Koje su cijene Facebook oglašavanja za 2025. godinu?

Cijena Facebook oglašavanja ovisi o nizu čimbenika, kao što je vaša strategija, ciljna publika i proračun. Nastavite čitati kako biste saznali više o cijenama Facebook oglašavanja i koliko bi vas to moglo koštati.

Cijene Facebook oglašavanja u Atauctusu

Bilo da ste mala tvrtka koja tek započinje s uslugama Facebook oglašavanja ili veća korporacija koja želi optimizirati svoje kampanje, pružamo vam transparentne i prilagodljive cijene Facebook oglašavanja.

Analiza, plan i postavljanje društvenih mreža

Broj društvenih mreža:
Cijena mjesečno od:
400€
+PDV
* Maksimalan broj društvenih mreža je 3 (Facebook, Instagram, LinkedIn).

  • Evaluacija trenutnog stanja vaše Facebook stranice (sadržaj, angažmani i ostale performanse, razumijevanje ciljne publike)
  • Konkurentska analiza (detektiranje najboljih praksi i prilika za isticanje)
  • Definiranje ciljeva, razvoj sadržaja i oglašavanja

  • Kreiranje Facebook stranice (odabir kategorije, popunjavanje osnovnih informacija, pisanje opisa, postavljanje profilne i naslovne fotografije, optimizacija URL-a)
  • Konfiguracija Facebook stranice (povezivanje Facebook stranice s Instagram profilom, dodavanje dodatnih informacija kao što su radno vrijeme, usluge, cijene i sl., podešavanje postavki)
  • Izrada Facebook Business Manager računa (povezivanje Facebook stranice s oglašivačkim računom, dodavanje metoda plaćanja, dodjeljivanje uloga i dozvola članovima tima)
  • Postavljanje Facebook Ads Accounta (definiranje i stvaranje ciljne publike)
  • Instalacija i podešavanje Facebook Pixela (postavljanje događaja za praćenje konverzija i povezivanje s web stranicom)
  • Kreiranje i objavljivanje početnog sadržaja

Oglašavanje na društvenim mrežama

Cijena mjesečno od:
300€
+PDV
* Cijena je za Facebook i Instagram oglašavanje
**Minimalni iznos potrošnje za oglašavanje: 500€ + PDV
**Na oglašavanje se zaračunava agencijska provizija u iznosu od 10%.
  • Kreiranje oglašivačkih računa
  • Definiranje oglašivačkih ciljeva
  • Određivanje publike za prikaz oglasa
  • Stvaranje vizuala i pisanje teksta za oglase
  • Odabir pozicija i formata oglasa
  • Postavljanje budžeta i vremena prikazivanja oglasa
  • Instaliranje Facebook pixela i integriranje s web stranicom
  • Analiza rezultata i optimiziranje oglasa

Koji faktori određuju cijenu Facebook oglašavanja?

S obzirom na to da Facebook ima ogromnu korisničku bazu i napredne alate za ciljanje, omogućuje vam dosezanje ciljne publike na precizan i učinkovit način. Međutim, cijena Facebook oglašavanja nije uvijek ista i na nju utječu različiti faktori:

Bilo da se fokusirate na dob, spol ili interes korisnika, možete očekivati promjene u troškovima. Tako primjerice možete ograničiti vašu publiku samo na osobe od 25-35 godina, muškog spola i zainteresirane za nogomet. Taj interes se može dodatno suziti, pa tako možete odrediti želite li ciljati navijače, rekreativce ili osobe koje kupuju nogometnu opremu. Najvažnije je da uključite one korisnike koji su zaista zainteresirani za vaše proizvode i usluge te postoji mogućnost da će napraviti željenu konverziju.

Prilikom kreiranja Facebook kampanje trebate odabrati određeni cilj. Facebook oglašavanje nudi sljedeće ciljeve:

  • svjesnost,
  • promet,
  • angažiranje,
  • potencijalni klijenti,
  • promocija aplikacije,
  • prodaja.

Ovisno o cilju kampanje, mijenjat će se i trošak vašeg oglašavanja. Tako će primjerice cilj prodaje koštati više u odnosu na svjesnost jer je najvjerojatnije da će prodaja postići konverziju odmah, dok je za svjesnost potrebno nešto više vremena.

