Kombinacijom riječi, slika i interakcije stvaramo kreativan sadržaj koji odražava identitet vašeg brenda i postavlja vas kao autoritet u industriji. Naš cilj nije samo privući pažnju korisnika, već i stvoriti dugoročan odnos s vašom ciljnom publikom koristeći sadržajni marketing.
Sadržajni marketing nije samo alat promocije, već je pristup koji vašem brendu daje osobnost i prepoznatljivost. Stvaramo personalizirani sadržaj koji rezultira povećanjem vidljivosti i interakcijom s korisnicima. Saznajte što uključuju naše usluge sadržajnog marketinga:
Strategiju sadržajnog marketinga izrađujemo na temelju vaših ciljeva i publike kojoj se obraćate.
Prije nego što krenemo u proces stvaranja sadržaja, definiramo što želimo postići. To mogu biti različiti ciljevi, kao što su: povećanje prometa na web stranici, poboljšanje angažmana korisnika, izgradnja autoriteta, generiranje konverzija i sl.
Nakon toga, definiramo tko je ciljna publika, na temelju njihovih interesa, potreba, ponašanja i preferencija. Sukladno tome, odabiremo teme koje su relevantne i imaju značaj za publiku. Ovaj proces uključuje SEO, tj. istraživanje ključnih riječi, kako bi sadržaj bio vidljiv na tražilici i privlačio zainteresiranu publiku.
Na temelju toga donosimo odluke oko odabira formata sadržaja kako bi sadržaj ostvario što kvalitetnije rezultate. To mogu biti blogovi, videozapisi, e-knjige, studije slučaja, sadržaj na društvenim mrežama i sl.
Uz sve navedeno, radimo istraživanje konkurencije kako bismo utvrdili vaš položaj u odnosu na najbolje u industriji. Definiramo primjere dobre prakse te određene stavke uključujemo u vašu strategiju.
Planiranje sadržaja uključuje izradu kalendara sadržaja, ton i stil komunikacije te stvaranje vizualnog identiteta.
Kalendar sadržaja uključuje plan kada i gdje će se sadržaj objaviti. Uz to, odabiremo ton i stil komunikacije koji najbolje odgovara vašem brendu i ciljnoj publici te vizualni identitet po kojem će vas korisnici prepoznati. Određujemo resurse koji su nam potrebni za stvaranje sadržaja te okvirno vrijeme izrade.
Stvaranje sadržaja uključuje pisanje tekstova i izradu vizualnih elemenata. Stvaramo originalan i vrijedan sadržaj koji je usklađen s interesima i potrebama publike, dok ga vizualni elementi čine privlačnijim i lakšim za čitanje. Prije objavljivanja, sadržaj još jednom pregledavamo te ga šaljemo vama na pregled kako bi bili sigurni u točnost i relevantnost dostavljenih informacija.
Sadržaj koji ide na vašu web stranicu usklađujemo sa SEO standardima. To uključuje optimizaciju teksta, naslova, meta opisa, podnaslova, URL-ova, slika, poveznica i ostalih elemenata. Na taj način, korisnici će vaš sadržaj moći pronaći na tražilici.
Nakon stvaranja i optimizacije sadržaja, sadržaj se objavljuje na odabranim platformama. To mogu biti web stranice, blogovi, društvene mreže i sl.
Sadržaj se može promovirati koristeći različite kanale, kao što su npr. Google oglašavanje, Facebook oglašavanje, Instagram oglašavanje te e-mail marketing, sve kako bi vaš sadržaj vidio što veći broj korisnika. Uz to, potičemo interakciju s korisnicima, kroz komentare, dijeljenje i druge oblike angažmana.
Objavljivanjem sadržaja započinje praćenje metrike, kao što su pregledi stranice, vrijeme provedeno na stranici, broj dijeljenja na društvenim mrežama i sl. Također, prati se analiza ponašanja publike, kako bi se detektiralo na koji način publika konzumira sadržaj (kretanje po stranici, napuštanje stranice i sl.).
