Cijena Facebook oglašavanja ovisi o nizu čimbenika, kao što je vaša strategija, ciljna publika i proračun. Nastavite čitati kako biste saznali više o cijenama Facebook oglašavanja i koliko bi vas to moglo koštati.
Bilo da ste mala tvrtka koja tek započinje s uslugama Facebook oglašavanja ili veća korporacija koja želi optimizirati svoje kampanje, pružamo vam transparentne i prilagodljive cijene Facebook oglašavanja.
S obzirom na to da Facebook ima ogromnu korisničku bazu i napredne alate za ciljanje, omogućuje vam dosezanje ciljne publike na precizan i učinkovit način. Međutim, cijena Facebook oglašavanja nije uvijek ista i na nju utječu različiti faktori:
Bilo da se fokusirate na dob, spol ili interes korisnika, možete očekivati promjene u troškovima. Tako primjerice možete ograničiti vašu publiku samo na osobe od 25-35 godina, muškog spola i zainteresirane za nogomet. Taj interes se može dodatno suziti, pa tako možete odrediti želite li ciljati navijače, rekreativce ili osobe koje kupuju nogometnu opremu. Najvažnije je da uključite one korisnike koji su zaista zainteresirani za vaše proizvode i usluge te postoji mogućnost da će napraviti željenu konverziju.
Prilikom kreiranja Facebook kampanje trebate odabrati određeni cilj. Facebook oglašavanje nudi sljedeće ciljeve:
Ovisno o cilju kampanje, mijenjat će se i trošak vašeg oglašavanja. Tako će primjerice cilj prodaje koštati više u odnosu na svjesnost jer je najvjerojatnije da će prodaja postići konverziju odmah, dok je za svjesnost potrebno nešto više vremena.
Pozicije oglasa mogu biti postavljene automatski ili ručno te utječu na cijenu oglašavanja. Oglasi se mogu prikazivati na sljedećim platformama:
Messenger
Koje ćete pozicije oglasa odabrati ovisi o sadržaju i ciljevima vaše kampanje.
Cijenu Facebook oglašavanja određuje kvaliteta i relevantnost vaših oglasa. Vaši oglasi mogu dobiti ocjenu od 1 do 10, s time da je 1 najgora, a 10 najbolja moguća ocjena. Cilj je ostvariti što višu ocjenu, kako bi postigli najbolje moguće rezultate. Kvaliteta se kontinuirano ocjenjuje, pa je potrebno redovito provjeravati i prilagođavati oglas kako bi zadržali ili poboljšali trenutnu ocjenu.
Bez obzira koliko iznosi vaš proračun, on će povećati ukupnu cijenu Facebook oglašavanja. Vaš proračun će također utjecati na izvedbu kampanje, kao i ukupne rezultate. S obzirom na to da je proračun fleksibilan i možete ga prilagoditi vašem poslovanju, važno je znati kako će manji proračun imati manje pojavljivanja i klikova.
Facebook nudi nekoliko strategija licitiranja koje mogu utjecati na cijenu oglašavanja, uključujući:
Nakon toga kreće aukcija u kojoj Facebook ocjenjuje oglašivače kako bi odredio najbolje oglase u tom trenutku. Prikazat će se oni oglasi koji su ostvarili najbolje ukupne rezultate na temelju sljedećih kriterija:
U pravilu se uoči određenih dana troši više na Facebook oglašavanje, što može rezultirati višim cijenama. Takvi dani su primjerice Crni petak, Crni ponedjeljak, Božić, Nova godina i ostali blagdani.
Ovisno o vašoj industriji, Facebook oglašavanje funkcionira po različitim prosječnim cijenama. Čak i ako ste na vrlo konkurentnom tržištu, možete ostvariti željene ciljeve kao što su izgradnja svijesti, generiranje potencijalnih klijenata, povećanje konverzija i sl.
