Ispričajte svoje priče uz naše usluge sadržajnog marketinga

Kombinacijom riječi, slika i interakcije stvaramo kreativan sadržaj koji odražava identitet vašeg brenda i postavlja vas kao autoritet u industriji. Naš cilj nije samo privući pažnju korisnika, već i stvoriti dugoročan odnos s vašom ciljnom publikom koristeći sadržajni marketing.

Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Predivan stručni tim ljudi, profesionalci s velikim znanjem i prije svega još većom zaljubljenošću u svoj posao. Naša firma je dotaknula samo dno ali ovo dvoje predivnih ljudi nam je pomoglo te smo se uz njih oporavili.

Komunikacija odlična, vrhunska firma ako tražite pametna i isplativa marketinška rješenja..

Toplo preporučujem svakome, nema problema koji Vam oni neće rješiti.. Od mene čista 10!!!!! Josip i Iva samo nebo Vam je granica...”

mirjana-vulic-1
Mirjana Vulić
Vlasnica, Zuzi Shop
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Mlada, ambiciozna, te motivirana ekipa! Vrlo komunikativni, susretljivi i učinkoviti u svakom smislu tih riječi.

Radio sam web-shop sa njima i mogu reći da sam jako zadovoljan izvedenim.

Atauctus je defintivno agencija za svaku pohvalu, te preporuku. Još jednom, veliko hvala svima! :)”

dario-turkovic-1
Dario Turković
Vlasnik, Green Health
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Nakon dugogodisnje muke sa starom web stranicom i marketingom uopce, upoznala sam Josipa i Ivu, ljude koji stoje iza ove fenomenalne agencije za digitalni marketing i preporodila se.

Napravili su mi novu web stranicu koja je brza, funkcionalna i jednostavna za koristenje. Stranica je SEO optimizirana tako da donosi puno vise organskog prometa koji ne moram plaćati. Drustvene mreze mi izgledaju bombasticno. Ima puno vise upita stranaka od kad su oni preuzeli vodenje drustvenih mreza.

Ali ono sto me najvise odusevilo je pristup poslu i vlasnika i svih zaposlenih u njihovoj agenciji. Sve je promptno, brzo, komunikacija je jednostavna. Uglavnom, ljudi za pozeljeti.

I ono sto je najvaznije, prodaja mi se znatno povecala od kada su oni preuzeli digitalni marketing za moje kuce za odmor.

Kad uzmem u obzir ulozeno i dobiveno, svakako se isplati, tako da od mene cista petica! Hvala Vam ekipa 😉”

stefani-jadro-1
Stefani Jadro
Vlasnica, Zora House
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Iskustvo suradnje s Atauctus timom za Facebook/Instagram oglašavanje je bilo iznimno pozitivno. Vidljivi su bili izvrsni rezultati već u kratkom roku, a sve to uz pristupačan budžet.

Tim je izuzetno profesionalan, susretljiv i uvijek na usluzi.

Sve preporuke! Veselim se daljnjoj suradnji!”

ines-kovacic-1
Ines Kovačić
Vlasnica, Green Stay Croatia
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Mlad, kreativan i poduzetan tim.

Brzo, korektno i profesionalno odrađen posao.

Naše preporuke!!!”

ariana-niksic
Ariana Nikšić
Direktorica, Dogma Kapital

Osvojite tržište koristeći naše
usluge sadržajnog marketinga

Sadržajni marketing nije samo alat promocije, već je pristup koji vašem brendu daje osobnost i prepoznatljivost. Stvaramo personalizirani sadržaj koji rezultira povećanjem vidljivosti i interakcijom s korisnicima. Saznajte što uključuju naše usluge sadržajnog marketinga:

Strategija sadržajnog marketinga

Strategiju sadržajnog marketinga izrađujemo na temelju vaših ciljeva i publike kojoj se obraćate. 

Prije nego što krenemo u proces stvaranja sadržaja, definiramo što želimo postići. To mogu biti različiti ciljevi, kao što su: povećanje prometa na web stranici, poboljšanje angažmana korisnika, izgradnja autoriteta, generiranje konverzija i sl. 

Nakon toga, definiramo tko je ciljna publika, na temelju njihovih interesa, potreba, ponašanja i preferencija. Sukladno tome, odabiremo teme koje su relevantne i imaju značaj za publiku. Ovaj proces uključuje SEO, tj. istraživanje ključnih riječi, kako bi sadržaj bio vidljiv na tražilici i privlačio zainteresiranu publiku.

