sadržajni (content) MARKETING

Stvaramo sadržaj koji će privući ciljanu publiku. Izrađujemo blogove, vodiče, e-knjige, prezentacije i druge vrste content marketinga.

što je sadržajni marketing?

Sadržajni, odnosno content marketing je marketinški pristup koji se odnosi na stvaranje i dijeljenje sadržaja koji će privući ciljanu publiku i potaknuti je na kupnju ili neki drugi cilj. Prilikom izrade web stranica, vođenja društvenih mreža i ostalih aktivnosti internet marketinga, pažnja se posvećuje modernom dizajnu, dok se sadržaj zanemaruje. To je u potpunosti pogrešno zato jer je sadržaj najvažniji!

Pružanje informacija

Glavna zadaća sadržajnog marketinga je pružanje informacija. Sadržaj prije svega mora biti planiran i jedinstven. Nema smisla stvarati sadržaj koji nema određeni redoslijed i temu jer tada dolazi do niske obrađenosti sadržaja ili obrađivanja na široko, zbog čega se gubi smisao. Sadržaj treba biti jedinstven i kvalitetan. Korisniku treba pružiti nove informacije ili pojasniti elemente koji mu nisu jasni. Važno je na svoj način obraditi temu, kako to ne bi postao još jedan u nizu copy-paste tekstova, koji mogu donijeti više štete nego koristi.

content marketing
privlačenje ciljne publike

Privlačenje ciljne publike

Content marketing pruža mogućnost stjecanja i zadržavanja ciljne publike. Za razliku od drugih kanala internet marketinga, content marketing je suptilan i jednostavan. Ciljna publika sama traži sadržaj te im se on ne nameće za razliku od primjerice oglasa, gdje će se jednom traženi pojam pojaviti s hrpom različitih oglasa.
Bitno je povezati sadržaj i brend, kako vizualno, tako i sadržajno. Pri tome, misli se na obrađivanje tema koje se vežu uz poslovanje poduzeća i zanimljive su ciljnoj skupini. Naprimjer, osoba se ne može odlučiti između dva Vaša proizvoda – napišite blog u kojem ćete objasniti koje su prednosti jednog i drugog, a ako osoba sazna korisne informacije odabrat će jedan od ta dva (ili čak oba dva) i obaviti kupovinu.

CIJENA SADRŽAJNOG MARKETINGA

Sadržajni marketing i njegova cijena ovise o području koje se obrađuje te vrsti i zahtjevnosti sadržaja, stoga se cijena ne može definirati bez potrebnih informacija. Predlažemo Vam da nas kontaktirate kako bismo Vam napravili ponudu, koja će zadovoljiti Vaše potrebe i unaprijediti poslovanje.

Zašto angažirati baš nas za SADRŽAJNI marketing?

Za kvalitetan sadržaj je potrebno izrazito puno vremena, kojeg je teško pronaći uz obavljanje primarnog posla. Ovo je naša primarna djelatnost i kontinuirano ulažemo u obrazovanje djelatnika, kako bi pisali kvalitetne, ali i kreativne sadržaje, koji će privući ciljanu publiku. Također, optimiziramo sadržaj, kako bi privukao što veći broj korisnika, koristeći alate za provjeru kvalitete tekstova, ključnih riječi i konkurencije.

Uz pomoć kvalitetnog sadržaja, korisnici će Vas lakše pronaći i saznati ono što im je potrebno, a dio njih će se odlučiti i za kupovinu.

Korisnici vole čitati teme koje su dio njihovih interesa te će se ponovno vratiti na stranicu ako im se svidi sadržaj.

Ljudi vole brendove te im vjeruju. Postavite se kao vodeći u svom području, potaknite korisnike da pričaju o Vama ili da Vas dijele na svojim stranicama i društvenim mrežama.

PROCES IZRADE NEWSLETTERA

1. UVODNI SASTANAK

Na uvodnom sastanku želimo čuti o Vama, Vašem poduzeću te proizvodima ili uslugama koje nudite. Također, želimo znati koji su Vaši ciljevi i što želite postići s content marketingom, kako bismo Vam pripremili ponudu.

2. Analiza postojećeg sadržaja, istraživanje tržišta i analiza konkurencije

Vrlo je važno znati kako trenutno stojite sa sadržajem, imate li ga uopće i kakva je kvaliteta istog. Ponekad sadržaj može biti vrlo stručan i kvalitetan, međutim nedostaju mu određene ključne riječi koje pokreću pretraživanja, pa zbog toga ni ne doseže do šire javnosti. Također, nužno je istražiti kako to raditi konkurencija te koliko je content marketing zastupljen u Vašem području djelovanja. Na temelju toga izradit ćemo Vam plan i sadržajnu strategiju.

