Kvalitetno Google oglašavanje jedan je od najboljih alata za povećanje prodaje i realizaciju ciljeva. Provjerite kako vam naše usluge Google oglašavanja mogu pomoći u prikupljanju potencijalnih klijenata, izgradnji brenda, povećanju prodaje i realizaciji poslovnih ciljeva.
Bez obzira želite li privući promet na web stranici, generirati prodaju, povećati svijest o brendu ili imate neki drugi cilj, nudimo vam različite vrste Google Ads oglasa koje su prilagođene vašim potrebama. Važno je razumjeti razliku između oglasa kako bi iskoristili puni potencijal ove platforme:
Tekstualni oglasi se prikazuju na vrhu ili dnu rezultata pretraživanja na Google tražilici, a aktiviraju se kada korisnik pretražuje određenu ključnu riječ. Oglasi se sastoje od naslova, opisa, poveznice na odredišnu stranicu i dodatnih proširenja.
Display oglasi se prikazuju unutar Google Display Networka, koji uključuje veliki broj web stranica, mobilnih aplikacija i YouTube. Mogu biti u različitim formatima, kao što su slikovni, video i tekstualni oglasi.
Video oglasi se prikazuju na YouTube-u i omogućuju prikazivanje oglasa prije, tijekom ili nakon videozapisa na YouTubeu. YouTube oglašavanje se prikazuje u različitim formatima, uključujući TrueView, bumper i overlay oglase.
Oglasi u aplikacijama se odnose na oglase koji se prikazuju na mobilnim aplikacijama koje su dio Google Display Networka. Mogu biti slikovni, video ili tekstualni oglasi.
Ovisno o potrebama, ciljevima i ciljnoj publici, prilagodit ćemo vaše Google oglase kako bi odgovarali vašim zahtjevima i omogućili vam postizanje željenih rezultata.
Razumijemo potrebe klijenata, stoga naše usluge dijelimo na jednokratne i mjesečne. Analiza i planiranje Google oglašavanja te postavljanje Google Ads računa je postupak kojeg je potrebno napraviti na početku suradnje kako bi vaša kampanja i Google Ads račun bili ispravno postavljeni.
Google oglašavanje uz pomoć svojih alata i resursa pruža brojne mogućnosti za postizanje uspjeha. S našim stručnim vođenjem i personaliziranim pristupom, zajedno možemo iskoristiti potencijal ove platforme i postići željene ciljeve. Ovo su najvažnije značajke Google Adsa:
Platit ćete samo kada korisnik klikne na vaš oglas, što vam omogućuje bolju kontrolu i prilagodbu troškova.
Google Ads nudi različite formate oglasa, uključujući tekstualne, display i video oglase koji se mogu prilagoditi vašim potrebama.
Google Ads nudi brzo pokretanje kampanja i gotovo trenutačnu vidljivost vaših oglasa, što omogućuje brze rezultate i izmjene unutar oglasa.
Oglase možete prilagoditi svom poslovanju, pa ih tako možete koristiti neovisno radite li samo u određenom gradu (npr. Zagreb), na području države (npr. Hrvatska) ili u cijelom svijetu.
Vaši oglasi će se prikazivati publici koja odgovara određenim ključnim riječima, demografskim i geografskim podacima, interesima ili je već bila u kontaktu s vašom web stranicom.
Budžet možete povećavati ili smanjivati ovisno o potrebama poslovanja, a također možete pratiti i detaljne metrike kako bi optimizirali kampanje.
Za uspješno vođenje kampanja potrebno je duboko razumijevanje platforme, precizno ciljanje publike, kontinuirano praćenje i optimizacija kako biste ostvarili željene rezultate. U tome vam može pomoći naša agencija za internet oglašavanje. Evo nekoliko razloga zašto biste trebali odabrati baš nas:
Google oglašavanje jedan je od najefikasnijih alata digitalnog marketinga jer vam omogućuje da se vaša web stranica prikaže na vrhu tražilice kada korisnik pretražuje određenu uslugu ili proizvod. To povećava mogućnost konverzije (poziv, upit, kupnja i sl.). Naše usluge Google oglašavanja uključuju:
Kako bi nas upoznali s vašim poduzećem i uslugama ili proizvodima, zakazujemo inicijalni sastanak na kojem ćete nam predstaviti svoje poslovanje i vaše ciljeve, a mi ćemo vam nastavno na navedeno predložiti način, budžet i vremenski interval koji je potreban za postizanje ciljeva.
Analizirat ćemo vaše konkurente te provjeriti oglašavaju li se, s kojim ključnim riječima i porukama. Nakon analize konkurenata započinjemo s analizom vašeg Google oglašavanja, ciljanih publika, proizvoda i rezultata te radimo analizu ključnih riječi i težine pozicioniranja.
Odredit ćemo ključne riječi i postaviti publiku za vaše oglase, izraditi vizuale, napisati tekst, postaviti odredišne stranice i dodati dodatna proširenja. Nakon toga ćemo postaviti budžet i trajanje kampanja te konfigurirati konverzije.
Pokrenut ćemo vaše oglase i započeti s praćenjem. Pratit ćemo sve relevantne metrike, kao što su broj klikova, stopa konverzije i trošak po kliku (CPC) kako bi optimizirali vaše kampanje i osigurali vam maksimalni povrat ulaganja.
Google oglašavanje je platforma za oglašavanje, koja omogućuje postavljanje oglasa na različitim Google platformama, kao što su Google tražilica, Google Display Network, YouTube i druge partnerske web stranice. Google Ads funkcionira po principu plaćenog oglašavanja po kliku (PPC), što znači da plaćate samo kada korisnik klikne na vaš oglas.
Google Ads omogućuje precizno ciljanje oglasa prema ključnim riječima, lokacijama, jezicima, demografskim podacima i interesima. Također, nudi opciju odabira različitih vrsta oglasa, kao što su tekstualni, display i video oglasi koji odgovaraju različitih ciljevima i potrebama.
Kada koristite Google Ads, možete pratiti različite metrike, kao što su broj klikova, broj prikaza, stopa konverzije, trošak po kliku i sl. To vam omogućuje uvid u trošenje vašeg budžeta te priliku da optimizirate oglase i ostvarite bolje rezultate.
Google oglašavanje je vrlo učinkovito i postoji nekoliko razloga zašto bi ga trebali koristiti:
Prvi rezultati Google oglašavanja se mogu vidjeti vrlo brzo nakon pokretanja, no potrebno je određeno vrijeme kako bi se kampanja u potpunosti prilagodila. Postoji nekoliko faktora koji mogu utjecati na brzinu rezultata:
Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.