Sadržaj redovito pratimo te vam dajemo povratne informacije. Na temelju prikupljenih podataka, identificiramo područja koja se mogu prilagoditi ili poboljšati. To može uključivati promjenu tema, vrste sadržaja, rasporeda objavljivanja, SEO pristup i ostale elemente koji će poboljšati učinkovitost sadržaja.
Naše cijene sadržajnog marketinga su definirane tako da vam ponude najbolju vrijednost, bez obzira na veličinu ili opseg vašeg poslovanja. Pružamo personalizirani pristup koji će zadovoljiti vaše potrebe i pomoći vam ostvariti ciljeve.
Sadržajni marketing obuhvaća različite vrste sadržaja koji se koriste u svrhu izgradnje i održavanja odnosa s ciljnom publikom. Naša zadaća je predstaviti vam sve mogućnosti i pomoći vam odabrati najbolje rješenje, a zatim započinjemo s procesom. Najčešće vrste sadržaja su:
Blogove, novosti ili baze znanja koristimo kako bi detaljno obraditi teme koje su vezane za vaše poslovanje. Proces započinjemo istraživanjem ključnih riječi kako bismo otkrili koje teme korisnici najčešće pretražuju. Nakon toga, provodimo analizu konkurencije i uključujemo primjere dobre prakse. Kada smo obavili navedene korake, slažemo popis tema koje je potrebno obraditi. Primjerice, vlasnik trgovine igračaka može obraditi teme kao što su:
Prije nego što započnemo s pisanjem, razvijamo ideju i osmišljavamo SEO naslov koji poziva na čitanje i optimalne je duljine. Također brinemo i ostalim SEO elementima (kao što su meta opisi, H naslovi, interne poveznice i sl.) kako bi se vaši blogovi što bolje pozicionirali na tražilici.
Blogove možemo pisati samostalno, uz vaše sugestije ili vam možemo dati smjernice da ih sami pišete. Osim točnih informacija, vrlo je dobro uključiti vlastita iskustva, mišljenje ili nova saznanja, kako to ne bi bio samo još jedan u nizu blogova sa sličnim sadržajem.
Brinemo o izgledu vaših blogova, tako da su font, veličina i boja slova čitljivi i usklađeni s vašim vizualnim identitetom. Koristimo nabrajanja, odlomke, istaknuti tekst, slike i ostale elemente kako bi korisnik što lakše mogao čitati tekst. Na samom kraju, pazimo da je tekst razumljiv korisnicima i da ima svoju svrhu.
Pisanje tekstova za web stranicu provodimo kako bi povećali promet i prodaju na vašoj web stranici te podigli svijest o brendu. Kod web stranica, pažnja se uglavnom posvećuje dizajnu, no kvalitetan tekst je nužan za pojavljivanje među vodećim rezultatima pretraživanja, ali i kako bi korisnik saznao što više informacija o proizvodima i uslugama.
Prilikom pisanja tekstova za proizvode i usluge, detaljno opisujemo značajke, ali uključujemo i osobnost vašeg poduzeća, kako bi se klijent povezao s brendom. Pazimo da su tekstovi razumljivi ciljnoj publici, optimalne duljine i s uključenim pozivima na akciju.
Česti je slučaj da su tekstovi pisani u prošlosti te ih treba osvježiti. To postižemo proširivanjem sadržaja te izmjenom određenih podataka koji su se u međuvremenu promijenili.
Pisanje tekstova za web stranicu je izrazito važno jer korisnici pretražuju sadržaj kako bi ostvarili konverziju (kupnja, slanje upita, poziv i sl.). Kvalitetno napisani i SEO optimizirani tekstovi povećavaju mogućnost pojavljivanja na tražilici, a s druge strane korisnicima omogućuju odgovore na pitanja, preporuke i potrebne informacije, što rezultira konverzijom.