3. Izrada plana i sadržajne strategije

Plan i sadržajna strategija izrađuju se na temelju Vaših poslovnih ciljeva. Važno je odrediti o čemu će se pisati, koliko često, na koji način će se obraćati, kakva će biti dužina tekstova, koje ključne riječi, fotografije i ostale elemente koristiti kako bi moglo započeti s kreiranjem sadržaja.

4. Izrada i objava sadržaja

Izrada sadržaja je najzahtjevniji proces. Ovisno o Vašim potrebama, izrađujemo blogove, vodiče, e-knjige, case study, infografike, prezentacije, videozapise i druge vrste content marketinga sukladno zadanim smjernicama, koje šaljemo Vama na provjeru prije objavljivanja.

5. Mjesečno izvještavanje i prijedlozi

Na mjesečnoj razini Vam dostavljamo ostvarene rezultate koje analiziramo. Na temelju analize, preporučujemo elemente koje je potrebno izmijeniti, kao i područja na kojima je moguće ostvariti napredak. Što je više kvalitetnog sadržaja, to će i Vaše poslovanje biti uspješnije.

ČESTA PITANJA

Copywriting ili kreativno pisanje je pisanje teksta u marketinške svrhe, odnosno povećanje prodaje. Najčešće se radi o promotivnim člancima, tekstovima za oglase, proizvode, blogove, reklame ili nekoj drugoj vrsti tekstova kojima je krajnji cilj kupovina.

U uslugu content marketinga uključeni su: uvodni sastanak, analiza postojećeg sadržaja, istraživanje tržišta i analiza konkurencije, izrada plana i sadržajne strategije, izrada i objava sadržaja te mjesečno izvještavanje i prijedlozi za poboljšanja.

Najpopularniji oblik sadržajnog marketinga je blog zbog jednostavnosti izrade i velikog dosega koji može postići.

Content marketing važan je za SEO optimizaciju. Koliko god Vaša stranica bila dobro optimizirana uvijek postoji prostora za napredak i uvijek postoje ključne riječi na kojima niste dobro rangirani.  

Uz pomoć kvalitetnog sadržaja, moguće je doći do top pozicija na Googleu, posebice kada je riječ o sadržaju o kojem nema previše informacija. Korisnici cijene znanje koje se dijeli s njima. Nakon onoga što su pročitali, zasigurno će barem podsvjesno zapamtiti ime poduzeća, a možda će i nastaviti pretraživati sličan sadržaj na stranici. Također, postoji mogućnost da se pretplate na newsletter ili zaprate društvene mreže, kako bi redovito primali obavijesti o novom sadržaju. Ono što je najvažnije, kod korisnika se stvara povjerenje i dojam kako poduzeće zna i razumije područje o kojem piše, stoga će odabrati baš njega za suradnju ili kupovinu. Upravo to i mi radimo sada! 

Možda do sada niste nikada čuli za pojam content, tj. sadržajni marketing, ali nakon što ste ovo pročitali znate više i mislite kako je to potrebno za Vaše poduzeće ili biste se time htjeli baviti. Razmislit ćete o tome i donijeti odluku. Možete se odlučiti to raditi sami ili angažirati nas. Ali, mi smo postigli svoj cilj – ušli ste u našu stranicu, pročitali naš sadržaj, a moguće je da ste zapamtili i o kojem poduzeću je riječ. A možda smo uspjeli još i više, možda ste se pretplatili na newsletter ili nas zapratili na društvenim mrežama – super! 

Sve je to vrsta brendiranja, a moguće da za nas nikad ne biste čuli da nije bilo baš ovog sadržaja. Kod content marketinga, sadržaj mora biti usmjeren i prikladan publici koja ga čita. Korisnici moraju dobiti ono što su tražili i proširiti svoje znanje, a važno je odrediti i ton kojim se obraća, odnosno način pisanja. Kod nas ste sada vidjeli kombinaciju službenog i personaliziranog – obraćamo Vam se s Vi jer ste naš potencijalni ili postojeći klijent, ali i iz poštovanja. Neke elemente poput ovog da smo uspjeli u svom cilju smo ubacili kako bismo razbili monotoniju objašnjavanja content marketinga, ali i kako bismo Vam na našem primjeru objasnili benefite usluge.