IZRADA I DIZAJN
web stranica

Izrada web stranica temelj je kvalitetnog digitalnog marketinga svakog poduzeća. Prvih par sekundi stvara dojam o web stranici, ali i Vašem poduzeću, stoga ona mora zadovoljiti sva očekivanja klijenta. Predstavite svoje poslovanje na način koji zaslužuje!

web dizajn

Web dizajn (eng. web design) stranica je vrsta dizajna, koja obuhvaća grafički dizajn te se primjenjuje u procesu planiranja i izrade web stranice. Neki od ključnih elemenata za dobar web dizajn su: odabir boja i fontova, dizajniranje i prilagođavanje elemenata, dodavanje fotografija, videozapisa, unos tekstova te definiranje strukture stranice, uključujući izbornik, korištenje linkova, poziv na akciju, dijeljenje društvenih mreža i druge elemente.

Želimo Vas upoznati te na najbolji način iskoristiti informacije o Vašem poslovanju. Vaša misija, vizija, ciljevi, fokus, vizualni identitet i odnos prema tržištu vodilja su koja će nam poslužiti pri izradi, kako bi web stranica prikazala Vaše poduzeće na pravi način.

Suvremeni, tj. moderni dizajn predstavit će Vaše proizvode ili usluge na specifičan način, a responsive web dizajn uz optimalnu brzinu osigurat će vrhunsko korisničko iskustvo na bilo kojem uređaju, s posebnim naglaskom na mobilne uređaje.

Responzivni web dizajn

Responzivni web dizajn (eng. responsive web design) predstavlja prilagođeni dizajn web stranice, koji je namijenjen svim uređajima s kojih se stranica pretražuje. Google je napravio promijene u prioritetima prikazivanja te nalaže pravilo „mobile-first“, što znači da će stranice koje nisu „mobile-friendly“ biti uklonjene iz vodećih rezultata pretraživanja, dok će pogurati one koje imaju prilagođen ekran za mobilne uređaje. Ako već posjedujete web stranicu, provjerite njezinu responzivnost.

responzivni web dizajn
mobilni web dizajn

Mobile-friendly web dizajn

Ovaj segment izrazito je važan za dizajn i izradu web stranice, s obzirom na to da je trend pametnih mobitela već duži niz godina u porastu te dvostruko premašuje posjete web stranica u odnosu na one s računala. Baš iz tog razloga, nužno je korisniku omogućiti jednostavno korištenje stranice, kako bi se izbjegla mogućnost da se određeni sadržaji ne mogu uopće koristiti, poput izbornika, gumba ili određenog teksta.

CIJENA IZRADE WEB STRANICE

O web stranicama može se napisati cijeli roman, ali muk nastaje kada dođe do usporedbe izrada web stranica – cijena. Taj odgovor se često izbjegava kod agencija. Iako je svaka stranica jedinstvena te njezina cijena varira na temelju različitih faktora poput opsega i zahtjevnosti izrade i web dizajn usluga, dobro je znati kako se cijene otprilike kreću.

Ne nasjedajte na jeftinu izradu stranica, jer takve stranice nisu funkcionalne, a uz malo truda možete ih i sami napraviti. Ponekad ćete potrošiti više novaca kako biste popravili takvu stranicu, nego da ste u startu uložili u kvalitetnu izradu. Jednom kad uložite u stranicu, ona traje dugo, a osvježavati je možete uz minimalne korekcije.

Cijena izrade web stranice kreće se od 5.000 kn + PDV.

A što ako na web stranici želite prodavati proizvode ili usluge? Predlažemo Vam web (online) trgovinu ili tzv. web shop. Izrada web shopa nadovezuje se na izradu web stranice te se proširuje dodavanjem proizvoda, usluga, cijena, kategorija, opcija plaćanja, dostave, datuma i vremena dostave te drugim web dizajn uslugama. Cijena izrade web shopa kreće se već od 9.000 kn + PDV.

Kada već ulažete u izradu, sigurno želite kvalitetu, stoga ne treba štedjeti, već biti u granici okvira. Gornji limit cijene ne postoji, a svaki element nosi povećanje iznosa. Preporučujemo Vam da nam se obratite kako bismo saznali Vaše potrebe i želje, a sukladno tome napravili ponudu.

Zašto angažirati baš nas za izradu web stranice?

Zasigurno ste puno puta čuli da netko ima web stranicu, ali mu ne donosi posao. Razlog tome je nefunkcionalna stranica, kojoj je prioritet isključivo dizajn, dok je sadržaj sporedan. Upravo zato, kroz razgovor s nama saznat ćete kako Vaša stranica može postati glavni kanal prodaje, ali i mjesto za izgradnju brenda.

Prisutnost na internetu je od izrazite važnosti. Sve više klijenata provjeru brendova vrši upravo putem web stranica, društvenih mreža i drugih internet kanala. Uz primjerenu prezentaciju Vašeg sadržaja, šanse za prodaju, odnosno sklapanje suradnje se povećavaju bilo da je riječ o lokalnom, nacionalnom ili nekom drugom tržištu.

Klijenti će u bilo kojem trenutku moći saznati najnovije informacije o Vama, bilo da je riječ o radnom vremenu, uvođenju novih ili prezentaciji postojećih proizvoda. Putem web stranice pruža se i mogućnost prodaje, odnosno kontaktiranja putem različitih kanala, kao što su telefon, e-mail, kontakt forma i  društvene mreže.