Pozicije oglasa mogu biti postavljene automatski ili ručno te utječu na cijenu oglašavanja. Oglasi se mogu prikazivati na sljedećim platformama:

Facebook

  • Sažetak na Facebooku
  • Facebook profil feed
  • Sažeci videozapisa na Facebooku
  • Desni stupac na Facebooku
  • Facebook Stories
  • Facebook Reels
  • Umetnuti videozapisi na Facebooku
  • Oglasi na Facebook Reelsu
  • Rezultati pretraživanja na Facebooku

Instagram

  • Sažetak na Instagramu
  • Odjeljak Istraži na Instagramu
  • Početna stranica odjeljka Istraži na Instagramu
  • Instagram Stories
  • Instagram Reels
  • Rezultati pretraživanja na Instagramu
  • Audience Network 
  • Oglasi na vanjskim aplikacijama i web stranicama
  • Audience Network native, banner i međuprostorni oglasi

Messenger 

  • Messenger Stories

Koje ćete pozicije oglasa odabrati ovisi o sadržaju i ciljevima vaše kampanje.

Cijenu Facebook oglašavanja određuje kvaliteta i relevantnost vaših oglasa. Vaši oglasi mogu dobiti ocjenu od 1 do 10, s time da je 1 najgora, a 10 najbolja moguća ocjena. Cilj je ostvariti što višu ocjenu, kako bi postigli najbolje moguće rezultate. Kvaliteta se kontinuirano ocjenjuje, pa je potrebno redovito provjeravati i prilagođavati oglas kako bi zadržali ili poboljšali trenutnu ocjenu.

Bez obzira koliko iznosi vaš proračun, on će povećati ukupnu cijenu Facebook oglašavanja. Vaš proračun će također utjecati na izvedbu kampanje, kao i ukupne rezultate. S obzirom na to da je proračun fleksibilan i možete ga prilagoditi vašem poslovanju, važno je znati kako će manji proračun imati manje pojavljivanja i klikova.

Facebook nudi nekoliko strategija licitiranja koje mogu utjecati na cijenu oglašavanja, uključujući:

  • Najveći volumen – najbolji rezultat za proračun
  • Cost per result goal – ciljanje određenog troška po rezultatu dok maksimizirate opseg rezultata
  • Ograničenje ponude – predstavljanje najvećeg iznosa kojeg želite licitirati 

Nakon toga kreće aukcija u kojoj Facebook ocjenjuje oglašivače kako bi odredio najbolje oglase u tom trenutku. Prikazat će se oni oglasi koji su ostvarili najbolje ukupne rezultate na temelju sljedećih kriterija:

  • Iznos licitacije – koliki je proračun oglašivača (ne znači nužno da će se prikazati onaj s najvišim proračunom)
  • Procijenjena stopa radnje – vjerojatnost da će korisnik napraviti željenu aktivnost (npr. posjet web stranice)
  • Kvaliteta oglasa – u obzir se uzimaju različiti parametri, kao npr. jesu li korisnici pregledali ili sakrili oglas, ima li oglas previše teksta i sl.

U pravilu se uoči određenih dana troši više na Facebook oglašavanje, što može rezultirati višim cijenama. Takvi dani su primjerice Crni petak, Crni ponedjeljak, Božić, Nova godina i ostali blagdani.

Ovisno o vašoj industriji, Facebook oglašavanje funkcionira po različitim prosječnim cijenama. Čak i ako ste na vrlo konkurentnom tržištu, možete ostvariti željene ciljeve kao što su izgradnja svijesti, generiranje potencijalnih klijenata, povećanje konverzija i sl.

Troškovi oglašavanja mogu varirati ovisno o regiji ili državi koju ciljate. Lokacije na kojima je veći broj oglašivača i koje imaju veću potražnju uglavnom imaju veće troškove oglašavanja.

Troškovi mogu varirati ovisno o vremenu prikazivanja. Na primjer, oglasi koji se prikazuju tijekom noćnih i ranojutarnjih sati su nešto jeftiniji, dok su cijene oglašavanja više kada su blagdani i posebni događaji.

Razumijevanje kako ovi faktori utječu na cijenu oglašavanja ključno je za uspješno planiranje marketinške strategije i optimizaciju proračuna.

Što je uključeno u cijenu usluge Facebook oglašavanja?

Cijena usluge Facebook oglašavanja obično uključuje nekoliko elemenata koji se mogu razlikovati ovisno o pružatelju usluga ili vrsti oglašavanja. Obično uključuju sljedeće:

Razvoj strategije

Analiza ciljne publike i konkurencije

Kreiranje vizualnih i tekstualnih oglasa

Postavljanje i upravljanje kampanjama

Kontinuirano praćenje i prilagodba kampanja

Redovito izvještavanje i preporuke za poboljšanja

Najčešća pitanja – cijena Facebook oglašavanja

Ako se odlučite angažirati agenciju za Facebook marketing, važno je usporediti njihove cijene i ponude kako bi odabrali onu koja najbolje odgovara vašim potrebama i budžetu. Također, važno je obratiti pažnju na kvalitetu usluge i očekivane rezultate. 