Kada je riječ o web shopovima, situacija je nešto drugačija nego kod web stranice. Glavni naglasak je na opisu proizvoda, koji zahtijeva kvalitetne tekstove, kako bi potaknuli korisnike na kupnju.
Stvaramo tekstove koji su informativni i uvjerljivi te dovoljno, ali ne pretjerano detaljni kako korisnik ne bi izgubio želju za daljnjim čitanjem. Vodimo brigu o SEO standardima kako bi se vaši proizvodi pojavljivali na tražilici i privlačili ciljnu publiku.
Za kvalitetan marketing na društvenim mrežama, potreban vam je kvalitetan sadržaj. Sadržaj za društvene mreže zahtijeva nešto kraće i opuštenije tekstove koji nisu u potpunosti u formalnom tonu. Tekstovi potiču na stvaranje internetske zajednice i komunikaciju s korisnicima, ali i informiraju korisnike o vašem poslovanju, proizvodima i uslugama koje nudite.
Kod stvaranja sadržaja za e-mail marketing, vodimo brigu o nekoliko stavki. Proces započinjemo osmišljavanjem privlačnog naslova koji će korisnike potaknuti na otvaranje e-maila. Stvaramo sadržaj koji je jasan i koncizan, uključujući kratke odlomke, nabrajanja i ostale elemente koji će olakšati čitanje i razumijevanje. Informacije koje pružamo su korisne i zanimljive ciljnoj publici, kao što su npr. savjeti, vodiči, informacije o proizvodima, ekskluzivne ponude i sl. Uključujemo i pozive na akciju, kako bi korisnici obavili željene radnje te dodatne informacije koje im mogu pomoći.
Tekstovi koji se koriste prilikom internetskog oglašavanja od neizmjerne su važnosti i utječu na uspješnost kampanja.
Kada je riječ o Google oglašavanju, pišemo naslove i opise koji će se prikazivati u oglasima. Prilagođavamo ih ciljnoj publici te uključujemo sve potrebne informacije. Kako bi postigli što bolje rezultate, važno je da je jednako kvalitetna i odredišna stranica na koju vodi oglas. Iz tog razloga, predlažemo kombiniranje ove usluge s tekstovima za web stranicu.
Sadržaj za oglašavanje na društvenim mrežama radimo tako da pišemo kratke i zanimljive tekstove koji korisnike potiču na akciju (poziv, prodaja, slanje upita, povećanje broja pratitelja i sl.). Kao i kod Google oglašavanja, vrlo je važno da oglas vodi na kvalitetan sadržaj web stranice.
Pružamo usluge pisanja članaka kako bi informirali posjetitelje ili im pomogli na neki drugi način. Članci se razlikuju ovisno o tome je li riječ o „evergreen“ tekstovima ili aktualnim informacijama. U člancima pružamo odgovore na pitanja koje korisnike zanimaju, a vrlo su dobri i za brendiranje.
Radimo i ostale vrste sadržaja, kao što su online vodiči, priručnici i e-knjige. To je sadržaj koji je namijenjen educiranju zainteresiranih korisnika ili zaposlenika. Uglavnom su bazirani na određenoj temi te pružaju uvid u osnovne informacije.
Sadržajni marketing ne služi samo za prodaju vaših proizvoda ili usluga, već je proces kojim možete informirati, educirati i graditi povjerenje s postojećim i budućim kupcima. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali koristiti sadržajni marketing:
Kvalitetan sadržaj pomoći će vam u boljem pozicioniranju na tražilici. To znači da će se vaša web stranica prikazivati zainteresiranim korisnicima koji traže ono što vi nudite. Jednako vrijedi i za društvene mreže, na kojima sadržaj stvara društvenu zajednicu.
Redovito objavljivanje vrijednog i relevantnog sadržaja vam može pomoći u brendiranju. Jedinstven ton i pristup omogućuje direktno obraćanje specifičnim segmentima publike, a uz dijeljenje stručnih i korisnih informacija možete postati autoritet u industriji.
