E-mail marketing pridonosi povećanju broja klikova na web stranici, stvaranju svijesti o brendu te izgradnji odnosa s trenutnim i potencijalnim klijentima. Kreirat ćemo personalizirane kampanje, kako bi zainteresirana publika posjetila vašu web stranicu i kupila vaše proizvode ili usluge.
Naše usluge e-maila marketinga će vam omogućiti kvalitetnu promociju i održavanje odnosa s klijentima. Kreativni smo, koristimo najnovije tehnologije te se redovito educiramo kako bi vam pružili najbolja rješenja. Naše usluge temelje se na strategiji, koja je preduvjet za poduzimanje daljnjih koraka:
Strategija e-mail marketinga odnosi se na planiranje i određivanje ciljeva i publike vaših kampanja. Pregledavamo vaše dosadašnje kampanje i predloške kako bismo detektirali probleme. Zatim radimo tehnički pregled i utvrđujemo poteškoće (npr. spam pošta, problemi s isporukom, problemi s domenom i sl.). Isto radimo i s pretplatnicima, kako bismo utvrdili razloge zašto su se otpretplatili, njihove demografske i geografske karakteristike te dosadašnju segmentaciju. Uzimajući u obzir konkurenciju, radimo preporuke za dizajn, teme i pozive na akciju kako bismo ostvarili zadane ciljeve.
Povećavamo broj pretplatnika koristeći različite metode prikupljanja, kao što su npr. obrasci za prijavu na društvenim mrežama, web stranici i sl. Pretplatnike koji se nalaze u listi segmentiramo po određenim kategorijama za slanje relevantnih i personaliziranih e-mailova. Ažuriramo nove informacije o pretplatnicima te uklanjamo one koji su duže vrijeme neaktivni ili imaju neispravne e-mail adrese.
Pregledavamo e-mailove konkurencije i općenito industrije kako bi izradili koncept tema koje će se obrađivati. Odabiremo vizualne elemente, boje, font i stil, koji će predstavljati brend i potaknuti pretplatnike na akciju. Postavljamo slike, grafike, pozive na akciju (CTA) te prilagođavamo dizajn kako bi dobro izgledao na različitim uređajima.
Za odabrane teme pišemo tekstove koji su jasni, relevantni i privlače pretplatnike. Pisanje tekstova za e-mailove uključuje pisanje naslova, predmeta, sadržaja i poziva na akciju, što rezultira poticanjem na željenu akciju (npr. kupovina, registracija ili sudjelovanje).
Prije slanja, provjeravamo funkcionalnost i efikasnost e-mailova. Otvaramo ih preko različitih uređaja i veličina ekrana te klikamo na sve elemente kako bi utvrdili da su ispravno postavljeni. Nakon testiranja, e-mailove šaljemo segmentiranoj publici nastavno na strategiju.
Pratimo rezultate kampanja, kao što su npr. stopa otvaranja, stopa klikanja, konverzije, broj otpretplaćenih korisnika i sl. Navedeno nam pomaže u identificiranju mogućnosti i optimizaciji kampanja, kako bi poboljšali analitiku za buduće e-mailove.
Bez obzira radite li s B2B ili B2C tržištem, nudimo usluge e-mail marketinga koje će biti prilagođene vašem brendu, financijskim mogućnostima i tržišnim segmentima. Pomoći ćemo vam ostvariti marketinške ciljeve i poboljšati poslovne rezultate koristeći personalizirani pristup.
Bez obzira na nove platforme i načine komunikacije, e-mail marketing je i dalje jedan od najučinkovitijih kanala digitalnog marketinga. Osim što generira visoki povrat ulaganja (ROI) i omogućuje detaljno ciljanje publike, pruža i brojne druge prednosti:
Korisnici svakodnevno koriste e-mail za komunikaciju, stoga je vrlo važno da se pojavljujete u njihovoj pošti ako su zainteresirani za vaše proizvode ili usluge. Redovito ih možete obavještavati o novim ponudama, popustima i informacijama.
