Privucite klijente koristeći usluge Google oglašavanja

Kvalitetno Google oglašavanje jedan je od najboljih alata za povećanje prodaje i realizaciju ciljeva. Provjerite kako vam naše usluge Google oglašavanja mogu pomoći u prikupljanju potencijalnih klijenata, izgradnji brenda, povećanju prodaje i realizaciji poslovnih ciljeva.

Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Predivan stručni tim ljudi, profesionalci s velikim znanjem i prije svega još većom zaljubljenošću u svoj posao. Naša firma je dotaknula samo dno ali ovo dvoje predivnih ljudi nam je pomoglo te smo se uz njih oporavili.

Komunikacija odlična, vrhunska firma ako tražite pametna i isplativa marketinška rješenja..

Toplo preporučujem svakome, nema problema koji Vam oni neće rješiti.. Od mene čista 10!!!!! Josip i Iva samo nebo Vam je granica...”

mirjana-vulic-1
Mirjana Vulić
Vlasnica, Zuzi Shop
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Mlada, ambiciozna, te motivirana ekipa! Vrlo komunikativni, susretljivi i učinkoviti u svakom smislu tih riječi.

Radio sam web-shop sa njima i mogu reći da sam jako zadovoljan izvedenim.

Atauctus je defintivno agencija za svaku pohvalu, te preporuku. Još jednom, veliko hvala svima! :)”

dario-turkovic-1
Dario Turković
Vlasnik, Green Health
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Nakon dugogodisnje muke sa starom web stranicom i marketingom uopce, upoznala sam Josipa i Ivu, ljude koji stoje iza ove fenomenalne agencije za digitalni marketing i preporodila se.

Napravili su mi novu web stranicu koja je brza, funkcionalna i jednostavna za koristenje. Stranica je SEO optimizirana tako da donosi puno vise organskog prometa koji ne moram plaćati. Drustvene mreze mi izgledaju bombasticno. Ima puno vise upita stranaka od kad su oni preuzeli vodenje drustvenih mreza.

Ali ono sto me najvise odusevilo je pristup poslu i vlasnika i svih zaposlenih u njihovoj agenciji. Sve je promptno, brzo, komunikacija je jednostavna. Uglavnom, ljudi za pozeljeti.

I ono sto je najvaznije, prodaja mi se znatno povecala od kada su oni preuzeli digitalni marketing za moje kuce za odmor.

Kad uzmem u obzir ulozeno i dobiveno, svakako se isplati, tako da od mene cista petica! Hvala Vam ekipa 😉”

stefani-jadro-1
Stefani Jadro
Vlasnica, Zora House
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Iskustvo suradnje s Atauctus timom za Facebook/Instagram oglašavanje je bilo iznimno pozitivno. Vidljivi su bili izvrsni rezultati već u kratkom roku, a sve to uz pristupačan budžet.

Tim je izuzetno profesionalan, susretljiv i uvijek na usluzi.

Sve preporuke! Veselim se daljnjoj suradnji!”

ines-kovacic-1
Ines Kovačić
Vlasnica, Green Stay Croatia
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Mlad, kreativan i poduzetan tim.

Brzo, korektno i profesionalno odrađen posao.

Naše preporuke!!!”

ariana-niksic
Ariana Nikšić
Direktorica, Dogma Kapital

Vrste Google Adsa koje radimo

Bez obzira želite li privući promet na web stranici, generirati prodaju, povećati svijest o brendu ili imate neki drugi cilj, nudimo vam različite vrste Google Ads oglasa koje su prilagođene vašim potrebama. Važno je razumjeti razliku između oglasa kako bi iskoristili puni potencijal ove platforme:

Search Ads – pretraživačke kampanje

Tekstualni oglasi se prikazuju na vrhu ili dnu rezultata pretraživanja na Google tražilici, a aktiviraju se kada korisnik pretražuje određenu ključnu riječ. Oglasi se sastoje od naslova, opisa, poveznice na odredišnu stranicu i dodatnih proširenja.

Display Ads – prikazivačke kampanje

Display oglasi se prikazuju unutar Google Display Networka, koji uključuje veliki broj web stranica, mobilnih aplikacija i YouTube. Mogu biti u različitim formatima, kao što su slikovni, video i tekstualni oglasi.

Videokampanje

Video oglasi se prikazuju na YouTube-u i omogućuju prikazivanje oglasa prije, tijekom ili nakon videozapisa na YouTubeu. YouTube oglašavanje se prikazuje u različitim formatima, uključujući TrueView, bumper i overlay oglase.

Kampanje za aplikacije

Oglasi u aplikacijama se odnose na oglase koji se prikazuju na mobilnim aplikacijama koje su dio Google Display Networka. Mogu biti slikovni, video ili tekstualni oglasi.

Ovisno o potrebama, ciljevima i ciljnoj publici, prilagodit ćemo vaše Google oglase kako bi odgovarali vašim zahtjevima i omogućili vam postizanje željenih rezultata.