Na temelju toga donosimo odluke oko odabira formata sadržaja kako bi sadržaj ostvario što kvalitetnije rezultate. To mogu biti blogovi, videozapisi, e-knjige, studije slučaja, sadržaj na društvenim mrežama i sl.

Uz sve navedeno, radimo istraživanje konkurencije kako bismo utvrdili vaš položaj u odnosu na najbolje u industriji. Definiramo primjere dobre prakse te određene stavke uključujemo u vašu strategiju.

Planiranje i stvaranje sadržaja

Planiranje sadržaja uključuje izradu kalendara sadržaja, ton i stil komunikacije te stvaranje vizualnog identiteta.

Kalendar sadržaja uključuje plan kada i gdje će se sadržaj objaviti. Uz to, odabiremo ton i stil komunikacije koji najbolje odgovara vašem brendu i ciljnoj publici te vizualni identitet po kojem će vas korisnici prepoznati. Određujemo resurse koji su nam potrebni za stvaranje sadržaja te okvirno vrijeme izrade.

Stvaranje sadržaja uključuje pisanje tekstova i izradu vizualnih elemenata. Stvaramo originalan i vrijedan sadržaj koji je usklađen s interesima i potrebama publike, dok ga vizualni elementi čine privlačnijim i lakšim za čitanje. Prije objavljivanja, sadržaj još jednom pregledavamo te ga šaljemo vama na pregled kako bi bili sigurni u točnost i relevantnost dostavljenih informacija.

Optimizacija sadržaja

Sadržaj koji ide na vašu web stranicu usklađujemo sa SEO standardima. To uključuje optimizaciju teksta, naslova, meta opisa, podnaslova, URL-ova, slika, poveznica i ostalih elemenata. Na taj način, korisnici će vaš sadržaj moći pronaći na tražilici.

Distribucija i promocija sadržaja

Nakon stvaranja i optimizacije sadržaja, sadržaj se objavljuje na odabranim platformama. To mogu biti web stranice, blogovi, društvene mreže i sl. 

Sadržaj se može promovirati koristeći različite kanale, kao što su npr. Google oglašavanje, Facebook oglašavanje, Instagram oglašavanje te e-mail marketing, sve kako bi vaš sadržaj vidio što veći broj korisnika. Uz to, potičemo interakciju s korisnicima, kroz komentare, dijeljenje i druge oblike angažmana.

Analiza i praćenje sadržaja

Objavljivanjem sadržaja započinje praćenje metrike, kao što su pregledi stranice, vrijeme provedeno na stranici, broj dijeljenja na društvenim mrežama i sl. Također, prati se analiza ponašanja publike, kako bi se detektiralo na koji način publika konzumira sadržaj (kretanje po stranici, napuštanje stranice i sl.). 

Sadržaj redovito pratimo te vam dajemo povratne informacije. Na temelju prikupljenih podataka, identificiramo područja koja se mogu prilagoditi ili poboljšati. To može uključivati promjenu tema, vrste sadržaja, rasporeda objavljivanja, SEO pristup i ostale elemente koji će poboljšati učinkovitost sadržaja.

Saznajte kako se kreću naše cijene sadržajnog marketinga

Naše cijene sadržajnog marketinga su definirane tako da vam ponude najbolju vrijednost, bez obzira na veličinu ili opseg vašeg poslovanja. Pružamo personalizirani pristup koji će zadovoljiti vaše potrebe i pomoći vam ostvariti ciljeve.

Analiza i plan sadržajnog marketinga

Cijena jednokratno od:
3,500€
+PDV
  • Istraživanje ključnih riječi
  • Analiza konkurencije (primjeri dobre prakse koji se mogu primijeniti u vašem poslovanju)
  • Analiza vašeg sadržajnog marketinga (vrste sadržaja, doseg, učestalost objavljivanja i sl.)
  • Definiranje ciljeva
  • Planiranje sadržaja i određivanje kanala distribucije
  • Plan prilagodbe i optimizacije sadržaja
  • Određivanje budžeta
  • Utvrđivanje mjera za praćenje uspjeha

Pisanje tekstova za sadržajni marketing

Cijena mjesečno od:
350€
+PDV
* Jedna kartica sadrži 1500 slovnih znakova s razmacima. Najmanja jedinica za naplatu je jedna kartica.
  • Odabir teme za pisanje
  • Izbor ključnih riječi za odabranu temu
  • Izrada SEO naslova
  • Izrada meta opisa
  • Izrada H naslova (podjela teksta po odlomcima)
  • Pisanje SEO sadržaja
  • Uključivanje poveznica
  • Korištenje multimedijskih sadržaja (fotografije, videozapisi, infografike i sl.)
  • Postavljanje poziva na akciju (npr. kupnja, kontakt, dijeljenje sadržaja i sl.)
  • Prilagodba teksta za različite platforme (blog, objava na društvenim mrežama i newsletter)