E-mail marketing je jedna od najboljih metoda za stjecanje potencijalnih kupaca. Omogućuje povezivanje vašeg brenda s pravim kupcima u pravo vrijeme, što pozitivno utječe na povećanje prodaje.
Za razliku od drugih kanala digitalnog marketinga, e-mail marketing je dosta jeftiniji. Plaćate naknadu za korištenje e-mail platforme i eventualno agencijsku naknadu, ali nema troška oglašavanja, koji je uglavnom i najveći trošak.
E-mail kampanje se mogu vrlo brzo kreirati i implementirati. Šalju se automatski te pružaju mogućnost prilagodbe i personalizacije, bilo da je riječ o nekoliko stotina ili nekoliko stotina tisuća e-mailova.
E-mail marketing pruža mogućnost personalizacije, pa tako različitoj publici možete slati jedinstvene kodove, popuste i posebne ponude. Također, možete im se obraćati imenom i prezimenom i slati personalizirane e-mailove (npr. za rođendane, godišnjice i sl.).
Koristeći analitiku, moguće je mjeriti učinkovitost svake kampanje, prateći metrike kao što su stopa otvaranja, klikova i konverzija. Metrike pomažu u daljnjoj optimizaciji i prilagodbi e-maila marketinga u budućnosti.
Bez obzira trebate li pomoć u izradi strategije, pisanju teksta, dizajnu, optimizaciji kampanja ili nečem drugom, naša digitalna agencija Atauctus nudi potpunu uslugu. Olakšat ćemo vam proces, a e-mailovi će stići pravim ljudima u pravo vrijeme. Nekoliko je razloga zašto odabrati baš nas:
Proces pružanja usluga e-mail marketinga sastoji se od nekoliko koraka kako bi se osigurala učinkovita i ciljana komunikacija putem e-maila. Cilj procesa je pružiti vam usluge koja će ispuniti sve vaše potrebe i pomoći vam u ostvarenju ciljeva. Proces uključuje:
Prvi korak usluge e-mail marketinga je provođenje konzultacija, koje mogu biti uživo ili online. Na konzultacijama ćete nam predstaviti vaše potrebe, ciljeve i koju publiku želite dosegnuti, kako bismo kreirali strategiju za ostvarenje ciljeva.
Analiziramo e-mail marketing konkurencije i vaše postojeće aktivnosti kako bismo započeli s planiranjem strategije. Određujemo ciljeve, ciljnu publiku, teme, raspored slanja i ostale stavke kako bismo kvalitetno upravljali vašim e-mail marketingom.
Dodajemo, organiziramo i provodimo prikupljanje pretplatnika, kako bismo im slali personalizirane kampanje. Zatim dizajniramo i kreiramo sadržaj za kampanje, uključujući tekstove, slike, videozapise, poziv na akciju i sl. Kampanje testiramo prije slanja, a zatim ih šaljemo segmentiranoj listi pretplatnika.
Nakon slanja pratimo rezultate kampanje kako bi utvrdili uspješnost i identificirali mogućnosti za poboljšanje. Radimo promjene kao što su prilagodba sadržaja, specifičnija segmentacija ili promjena vremena slanja.
E-mail marketing je digitalna marketinška strategija koja uključuje slanje relevantnih, ciljnih i personaliziranih poruka putem e-maila u svrhu komuniciranja s ciljnom publikom, promocije proizvoda, usluga ili događaja te poticanja na akciju (npr. kupnja, registracija i sl.).
Ulaganje u e-mail marketing pruža brojne koristi te je neizostavan dio digitalnog marketinga tvrtke. Nekoliko je razloga zašto biste trebali dati priliku e-mail marketingu:
E-mail marketing je namijenjen svim organizacijama i pojedincima koji žele ostvariti kvalitetan kontakt s publikom. To uključuje:
Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.