Provjerite naše cijene Google oglašavanja

Razumijemo potrebe klijenata, stoga naše usluge dijelimo na jednokratne i mjesečne. Analiza i planiranje Google oglašavanja te postavljanje Google Ads računa je postupak kojeg je potrebno napraviti na početku suradnje kako bi vaša kampanja i Google Ads račun bili ispravno postavljeni.

Analiza, plan i postavljanje Google Ads računa

Cijena jednokratno:
500€
+PDV
  • Početne konzultacije kako bi definirali vaše kratkoročne i dugoročne ciljeve te prema njima izradili plan oglašavanja
  • Analiza djelatnosti poslovanja
  • Istraživanje ključnih riječi, cijene oglašavanja i konkurencije
  • Izrada oglasnih poruka kako bi se maksimizirala učinkovitost oglašavanja
  • Definiranje ciljeva
  • Povezivanje s Google Analytics 4, uređivanje za potrebe oglašavanja te izrada i postavljanje kodova
  • Izrada računa na Google Data Studio
  • Planiranje potrošnje

Mjesečno održavanje Google oglašavanja

Cijena mjesečno od:
350€
+PDV
* Minimalni budžet: 500 € + PDV.
**Na oglašavanje se zaračunava agencijska provizija u iznosu od 10%.
  • Kontinuirano istraživanje i optimizacija ključnih riječi prema trendovima pretraživanja
  • Izrada i optimizacija oglasa (naslova, opisa)
  • Istraživanje i postavljanje opcija lokacije i lokacija gdje se prikazuje kampanja
  • Praćenje efikasnosti kampanje kroz alat Google Analytics 4
  • Kreiranje i postavljanje konverzija ( kupovine, pozivi, klikovi, itd.)
  • Izrada ponovnog prikazivanja publici (remarketing)
  • Izvještavanje u realnom vremenu kroz alat Google Data studio
  • Optimizacija strategije Google oglašavanja
  • Neograničeni broj kampanja
  • Strateško upravljanje licitiranjem
  • Korisnička podrška
  • Konzultacije

Tab Content

This is a basic text element.

Značajke Google oglašavanja

Google oglašavanje uz pomoć svojih alata i resursa pruža brojne mogućnosti za postizanje uspjeha. S našim stručnim vođenjem i personaliziranim pristupom, zajedno možemo iskoristiti potencijal ove platforme i postići željene ciljeve. Ovo su najvažnije značajke Google Adsa:

Model plaćanja po kliku (PPC)

Platit ćete samo kada korisnik klikne na vaš oglas, što vam omogućuje bolju kontrolu i prilagodbu troškova.

Različite vrste oglasa

Google Ads nudi različite formate oglasa, uključujući tekstualne, display i video oglase koji se mogu prilagoditi vašim potrebama.

Brza vidljivost i fleksibilnost

Google Ads nudi brzo pokretanje kampanja i gotovo trenutačnu vidljivost vaših oglasa, što omogućuje brze rezultate i izmjene unutar oglasa.

Lokacijsko određivanje

Oglase možete prilagoditi svom poslovanju, pa ih tako možete koristiti neovisno radite li samo u određenom gradu (npr. Zagreb), na području države (npr. Hrvatska) ili u cijelom svijetu.

Detaljno ciljanje publike

Vaši oglasi će se prikazivati publici koja odgovara određenim ključnim riječima, demografskim i geografskim podacima, interesima ili je već bila u kontaktu s vašom web stranicom.

Prilagodba budžeta i analiza rezultata

Budžet možete povećavati ili smanjivati ovisno o potrebama poslovanja, a također možete pratiti i detaljne metrike kako bi optimizirali kampanje.

Atauctus može postati vaš partner za Google oglašavanje

Za uspješno vođenje kampanja potrebno je duboko razumijevanje platforme, precizno ciljanje publike, kontinuirano praćenje i optimizacija kako biste ostvarili željene rezultate. U tome vam može pomoći naša agencija za internet oglašavanje. Evo nekoliko razloga zašto biste trebali odabrati baš nas:

Stručni smo i iskusni

Razumijemo kako funkcionira Google Ads platforma i kako maksimalno iskoristiti njezine mogućnosti.

Nudimo personalizirani pristup

Razvijamo strategije koje odgovaraju vašem poslovanju i tržištu na kojem se nalazite.

Transparentni smo i redovito izvještavamo o napretku

Osiguravamo vam da uvijek znate kako kampanje napreduju i koje rezultate ostvarujemo.

Fleksibilni smo

lako se prilagođavamo promjenama na tržištu i potrebama klijenata kako bi optimizirali kampanje za najbolje rezultate.

Želimo osigurati maksimalni povrat ulaganja

Koristimo precizno ciljanje i analizu rezultata da bi što kvalitetnije iskoristili budžet.