Vrste sadržaja koje uključuje naš sadržajni marketing

Sadržajni marketing obuhvaća različite vrste sadržaja koji se koriste u svrhu izgradnje i održavanja odnosa s ciljnom publikom. Naša zadaća je predstaviti vam sve mogućnosti i pomoći vam odabrati najbolje rješenje, a zatim započinjemo s procesom. Najčešće vrste sadržaja su:

Blogovi

Blogove, novosti ili baze znanja koristimo kako bi detaljno obraditi teme koje su vezane za vaše poslovanje. Proces započinjemo istraživanjem ključnih riječi kako bismo otkrili koje teme korisnici najčešće pretražuju. Nakon toga, provodimo analizu konkurencije i uključujemo primjere dobre prakse. Kada smo obavili navedene korake, slažemo popis tema koje je potrebno obraditi. Primjerice, vlasnik trgovine igračaka može obraditi teme kao što su:

  • Povijest igračaka – kako su se igračke mijenjale kroz vrijeme?
  • Najbolje igračke za igru na otvorenom
  • Kako odabrati sigurne igračke za dijete?
  • Zašto su igračke važne za emocionalni razvoj?
  • Najprodavanije igračke u XY godini

Prije nego što započnemo s pisanjem, razvijamo ideju i osmišljavamo SEO naslov koji poziva na čitanje i optimalne je duljine. Također brinemo i ostalim SEO elementima (kao što su meta opisi, H naslovi, interne poveznice i sl.) kako bi se vaši blogovi što bolje pozicionirali na tražilici. 

Blogove možemo pisati samostalno, uz vaše sugestije ili vam možemo dati smjernice da ih sami pišete. Osim točnih informacija, vrlo je dobro uključiti vlastita iskustva, mišljenje ili nova saznanja, kako to ne bi bio samo još jedan u nizu blogova sa sličnim sadržajem. 

Brinemo o izgledu vaših blogova, tako da su font, veličina i boja slova čitljivi i usklađeni s vašim vizualnim identitetom. Koristimo nabrajanja, odlomke, istaknuti tekst, slike i ostale elemente kako bi korisnik što lakše mogao čitati tekst. Na samom kraju, pazimo da je tekst razumljiv korisnicima i da ima svoju svrhu.

Tekstovi za web stranicu

Pisanje tekstova za web stranicu provodimo kako bi povećali promet i prodaju na vašoj web stranici te podigli svijest o brendu.  Kod web stranica, pažnja se uglavnom posvećuje dizajnu, no kvalitetan tekst je nužan za pojavljivanje među vodećim rezultatima pretraživanja, ali i kako bi korisnik saznao što više informacija o proizvodima i uslugama. 

Prilikom pisanja tekstova za proizvode i usluge, detaljno opisujemo značajke, ali uključujemo i osobnost vašeg poduzeća, kako bi se klijent povezao s brendom. Pazimo da su tekstovi razumljivi ciljnoj publici, optimalne duljine i s uključenim pozivima na akciju.

Česti je slučaj da su tekstovi pisani u prošlosti te ih treba osvježiti. To postižemo proširivanjem sadržaja te izmjenom određenih podataka koji su se u međuvremenu promijenili.

Pisanje tekstova za web stranicu je izrazito važno jer korisnici pretražuju sadržaj kako bi ostvarili konverziju (kupnja, slanje upita, poziv i sl.). Kvalitetno napisani i SEO optimizirani tekstovi povećavaju mogućnost pojavljivanja na tražilici, a s druge strane korisnicima omogućuju odgovore na pitanja, preporuke i potrebne informacije, što rezultira konverzijom.

Tekstovi za web shop

Kada je riječ o web shopovima, situacija je nešto drugačija nego kod web stranice. Glavni naglasak je na opisu proizvoda, koji zahtijeva kvalitetne tekstove, kako bi potaknuli korisnike na kupnju. 

Stvaramo tekstove koji su informativni i uvjerljivi te dovoljno, ali ne pretjerano detaljni kako korisnik ne bi izgubio želju za daljnjim čitanjem. Vodimo brigu o SEO standardima kako bi se vaši proizvodi pojavljivali na tražilici i privlačili ciljnu publiku.

