama.
Kako bismo kreirali uspješne LinkedIn oglase, kombiniramo vizualnu privlačnost i profesionalni ton. Fokusiramo se na dizajn koji je usklađen s vašim vizualnim identitetom te pišemo uvjerljive tekstove koji ističu vrijednosti vaših proizvoda ili usluga uz pozive na akciju.
LinkedIn pruža mogućnosti ciljanja specifičnih profesionalnih grupa. Za razliku od ostalih društvenih mreža, korisnike ciljamo prema njihovim radnim pozicijama, vještinama, veličini tvrtke i drugim profesionalnim kriterijima. Tako osiguravamo da vaši oglasi dopru do onih koji su važni za vaše poslovanje.
Budžet postavljamo u skladu s poslovnim ciljevima te pratimo potrošnju kako bismo osigurali isplativost ulaganja. Sredstva raspoređujemo unutar kampanja prema performansama oglasa da bi dosegnuli željenu publiku bez prekoračenja financijskih okvira.
Kako bismo osigurali uspjeh vaših LinkedIn kampanja, kontinuirano analiziramo performanse oglasa prateći ključne metrike kao što su impresije, angažmani, klikovi i stope konverzija. Pružamo vam detaljne izvještaje te donosimo uvid u područja koja se mogu poboljšati.
Kroz ciljane oglase generiramo potencijalne klijente. Pomažemo vam razviti strategije za stvaranje baze potencijalnih klijenata, predlažući vam rješenja koja nude vrijednost (besplatne konzultacije, e-knjige, webinari i sl.). Također, ponovno angažiramo korisnike koji su iskazali interes, ali nisu odmah reagirali, što povećava vjerojatnost konverzija.
Bilo da ste mala ili utjecajna tvrtka, pružit ćemo vam kvalitetne i personalizirane usluge koje će zadovoljiti vaše potrebe kroz ciljano, učinkovito i optimizirano oglašavanje. U nastavku slijedi pregled naših cijena za LinkedIn oglašavanje:
Za razliku od ostalih društvenih mreža, LinkedIn je društvena mreža koja je isključivo usmjerena na poslovni segment. S obzirom na to da korisnici tamo dijele svoje radno iskustvo, radno mjesto, vještine, obrazovanje, interese i ostale relevantne podatke, LinkedIn oglašavanje pruža brojne mogućnosti:
Zbog profesionalne prirode korisnika, LinkedIn oglašavanje donosi kvalitetnije leadove. Korisnici su uglavnom ozbiljni u vezi sa svojim poslovnim ciljevima, što znači da je velika vjerojatnost da postanu vaši potencijalni kupci i poslovni partneri.
LinkedIn nudi detaljne analitičke alate koji pružaju uvid u ključne metrike, kao što su impresije, klikovi, troškovi i angažman, što vam pomaže u optimizaciji kampanja za bolje rezultate.
LinkedIn nudi brojne opcije ciljanja publike kojima će se prikazivati oglasi. To mogu biti naziv posla, djelatnost, spol, dob, lokacija i sl.
Na LinkedInu se nalazi velika baza aktivnih profesionalnih korisnika. Možete se povezati s korisnicima i brendovima iz vaše industrije, kao što su primjerice potencijalni zaposlenici, poslovni partneri i budući kupci.
Iako LinkedIn nema razinu prometa kao druge društvene mreže, atmosfera je profesionalnija. Dodatne benefite možete ostvariti koristeći usluge vođenja LinkedIn stranice, koje će vam omogućiti umrežavanje, veću vidljivost i izgradnju identiteta.
LinkedIn oglašavanje omogućuje izgradnju osobnog brenda, što povećava razinu povjerenja i kredibiliteta. Time se jača brend poslodavca, ali i potiče privlačenje novih, potencijalnih zaposlenika.