Maksimizirajte vaš online utjecaj

Povezujemo Google oglašavanje s ostalim aktivnostima digitalnog marketinga.

Što uključuju naše usluge Google oglašavanja?

Google oglašavanje jedan je od najefikasnijih alata digitalnog marketinga jer vam omogućuje da se vaša web stranica prikaže na vrhu tražilice kada korisnik pretražuje određenu uslugu ili proizvod. To povećava mogućnost konverzije (poziv, upit, kupnja i sl.). Naše usluge Google oglašavanja uključuju:

Korak #1

Inicijalni sastanak

Kako bi nas upoznali s vašim poduzećem i uslugama ili proizvodima, zakazujemo inicijalni sastanak na kojem ćete nam predstaviti svoje poslovanje i vaše ciljeve, a mi ćemo vam nastavno na navedeno predložiti način, budžet i vremenski interval koji je potreban za postizanje ciljeva.

Korak #2

Analiza konkurencije, vaših aktivnosti i definiranje ciljne publike

Analizirat ćemo vaše konkurente te provjeriti oglašavaju li se, s kojim ključnim riječima i porukama. Nakon analize konkurenata započinjemo s analizom vašeg Google oglašavanja, ciljanih publika, proizvoda i rezultata te radimo analizu ključnih riječi i težine pozicioniranja.

Korak #3

Planiranje i stvaranje kampanja

Odredit ćemo ključne riječi i postaviti publiku za vaše oglase, izraditi vizuale, napisati tekst, postaviti odredišne stranice i dodati dodatna proširenja. Nakon toga ćemo postaviti budžet i trajanje kampanja te konfigurirati konverzije.

Korak #4

Pokretanje, analiza i optimizacija kampanja

Pokrenut ćemo vaše oglase i započeti s praćenjem. Pratit ćemo sve relevantne metrike, kao što su broj klikova, stopa konverzije i trošak po kliku (CPC) kako bi optimizirali vaše kampanje i osigurali vam maksimalni povrat ulaganja.

Najčešća pitanja – Google oglašavanje

Google oglašavanje je platforma za oglašavanje, koja omogućuje postavljanje oglasa na različitim Google platformama, kao što su Google tražilica, Google Display Network, YouTube i druge partnerske web stranice. Google Ads funkcionira po principu plaćenog oglašavanja po kliku (PPC), što znači da plaćate samo kada korisnik klikne na vaš oglas. 

Google Ads omogućuje precizno ciljanje oglasa prema ključnim riječima, lokacijama, jezicima, demografskim podacima i interesima. Također, nudi opciju odabira različitih vrsta oglasa, kao što su tekstualni, display i video oglasi koji odgovaraju različitih ciljevima i potrebama. 

Kada koristite Google Ads, možete pratiti različite metrike, kao što su broj klikova, broj prikaza, stopa konverzije, trošak po kliku i sl. To vam omogućuje uvid u trošenje vašeg budžeta te priliku da optimizirate oglase i ostvarite bolje rezultate.

Google oglašavanje je vrlo učinkovito i postoji nekoliko razloga zašto bi ga trebali koristiti:

  • Precizno ciljanje – publiku možete ciljati prema ključnim riječima, lokacijama, interesima i demografskim podacima kako bi vaši oglasi bili relevantniji i učinkovitiji.
  • Brzi rezultati – kada pokrenete oglase, oni su odmah vidljivi te povećavaju promet i prodaju na vašoj web stranici.
  • Fleksibilnost i kontrola troškova – Google Ads vam omogućuje postavljanje dnevnog budžeta, pa tako možete prilagođavati, pauzirati ili zaustavljati kampanje po potrebi.
  • Mjerenje i analiza podataka – dobit ćete uvid u detaljne metrike kampanja kako bi mogli pratiti rezultate i optimizirati oglase.

Prvi rezultati Google oglašavanja se mogu vidjeti vrlo brzo nakon pokretanja, no potrebno je određeno vrijeme kako bi se kampanja u potpunosti prilagodila. Postoji nekoliko faktora koji mogu utjecati na brzinu rezultata:

  • Tip kampanje – tekstualni oglasi će donijeti brže rezultate u odnosu na primjerice video oglase, kojima je cilj povećanje svijesti o brendu.
  • Budžet – što je vaš budžet veći, više ćete se prikazivati, a samim time i povećati broj klikova i konverzija.
  • Konkurencija – ako se puno konkurenata oglašava, trebat ćete više vremena i resursa kako bi se istaknuli.
  • Sezonalnost i trendovi – oglasi koji su sezonski uglavnom ovise o potražnji (npr. brodski izleti, upis na fakultet, božićni asortiman, kupaći kostimi i sl.).

Imate dodatnih pitanja?

Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.

Saznajte više o Google oglašavanju

Zakažite besplatne konzultacije i saznajte kako možemo vaš posao podići na višu razinu

Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.