Sadržaj za društvene mreže

Za kvalitetan marketing na društvenim mrežama, potreban vam je kvalitetan sadržaj. Sadržaj za društvene mreže zahtijeva nešto kraće i opuštenije tekstove koji nisu u potpunosti u formalnom tonu. Tekstovi potiču na stvaranje internetske zajednice i komunikaciju s korisnicima, ali i informiraju korisnike o vašem poslovanju, proizvodima i uslugama koje nudite.

Sadržaj za e-mail marketing

Kod stvaranja sadržaja za e-mail marketing, vodimo brigu o nekoliko stavki. Proces započinjemo osmišljavanjem privlačnog naslova koji će korisnike potaknuti na otvaranje e-maila. Stvaramo sadržaj koji je jasan i koncizan, uključujući kratke odlomke, nabrajanja i ostale elemente koji će olakšati čitanje i razumijevanje. Informacije koje pružamo su korisne i zanimljive ciljnoj publici, kao što su npr. savjeti, vodiči, informacije o proizvodima, ekskluzivne ponude i sl. Uključujemo i pozive na akciju, kako bi korisnici obavili željene radnje te dodatne informacije koje im mogu pomoći.

Sadržaj za internetsko oglašavanje

Tekstovi koji se koriste prilikom internetskog oglašavanja od neizmjerne su važnosti i utječu na uspješnost kampanja. 

Kada je riječ o Google oglašavanju, pišemo naslove i opise koji će se prikazivati u oglasima. Prilagođavamo ih ciljnoj publici te uključujemo sve potrebne informacije. Kako bi postigli što bolje rezultate, važno je da je jednako kvalitetna i odredišna stranica na koju vodi oglas. Iz tog razloga, predlažemo kombiniranje ove usluge s tekstovima za web stranicu.

Sadržaj za oglašavanje na društvenim mrežama radimo tako da pišemo kratke i zanimljive tekstove koji korisnike potiču na akciju (poziv, prodaja, slanje upita, povećanje broja pratitelja i sl.). Kao i kod Google oglašavanja, vrlo je važno da oglas vodi na kvalitetan sadržaj web stranice.

Članci, online vodiči, priručnici, e-knjige i sl.

Pružamo usluge pisanja članaka kako bi informirali posjetitelje ili im pomogli na neki drugi način. Članci se razlikuju ovisno o tome je li riječ o „evergreen“ tekstovima ili aktualnim informacijama. U člancima pružamo odgovore na pitanja koje korisnike zanimaju, a vrlo su dobri i za brendiranje.

Radimo i ostale vrste sadržaja, kao što su online vodiči, priručnici i e-knjige. To je sadržaj koji je namijenjen educiranju zainteresiranih korisnika ili zaposlenika. Uglavnom su bazirani na određenoj temi te pružaju uvid u osnovne informacije.

Zašto se isplati ulagati u sadržajni marketing?

Sadržajni marketing ne služi samo za prodaju vaših proizvoda ili usluga, već je proces kojim možete informirati, educirati i graditi povjerenje s postojećim i budućim kupcima. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali koristiti sadržajni marketing:

Poboljšajte svoju internetsku prisutnost

Kvalitetan sadržaj pomoći će vam u boljem pozicioniranju na tražilici. To znači da će se vaša web stranica prikazivati zainteresiranim korisnicima koji traže ono što vi nudite. Jednako vrijedi i za društvene mreže, na kojima sadržaj stvara društvenu zajednicu.

Brendirajte se

Redovito objavljivanje vrijednog i relevantnog sadržaja vam može pomoći u brendiranju. Jedinstven ton i pristup omogućuje direktno obraćanje specifičnim segmentima publike, a uz dijeljenje stručnih i korisnih informacija možete postati autoritet u industriji.

Privucite ciljnu publiku

Sadržajni marketing pruža brojne mogućnosti koje poboljšavaju angažman korisnika. Uključivanje kvizova, anketa, komentara i slične interakcije s publikom je važno kako bi dobili što kvalitetniji feedback, ali i uvid u interese i potrebe vaše publike.

Povećajte prihode

Posebnost sadržajnog marketinga je ta što uključuje različite vrste sadržaja, koji se mogu objavljivati putem društvenih mreža, web stranice i sl. Privlačenje većeg broja zainteresiranih i zadržavanje postojećih korisnika će rezultirati povećanjem prihoda.

Zašto odabrati Atauctus za vaš sadržajni marketing?

