IZRADA I DIZAJN web shopa

Stvorite cijelu mrežu svog poslovanja te iskoristite potencijal web shopa kroz prodaju vlastitih proizvoda i usluga. Postanite lider na tržištu!

što je web shop?

Web shop ili web trgovina je online trgovina, u kojoj je moguće kupiti proizvode i usluge trgovca koristeći internetsku tražilicu ili aplikaciju. Webshop može djelovati kao samostalna trgovina ili kao dodatak fizičkoj trgovini. Pruža mogućnost detaljnog pregleda proizvoda ili usluga, njihovih karakteristika, usporedbu cijena, lakši pronalazak artikala i brojne druge mogućnosti, koje često u fizičkoj trgovini nisu moguće. Također, online trgovina nema radno vrijeme, već je uvijek dostupna. Moguće je pregledavati proizvode, a nakon par dana se odlučiti za kupovinu iz svog doma ili neke druge lokacije, bez da je potrebno osobno ići u trgovinu, što je dijelu kupaca velika prednost.

Uz pomoć web shopa, moguće je primati upite o proizvodima i uslugama te doći do potencijalnih kupaca koji nikada ne bi saznali za trgovinu da nije riječ o web shopu. Time se može zaključiti kako se posjedovanjem webshopa povećava doseg potencijalnih kupaca, a istovremeno se smanjuju troškovi poslovanja, jer nema fiksnih troškova kao što su plaćanje prostora, režija i naknada. Ipak, vrlo je važno kvalitetno pristupiti izradi web shopa jer neispravan i nedovoljno kvalitetan web shop može donijeti više štete nego koristi. Bez ulaganja, nije moguće ni ostvariti rezultate. Također, potreban je određeni period prije nego što web shop zaživi u stvarnosti, a zatim vrijeme da se i kupci priviknu na njega. Web shop je zapravo cijeli jedan projekt koji unaprjeđuje poslovanje. Proizvodi i usluge su jedno, no na internetu su najvažniji funkcionalnost, dizajn i sadržaj.

Funkcionalnost web shopa

Web shop mora besprijekorno funkcionirati. Pogreške da se web stranica uopće ne otvara ili da određeni segmenti prilikom naručivanja ne rade bi trebalo riješiti u najbržem mogućem roku, a prevenciju vršiti redovitim održavanjem web stranice.

funkcionalnost web shopa
dizajn i sadržaj web shopa

Dizajn i sadržaj web shopa

Dizajn i sadržaj web stranice i web shopa predstavljaju poduzeće. Dizajn mora biti moderan i jednostavan za korištenje te se povezivati s vizualnim identitetom poduzeća. Potrebno je pružiti što više materijala – fotografije, videozapisi, logotip, tablice, grafikoni. Kvalitetni tekstovi, odnosno što više informacija o poslovanju, proizvodima i uslugama utjecat će na posjećenost, a u konačnici i na kupovinu na web shopu. Ponekad naizgled kvalitetan tekst nije dovoljno dobar jer treba voditi brigu i o SEO optimizaciji, kako bi web shop zaista bio vidljiv. Pažnju je potrebno posvetiti i pozivima na akciju, strukturi linkova, elementima na stranici, tj. cjelokupnom korisničkom iskustvu korisnika.

CIJENA IZRADE WEB SHOPA

Izrada web shopa i njezina cijena ovise o puno faktora. Najkraće rečeno, ovisi o opsegu i zahtjevnosti izrade web shopa. Za razliku od web stranice, web shop je puno kompleksniji te je pažnju potrebno obratiti na proizvode i njihove kategorije, cijene, dostavu, načine plaćanja i druge elemente, stoga i cijena varira. Možemo reći kako se cijena izrade webshopa kreće od 9.000 kn + PDV.

Jeftina izrada web stranice i web shopa s posebnim ponudama često znaju izazvati veće troškove nego pravo ulaganje. Zapamtite, da bi sve funkcioniralo kako treba, potrebno je puno više od toga da se samo učita predložak i unese tekst. Također, web shop predstavlja Vas i Vaše poduzeće, stoga je važno kako ga predstavlja, a jednom izrađen web shop traje dugo i nudi brojne mogućnosti nadograđivanja, ali i povećanja prodaje.

Zašto angažirati baš nas za izradu web shopa?

Web shop je moguće samostalno napraviti, no hoće li on zaista služiti svrsi? Omogućite korisnicima da Vas pronađu, izvrše kupovinu ili ostvare kontakt. Postoji puno faktora koje je potrebno zadovoljiti da bi web shop postao glavni kanal prodaje, a mi ćemo Vam pomoći na putu prema cilju.