Naše usluge LinkedIn oglašavanja uključuju pristup koji se temelji na preciznom ciljanju i kreativnom sadržaju. Bilo da želite povećati doseg, izgraditi prepoznatljivost brenda ili generirati leadove, stojimo vam na raspolaganju. Nekoliko je razloga zašto angažirati našu agenciju za društvene mreže:
Naše usluge LinkedIn oglašavanja pružaju vašem poslovanju ključne resurse i stručnost kako bi vaše kampanje privukle ciljanu publiku, izgradile svijest o brendu i generirale potencijalne klijente. Nudimo vam strategije marketinga na društvenim mrežama s kojima ćete ostvariti ciljeve uključujući:
Konzultacije mogu biti uživo ili online. Provodimo ih prije početka rada kako bismo odgovorili na sva pitanja i dogovorili detalje oko suradnje.
Prvi korak u projektu je analiza industrije i konkurencije. Navedeno će nam poslužiti za planiranje ciljeva kampanje, targetiranje publike, odabir vrste oglasa i budžetiranje.
Publiku ćemo odrediti prema različitim parametrima, uključujući lokaciju, jezik, tvrtku, demografske podatke, obrazovanje, radno iskustvo, interese i osobine. Također, ako je moguće, upotrijebit ćemo i već prikupljenu publiku.
Stvorit ćemo privlačne vizualne i tekstualne materijale koji su prilagođeni ciljnoj publici i ciljevima kampanje. Oglasi će sadržavati uvjerljive oglašivačke poruke koje će potaknuti korisnike na akciju.
Redovito pratimo performanse oglasa i izvještavamo vas o ključnim metrikama, kao što su doseg, angažman, klikovi i sl. Ako je potrebno, radimo izmjene vezane uz licitiranje, budžet, publiku i kreativne materijale u svrhu postizanja kvalitetnijih rezultata.
LinkedIn oglašavanje uključuje korištenje LinkedIn platforme za promociju proizvoda, usluga ili brenda. Oglašavanje pruža mogućnost ciljanja specifičnih demografskih skupina uključujući profesionalne karakteristike, kao što su industrija, zanimanje, vještine i radno mjesto. Oglasi su vrlo korisni jer privlače poslovnu publiku, stvaraju prilike i jačaju utjecaj brenda.
LinkedIn nudi različite tipove oglasa kako bi poduzeća i pojedinci mogli ciljano i učinkovito privući svoju publiku. Nekoliko je glavnih tipova LinkedIn oglašavanja:
Koju ćete vrstu oglašavanja odabrati, ovisi o vašim potrebama i ciljevima koje želite postići. Možete ih koristi samostalno ili u kombinaciji, no najvažnije je da odaberete ispravne demografske i profesionalne karakteristike publike kojoj će se ti oglasi prikazivati.
Praćenje rezultata LinkedIn oglašavanja je ključno za praćenje učinkovitosti vaših kampanja i optimiziranje.
LinkedIn Campaign Manager
LinkedIn Campaign manager je centralno mjesto za upravljanje vašim LinkedIn oglasima. Moguće je pratiti brojne metrike, uključujući:
Google Analytics
Dodavanjem LinkedIn Insight Taga na vašu web stranicu možete prati konverzije s LinkedIn oglasa, ali i saznati podatke o korisnicima.
Kroz Google Analytics možete pratiti različite događaje, uključujući posjete na web stranici, ispunjavanje obrazaca, registracije i sl.
Što se tiče podataka o korisnicima, možete pratiti njihovu dob, spol, lokaciju, interese, uređaje koje koriste, vrijeme kada su najaktivniji i ostale relevantne podatke.
LinkedIn nudi brojne mogućnosti ciljanja koje su usmjerene prema vrlo specifičnim poslovnim segmentima. Postoji nekoliko kategorija:
Osim navedenih kategorija, mogu se uključiti i korisnici koji su već u vašoj bazi podataka (npr. posjetitelji web stranice ili kontakti s e-mail liste). Na temelju njih možete ciljati sličnu publiku, što će vam pomoći u pronalasku novih korisnika.
Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.
Analiza, plan i postavljanje društvenih mreža