Cijene usluge Facebook oglašavanja se bitno razlikuju zbog sljedećih razloga:

  • Stručnost i iskustvo – pružatelji usluga koji imaju veću stručnost i iskustvo mogu naplaćivati više, ali imaju dokazane rezultate koji opravdavaju cijenu
  • Obujam usluga – cijene se razlikuju ovisno o broju kampanja ili oglasa, trajanju kampanja, analizi rezultata i sl.
  • Dodatne usluge – usluga Facebook oglašavanje može uključiti i povezane usluge kao što su vođenje društvenih mreža i dizajn oglasa

Facebook oglašavanje nudi brojne prednosti za sve one koji žele promovirati svoje proizvode, usluge ili sadržaj bez obzira na veličinu i djelatnost oglašivača. Evo nekoliko razloga zašto se isplati plaćati Facebook oglašavanje:

  • Facebook je jedna od najvećih društvenih mreža na svijetu i nudi ogromnu korisničku bazu raspoređenu po demografskim skupinama i interesima
  • Facebook oglašavanje vam omogućuje ciljanje korisnika na temelju demografskih podataka (dob, spol i lokacija), interesa, ponašanja i ostalih faktora
  • Facebook oglase možete prikazivati u različitim formatima (slike, videozapisi, tekst) i na različitim pozicijama (feed, story, reels)
  • možete fleksibilno raspolagati sa svojim proračunom u skladu s vašim potrebama i mogućnostima
  • možete pratiti i analizirati pokazatelje uspjeha kao što su broj prikazivanja, klikova, angažman korisnika i sl.
  • možete testirati i optimizirati kampanje kako bi što kvalitetnije iskoristili proračun

Facebook oglašavanje se definitivno isplati plaćati, no za maksimalne rezultate je najbolja kombinacija oglašavanja i vođenja Facebook stranice.

Oglašivači licitiraju za isti oglasni prostor i istu publiku. Što je konkurencija veća, skuplja je i cijena. Kako biste smanjili troškove Facebook oglašavanja, možete primijeniti sljedeće taktike:

1. Odaberite ispravan cilj kampanje

Odabrani cilj bi trebao biti usklađen s ciljevima koje želite ostvariti. Odabir pogrešnog cilja mogao bi izazvati povećanje troškova. Iz tog razloga, najbolje je odabrati metrike koje ćete pratiti kako bi mogli optimizirati kampanje.

2. Ciljajte ispravnu publiku

Fokusirajte se na precizno ciljanje publike kako bi se vaši oglasi prikazivali samo onima koji su najvjerojatnije zainteresirani za vaše proizvode ili usluge. Što je vaša publika manja i relevantnija, veća je šansa da će korisnici koji vide vaš oglas ostvariti određenu konverziju.

3. Koristite remarketing

Meta Pixel vam omogućuje pregled podataka o posjetiteljima web stranice i povezuje ih s vašom Facebook stranicom. Tako možete pratiti koje su stranice korisnici posjetili, što su dodali u košaricu, koliko su se dugo zadržali i sl. Tako im možete prikazivati relevantne kampanje, koje su u skladu s onim što su već gledali.

4. Ograničite broj prikazivanja oglasa istim korisnicima

Nakon što korisnik vidi vaš oglas nekoliko puta, vjerojatno više neće napraviti konverziju, bez obzira na to koliko je oglas relevantan i usmjeren prema ciljnoj publici. Uključite nove oglase, slike i li napravite neku drugu promjenu kako bi vaš sadržaj bio i dalje zanimljiv.

5. Upotrijebite A/B testiranje

Bez A/B testiranja ne možete znati koji oglas postiže najbolje rezultate. Možete testirati različite naslove, slike, opise, pozive na akciju i pozicije oglasa, kako bi ostvarili što bolje performanse i smanjili troškove oglašavanja.
Pratite što korisnici rade nakon što kliknu na oglas

Praćenjem ovih podataka možete potvrditi da se vaša web stranica brzo učitava, da vodi na ispravnu odredišnu stranicu, a ne naslovnicu te da je prilagođena mobilnim uređajima.

Imate dodatnih pitanja?

Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.

Saznajte više o Facebook oglašavanju

Zakažite besplatne konzultacije i saznajte kako možemo vaš posao podići na višu razinu

Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.