Koje su cijene izrade web shopa u 2025. godini?

Želite pokrenuti web shop koji će povećati vaš doseg i predstaviti proizvode zainteresiranim kupcima? Zasigurno se pitate koliko košta takva web trgovina. Nastavite čitati kako biste saznali cijene i koji ih faktori određuju.

Cijene izrade web shopa u Atauctusu

Neovisno o tome jeste li mala tvrtka koja tek ulazi u svijet online trgovina ili velika organizacija koja zahtjeva složeni i prilagođeni web shop, pružit ćemo vam vrhunske usluge izrade web shopa koje najbolje odgovaraju vašim potrebama i budžetu.

Personalizirana izrada web shopa

Cijena jednokratno od:
7,000€
+PDV
  • Vrhunski dizajn koji odražava identitet i vrijednosti brenda
  • Funkcionalnost web shopa
  • Optimizacija korisničkog iskustva
  • Mobilna responzivnost
  • SEO prilagodba
  • Sigurnost
  • Administrativne prilagodbe
  • Postavljanje analitike
  • Dodatni zahtjevi

Koji faktori utječu na cijenu izrade web shopa?

Na cijenu izrade web shopa utječu brojni faktori, uključujući:

Naziv domene je ono što korisnici upisuju kako bi pronašli vašu web stranicu. 

Da bi dobili domenu, morate je kupiti. Koliko će domena koštati, ovisi o vrsti i zauzetosti iste, pa se cijene mogu poprilično razlikovati. Ako ćete odabrati .hr domenu koja je povezana s vašim nazivom, imate pravo na besplatnu domenu.

Web hosting se odnosi na uslugu kojom vam pružatelj hostinga daje mjesto za postavljanje vaše web stranice na internetu. Cijena web hostinga ovisi o tome hoćete li imati dijeljeni hosting (s drugim web stranicama na istom poslužitelju) ili namjenski (samo vaša web stranica na jednom poslužitelju). Namjenski je puno skuplji, no donosi više prostora i pogodnosti.

SSL certifikat služi kako bi korisnici bili sigurni dok pregledavaju vaš web shop i daju vam povjerljive informacije, poput broja kartice, adrese i sl. SSL certifikat je često uključen u cijenu, no ako nije, morat ćete ga dodatno platiti.

Koliko će koštati vaš web shop u velikoj mjeri ovisi o dizajnu. Ako želite zahtjevniji i kompliciraniji dizajn, potrošit ćete više novaca.

Cijena ovisi o tome tko će kreirati vaš web shop te hoćete li koristiti predloške ili imati prilagođeni dizajn.

Dodatni troškovi bi se mogli pojaviti ako ćete plaćati CMS te razne dodatke.

Još jedan od faktora koji trebate uzeti u obzir prilikom izrade web shopa je njegova veličina. Trebate definirati koliko ćete imati proizvoda jer svaki proizvod traži pojedinačnu stranicu.

Što je vaš web shop veći, cijena će rasti jer je potrebno dodatno dizajnirati elemente, unositi proizvode, cijene, slike i ostale elemente.

Izrada web shopa zahtijeva brojne aktivnosti, kao što su izrada stranice za plaćanje, dostavu, povrat, košaricu i sl. Također, potrebno je dodati i integrirati sustav plaćanja, od narudžbe, obrade do dostave.

Uzmite u obzir da ćete zbog zahtjevnosti web shopa možda plaćati više za hosting, integraciju određenih funkcija, održavanje sustava i sl.

Svaki web shop bi trebao imati kvalitetan i relevantan sadržaj. Ako ne želite sami pisati tekstove, morat ćete platiti pisanje tekstova za stranice proizvoda, kao i za odredišne stranice.

Što je uključeno u cijenu izrade web shopa?

Cijene usluge Google oglašavanja ovise o pružatelju usluge, vrsti oglasa i ostalim faktorima. Kada se odlučite za uslugu Google oglašavanja, najčešće možete očekivati sljedeće:

Vrhunski dizajn koji odražava identitet i vrijednosti brenda

Funkcionalnost web shopa

Optimizacija korisničkog iskustva

Mobilna responzivnost

SEO prilagodba

Sigurnost

Administrativne prilagodbe

Postavljanje analitike

Dodatni zahtjevi

Najčešća pitanja – cijena izrade web shopa

Cijena izrade web shopa varira ovisno o različitim čimbenicima, poput opsega projekta, dizajna, stručnosti agencije za web dizajn, funkcionalnosti i integracije.

Koliki će biti ukupni trošak ovisi o vašim potrebama, no svakako je potrebno platiti naziv domene, web hosting, SSL certifikat, trošak platforme, sustav plaćanja te ostale dodatke i proširenja koje planirate koristiti.

Cijena izrade web shopa je samo početni trošak, dok se mogu pojaviti i neki tekući, odnosno mjesečni, godišnji ili povremeni troškovi. Takvi troškovi su:

  • Održavanje – jednako kao i kod održavanja web stranica, važno je osigurati brzinu, funkcionalnost i sigurnost web shopa
  • Dodatne integracije – ako želite dodati neke nove značajke, kao što su npr. sustav plaćanja ili sustav za upravljanje zaliha, morat ćete izdvojiti dodatna sredstva
  • Digitalni marketing – web shop možete promovirati koristeći razne usluge digitalnog marketinga, kao što su e-mail marketing, Google oglašavanje i marketing na društvenim mrežama.
  • Nadogradnje – ako vaš web shop koristi plaćene nadogradnje ili licence s naprednim značajkama, pojavit će se dodatni trošak
  • Povećanje hosting plana – ako se dogodi rast prometa na web shopu, trebali bi osigurati bolji hosting plan kako bi stranica bila stabilna i brza.

Izrada web shopa sa sobom donosi i trošak održavanja, koji varira ovisno o veličini web shopa, funkcionalnosti te potrebama za redovitim ažuriranjima i podrškom. To uključuje sljedeće:

  • Tehnička podrška – rješavanje problema s web stranicom, popravljanje grešaka, osiguravanje sigurnosti
  • Ažuriranje softvera – redovito ažuriranje platformi za web shop, dodataka i proširenja
  • Ažuriranje sadržaja – dodavanje proizvoda, mijenjanje cijena, ažuriranje zaliha i sl.
  • Sigurnosna provjera – redovite provjere i nadogradnje kako bi se spriječili propusti i zaštitili podaci kupaca
  • Tekući troškovi – web hosting, naziv domene, sustav za plaćanje i sl.

Vrijeme koje je potrebno za izradu web shopa može varirati ovisno o brojnim čimbenicima, no u pravilu traje od nekoliko tjedana do nekoliko mjeseci. Koliko će točno trajati izrada, ovisi o opsegu projekta, složenosti dizajna i funkcionalnosti, sadržaju, komunikaciji između klijenta i pružatelja usluge te mogućim poteškoćama.

Važno je da klijent i tim za izradu web shopa jasno komuniciraju očekivanja i rokove, kako se projekt ne bi usporavao. Od klijenta se očekuje brzo odobravanje dizajna, dok se od tima za izradu web shopa traže promjene ili dopune potrebnih elemenata u predviđenom roku.

Imate dodatnih pitanja?

Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.

Zakažite besplatne konzultacije i saznajte kako možemo vaš posao podići na višu razinu

Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.