Nakon izrade web stranice, pružaju se mogućnosti SEO optimizacije, održavanja web stranice, Google i Facebook oglašavanje, newsletter (e-mail) marketing, vođenje društvenih mreža, pisanje bloga i druge.

PROCES IZRADE I DIZAJNA WEB STRANICE

1. UVODNI SASTANAK

Želimo Vas upoznati – čime se bavite, na kojem tržištu poslujete, imate li svoj logo i vizualni identitet, kako bismo shvatili u kojem smjeru treba ići izrada Vaše web stranice. U ovom dijelu procesa, razgovara se o opsegu izrade stranice i pratećih usluga, kako bi se odredila financijska struktura projekta. Također, važan segment je priprema materijala koja će ići na stranicu. Želimo razumjeti što Vam je važno, na što stavljate glavni fokus, kome se obraćate i sva druga pitanja. Uvest ćemo Vas u proces pripreme materijala te naglasiti što s našeg gledišta smatramo važnim, a ako ste zauzeti ili želite pripremu prepustiti stručnjacima, stojimo Vam na raspolaganju i za tu uslugu.

2. Analiza internetskog tržišta i konkurencije na kojem poslujete

Ovaj zadatak je isključivo na nama. Analizirat ćemo Vaše tržište i konkurenciju te Vam predložiti smjer u kojem smatramo da biste trebali ići s izradom web stranice. Svako tržište je specifično te mu se tako i pristupa. Ipak, kada se razmotri njegova konkurencija, lakše se dolazi do zamisli što bi trebalo uključiti, kako bi prezentacija bila potpuna. Na temelju analize, izradit će se plan koji će definirati strukturu, dizajn i sadržaj web stranice.

3. Izrada web stranice, osnovna SEO optimizacija i implementacija web stranice

Nakon uvodnog sastanka i analize tržišta i konkurencije dolazi do izrade web stranice. U ovoj fazi radi se unutarnja (eng. on page) SEO optimizacija. SEO optimizacija (eng. Search engine optimization) je proces unaprjeđivanja kvalitete sadržaja i posjećenosti web stranice, koja rezultira boljom pozicijom na internetskim tražilicama putem organskih, tj. neplaćenih pretraživanja. Proces obuhvaća odabir domene, određivanje naslova glavne stranice i podstranica te njihovih kratkih opisa, određivanje struktura linkova i izbornika te unošenje sadržaja s ključnim riječima, kvalitetnim sadržajem i optimiziranim slikama. Kada je stranica gotova, dajemo je isključivo Vama na uvid kako bismo se usuglasili prije objavljivanja. Stranica neće biti javno objavljena prije Vašeg odobrenja, a izmjene su više nego dobrodošle. Zapamtite, stranica predstavlja Vaše poslovanje te u potpunosti mora zadovoljiti, ali i nadmašiti Vaša očekivanja. Kada je sve spremno, stranica se objavljuje i kreće s radom.

4. EDUKACIJA ZA OSNOVNI RAD NA STRANICI

Nitko ne voli zastarjele informacije na stranici, stoga je pravovremenost najvažnija. Naučit ćemo Vas kako ćete sami moći uređivati informacije, pisati blogove, mijenjati tekstove ili druge osnovne aktivnosti relevantne za Vašu stranicu.

ČESTA PITANJA

U izradu web stranice uključeni su: uvodni sastanak, analiza internetskog tržišta i konkurencije na kojem poslujete te izrada, osnovna SEO optimizacija i implementacija web stranice. Napredna SEO optimizacija i održavanje web stranice se dodatno naplaćuju te nisu obvezni.

Vrijeme, odnosno rok isporuke za jednostavnije stranice je do 10 dana. Za zahtjevnije stranice je do 20 dana, a za web trgovine do 30 dana. Važno je napomenuti kako je vrijeme izrade okvirno te može trajati i duže, ovisno o zahtjevnosti projekta.

Cijena domene ovisi o različitim faktorima. Ako je riječ o hrvatskom poduzeću te želite naziv domene koji je jednak ili gotovo jednak nazivu poduzeća, domena je besplatna te se primjenjuje .hr domena. Ako želite .hr domenu s bilo kojim nazivom, neovisno o imenu poduzeća, cijena domene iznosi 550 kuna i traje godinu dana. Domena .com iznosi 100 kuna za bilo koji naziv. Postoje i druge domene, poput .net, .biz, .org, .info, no one se ne koriste toliko često, osim u iznimnim slučajevima, no tada ćemo Vam to sugerirati.

Hosting cijena ovisi od hostinga do hostinga.

Za domenu i hosting možete se pobrinuti sami ili to prepustiti nama.

Content management system je sustav za upravljanje sadržajem, koji se odnosi na stvaranje i izmjenu sadržaja web stranice. Primarno koristimo WordPress, kojeg prilagođavamo potrebama klijenata.

Ako uređivanje stranice želite prepustiti nama ili želite zahtjevnije aktivnosti, redovito održavanje web stranice je pravo rješenje za Vas. Sigurnost i zaštita web stranice, ažuriranje sustava i dodataka,  unos teksta, slika, videozapisa, cijena ili novih sadržaja samo su neki od elemenata s kojima Vam naša korisnička podrška može pomoći.

Vanjska (eng. off page) SEO optimizacija odvija se izvan same stranice te uključuje povjerenje i autoritet, backlinkove i optimizaciju tekstova.