Sadržajni marketing pruža brojne mogućnosti koje poboljšavaju angažman korisnika. Uključivanje kvizova, anketa, komentara i slične interakcije s publikom je važno kako bi dobili što kvalitetniji feedback, ali i uvid u interese i potrebe vaše publike.
Posebnost sadržajnog marketinga je ta što uključuje različite vrste sadržaja, koji se mogu objavljivati putem društvenih mreža, web stranice i sl. Privlačenje većeg broja zainteresiranih i zadržavanje postojećih korisnika će rezultirati povećanjem prihoda.
Odabir naše marketinške agencije predstavlja odabir partnera koji je posvećen vašem brendu, ciljevima i ciljnoj publici. Stvaramo sadržaj koji privlači pažnju, gradi lojalnost i potiče rast vašeg poslovanja. Nekoliko je razloga zašto bi trebali odabrati baš nas:
Naše usluge sadržajnog marketinga uključuju proces od temeljitog razumijevanja ciljne publike do stvaranja i distribucije sadržaja prema zainteresiranoj publici. Bilo da je riječ o brendiranju, angažiranju korisnika ili nekom drugom cilju, pružamo personalizirani pristup koji se sastoji od 4 dijela:
Inicijalni sastanak provodimo uživo ili online. Želimo saznati što više informacija o vašem poslovanju i koji su vaši ciljevi. Objašnjavamo vam kako izgleda proces rada te koje su vaše, a koje naše obveze. Odgovaramo na sva pitanja i nedoumice, kako bismo mogli započeti sa suradnjom.
Proces započinjemo s analizom tržišta. Istražujemo ključne riječi, pregledamo vaš dosadašnji sadržajni marketing i pronalazimo konkurente. Na temelju analize određujemo promjene koje je potrebno napraviti te definiramo teme i ciljnu publiku kojoj se obraćate.
Definiramo koju vrstu sadržaja ćemo koristiti za postizanje određenog cilja. Planiramo koliko će sadržaj biti dug, u kojoj formi, kada ćemo ga i putem kojeg kanala objaviti. Nakon toga, započinjemo sa stvaranjem sadržaja, pazeći na jasnoću, relevantnost i ton tekstova.
Sadržaj vam šaljemo na pregled i prema dogovoru objavljujemo. Započinjemo s procesom praćenja te rezultate usklađujemo s budućim koracima.
Sadržajni marketing je strateški pristup koji uključuje stvaranje i dijeljenje sadržaja s ciljem privlačenja i zadržavanja ciljne publike te ostvarivanja ciljeva. Uključuje različite formate, kao što su blogovi, newsletteri, e-knjige, studije slučaja i sl., koji se prilagođavaju ovisno o platformi (web stranica, društvene mreže, e-mail).
Sadržaj za vaš sadržajni marketing odabiremo u skladu s vašim brendom i ciljevima koje želite postići. Prilagođavamo ga ciljnoj publici i trendovima na tržištu kako bi se izdvojio od konkurencije i omogućio postizanje rezultata.
Angažiranje agencije za sadržajni marketing donosi brojne prednosti, kao što su stručnost, efikasnost i ostvarivanje rezultata.
Prije svega, digitalne agencije imaju tim stručnjaka s iskustvom rada u različitim industrijama te mogu primijeniti prakse koje najbolje odgovaraju vašem poslovanju. Koristeći usluge agencije, možete se posvetiti svom poslu i smanjiti potrebe za internim resursima.
Agencija vam također donosi i novu perspektivu, stoga će vaš sadržaj izgledati drugačije te će uključivati profesionalne alate za stvaranje, dijeljenje i analizu sadržaja. Vaš sadržaj će se lako prilagoditi promjenama u poslovanju i na tržištu te će biti redovito testiran i optimiziran kako bi postigao što kvalitetnije rezultate.
Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.