Odabir naše marketinške agencije predstavlja odabir partnera koji  je posvećen vašem brendu, ciljevima i ciljnoj publici. Stvaramo sadržaj koji privlači pažnju, gradi lojalnost i potiče rast vašeg poslovanja. Nekoliko je razloga zašto bi trebali odabrati baš nas:

Pružamo inovativni pristup i kreativna rješenja

Stvaramo jedinstven i privlačan sadržaj koristeći kreativne tehnike i najnovije trendove.

Imamo tim iskusnih stručnjaka

Naš tim se kontinuirano usavršava, a svakom projektu pristupamo s dubokim razumijevanjem i profesionalizmom.

Nudimo sveobuhvatna rješenja

Od početne ideje do finalne realizacije, brinemo o svakom koraku procesa te osiguravamo najkvalitetniji sadržaj.

Transparentni smo te otvoreno i iskreno komuniciramo

Informiramo vas i uključujemo u sve faze rade kako bi mogli pratiti napredak i rezultate.

Posvećeni smo konkretnim rezultatima

Koristimo alate za praćenje učinkovitosti sadržaja da bi prilagodili strategiju i poboljšali rezultate.

Fokusiramo se na korisničko iskustvo

Razvijamo sadržaj koji je relevantan i lako razumljiv korisnicima pružajući im vrijedne informacije.

Što uključuju naše usluge sadržajnog marketinga?

Naše usluge sadržajnog marketinga uključuju proces od temeljitog razumijevanja ciljne publike do stvaranja i distribucije sadržaja prema zainteresiranoj publici. Bilo da je riječ o brendiranju, angažiranju korisnika ili nekom drugom cilju, pružamo personalizirani pristup koji se sastoji od 4 dijela:

Korak #1

Inicijalni sastanak

Inicijalni sastanak provodimo uživo ili online. Želimo saznati što više informacija o vašem poslovanju i koji su vaši ciljevi. Objašnjavamo vam kako izgleda proces rada te koje su vaše, a koje naše obveze. Odgovaramo na sva pitanja i nedoumice, kako bismo mogli započeti sa suradnjom.

Korak #2

Analiza tržišta i određivanje ciljne publike

Proces započinjemo s analizom tržišta. Istražujemo ključne riječi, pregledamo vaš dosadašnji sadržajni marketing i pronalazimo konkurente. Na temelju analize određujemo promjene koje je potrebno napraviti te definiramo teme i ciljnu publiku kojoj se obraćate.

Korak #3

Odabir vrste sadržaja, planiranje i stvaranje sadržaja

Definiramo koju vrstu sadržaja ćemo koristiti za postizanje određenog cilja. Planiramo koliko će sadržaj biti dug, u kojoj formi, kada ćemo ga i putem kojeg kanala objaviti. Nakon toga, započinjemo sa stvaranjem sadržaja, pazeći na jasnoću, relevantnost i ton tekstova.

Korak #4

Objavljivanje i analiza sadržaja

Sadržaj vam šaljemo na pregled i prema dogovoru objavljujemo. Započinjemo s procesom praćenja te rezultate usklađujemo s budućim koracima.

Najčešća pitanja o sadržajnom marketingu

Sadržajni marketing je strateški pristup koji uključuje stvaranje i dijeljenje sadržaja s ciljem privlačenja i zadržavanja ciljne publike te ostvarivanja ciljeva.  Uključuje različite formate, kao što su blogovi, newsletteri, e-knjige, studije slučaja i sl., koji se prilagođavaju ovisno o platformi (web stranica, društvene mreže, e-mail).

Sadržaj za vaš sadržajni marketing odabiremo u skladu s vašim brendom i ciljevima koje želite postići. Prilagođavamo ga ciljnoj publici i trendovima na tržištu kako bi se izdvojio od konkurencije i omogućio postizanje rezultata.

Angažiranje agencije za sadržajni marketing donosi brojne prednosti, kao što su stručnost, efikasnost i ostvarivanje rezultata.

Prije svega, digitalne agencije imaju tim stručnjaka s iskustvom rada u različitim industrijama te mogu primijeniti prakse koje najbolje odgovaraju vašem poslovanju. Koristeći usluge agencije, možete se posvetiti svom poslu i smanjiti potrebe za internim resursima.

Agencija vam također donosi i novu perspektivu, stoga će vaš sadržaj izgledati drugačije te će uključivati profesionalne alate za stvaranje, dijeljenje i analizu sadržaja. Vaš sadržaj će se lako prilagoditi promjenama u poslovanju i na tržištu te će biti redovito testiran i optimiziran kako bi postigao što kvalitetnije rezultate.

Imate dodatnih pitanja?

Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.

Zakažite besplatne konzultacije i saznajte kako možemo vaš posao podići na višu razinu

Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.