Troškovi oglašavanja mogu varirati ovisno o regiji ili državi koju ciljate. Lokacije na kojima je veći broj oglašivača i koje imaju veću potražnju uglavnom imaju veće troškove oglašavanja.
Troškovi mogu varirati ovisno o vremenu prikazivanja. Na primjer, oglasi koji se prikazuju tijekom noćnih i ranojutarnjih sati su nešto jeftiniji, dok su cijene oglašavanja više kada su blagdani i posebni događaji.
Razumijevanje kako ovi faktori utječu na cijenu oglašavanja ključno je za uspješno planiranje marketinške strategije i optimizaciju proračuna.
Cijena usluge Facebook oglašavanja obično uključuje nekoliko elemenata koji se mogu razlikovati ovisno o pružatelju usluga ili vrsti oglašavanja. Obično uključuju sljedeće:
Ako se odlučite angažirati agenciju za Facebook marketing, važno je usporediti njihove cijene i ponude kako bi odabrali onu koja najbolje odgovara vašim potrebama i budžetu. Također, važno je obratiti pažnju na kvalitetu usluge i očekivane rezultate.
Cijene usluge Facebook oglašavanja se bitno razlikuju zbog sljedećih razloga:
Facebook oglašavanje nudi brojne prednosti za sve one koji žele promovirati svoje proizvode, usluge ili sadržaj bez obzira na veličinu i djelatnost oglašivača. Evo nekoliko razloga zašto se isplati plaćati Facebook oglašavanje:
Facebook oglašavanje se definitivno isplati plaćati, no za maksimalne rezultate je najbolja kombinacija oglašavanja i vođenja Facebook stranice.
Oglašivači licitiraju za isti oglasni prostor i istu publiku. Što je konkurencija veća, skuplja je i cijena. Kako biste smanjili troškove Facebook oglašavanja, možete primijeniti sljedeće taktike:
1. Odaberite ispravan cilj kampanje
Odabrani cilj bi trebao biti usklađen s ciljevima koje želite ostvariti. Odabir pogrešnog cilja mogao bi izazvati povećanje troškova. Iz tog razloga, najbolje je odabrati metrike koje ćete pratiti kako bi mogli optimizirati kampanje.
2. Ciljajte ispravnu publiku
Fokusirajte se na precizno ciljanje publike kako bi se vaši oglasi prikazivali samo onima koji su najvjerojatnije zainteresirani za vaše proizvode ili usluge. Što je vaša publika manja i relevantnija, veća je šansa da će korisnici koji vide vaš oglas ostvariti određenu konverziju.
3. Koristite remarketing
Meta Pixel vam omogućuje pregled podataka o posjetiteljima web stranice i povezuje ih s vašom Facebook stranicom. Tako možete pratiti koje su stranice korisnici posjetili, što su dodali u košaricu, koliko su se dugo zadržali i sl. Tako im možete prikazivati relevantne kampanje, koje su u skladu s onim što su već gledali.
4. Ograničite broj prikazivanja oglasa istim korisnicima
Nakon što korisnik vidi vaš oglas nekoliko puta, vjerojatno više neće napraviti konverziju, bez obzira na to koliko je oglas relevantan i usmjeren prema ciljnoj publici. Uključite nove oglase, slike i li napravite neku drugu promjenu kako bi vaš sadržaj bio i dalje zanimljiv.
5. Upotrijebite A/B testiranje
Bez A/B testiranja ne možete znati koji oglas postiže najbolje rezultate. Možete testirati različite naslove, slike, opise, pozive na akciju i pozicije oglasa, kako bi ostvarili što bolje performanse i smanjili troškove oglašavanja.
Pratite što korisnici rade nakon što kliknu na oglas
Praćenjem ovih podataka možete potvrditi da se vaša web stranica brzo učitava, da vodi na ispravnu odredišnu stranicu, a ne naslovnicu te da je prilagođena mobilnim uređajima.
Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.
Analiza, plan i postavljanje društvenih mreža