Predstavite se na internetskom tržištu u najboljem svijetlu. Omogućite Vašim kupcima da na Vašoj stranici mogu saznati što više informacija o Vama te Vašim proizvodima i uslugama. Neka Vas prepoznaju po web shopu!

Pružite klijentima sve potrebne informacije i korisničku podršku, kako bi Vam dali potpuno povjerenje. Obavijestite ih o popustima, novim proizvodima, radnom vremenu ili nečem drugom. Dođite i do klijenta koji dosad nisu bili Vaši kupci, na način da ćete im ponuditi više informacija i kvalitetu u odnosu na druge, a oni će se vjerno vraćati i kupovati kod Vas.

Online trgovina donosi brojne mogućnosti, a kada se poveže s drugim uslugama internet marketinga, postaje jedno od najmoćnijih vrsta poslovanja.

SEO optimizacija i održavanje web stranice su vrlo važni. Zapravo, oni su preduvjeti uspješnog funkcioniranja stranice, odnosno dolaska potencijalnih kupaca na stranicu. S obzirom da SEO zahtijeva određeno vrijeme da rezultati budu vidljivi, a i uvijek postoje područja na kojima se dodatno može raditi, poželjno je raditi Google oglašavanje  te Facebook i Instagram oglašavanje. S bazom korisnika, moguće je vršiti i e-mail marketing, kako bi se kupce obavijestilo o najnovijim ponudama, a isto to moguće je prezentirati i na vlastitim društvenim mrežama. Online trgovina nudi lepezu usluga, čijom nadogradnjom se otvaraju nova tržišta i povećava profit.

PROCES IZRADE I DIZAJNA WEB STRANICE

1. UVODNI SASTANAK

Uvodni sastanak je potrebno provesti kako bismo saznali više o Vašem poslovanju te koji su Vaši ciljevi. Važno je definirati koliko je Vaše poslovanje rasprostranjeno, kakve proizvode i usluge nudite te koliko želite ulagati, kako bismo definirali financijsku konstrukciju izrade web shopa. Uvodimo Vas u proces pripreme materijala, koji možete sami pripremiti ili se odlučiti prepustiti cijeli proces nama. Sukladno tome započinjemo s izradom projekta.

2. Analiza internetskog tržišta i konkurencije na kojem poslujete

Kako bismo znali smjer u kojem krenuti, potrebno je analizirati trenutnu situaciju na tržištu te Vašu konkurenciju. Na temelju dobivenih podataka, izrađujemo plan, sa strukturom, dizajnom i sadržajem web stranice i web shopa.

3. Izrada web shopa, osnovna SEO optimizacija i implementacija web shopa

U trećoj fazi započinje proces izrade web shopa. Vršimo sve zadatke koji su navedeni u planu te provodimo unutarnju (on page) SEO optimizaciju, odabirući domenu, naslove glavne stranice i podstranica, opise, strukture linkova i izbornika, unosimo sadržaj, određujemo ključne riječi te koristimo kvalitetne tekstove i vizualni sadržaj.

4. EDUKACIJA ZA OSNOVNI RAD NA STRANICI

Nakon javnog objavljivanja web shopa, pružit ćemo Vam edukaciju u kojoj ćemo Vas naučiti kako dodavati i mijenjati osnovne informacije proizvoda, kategorija ili cijena, pisati blogove ili novosti te ostale relevantne aktivnosti.

ČESTA PITANJA

Nudimo tri vrste web shopa, a odabrati možete između male trgovine, velike trgovine ili trgovine s rezervacijskim sustavom, ovisno o Vašim potrebama:

  • male trgovine – lokalno poslovanje, obrtnici, OPG
  • velike trgovine – veći broj kategorija, podkategorija i proizvoda
  • trgovine s rezervacijskim sustavima – hoteli, restorani, turističke agencije, rent a car i slični sustavi

U izradu web shopa uključeni su uvodni sastanak, analiza internetskog tržišta i konkurencije na kojem poslujete, izrada web shopa, osnovna SEO optimizacija i implementacija web shopa te edukacija za osnovni rad na stranici.

Web shop izrađujemo koristeći content management system (sustav za upravljanje sadržajem) WordPress za web stranicu i WooCommerce za web trgovinu. Spomenuta dva sustava najpopularnija su na tržištu i zauzimaju više od trećine tržišta. Izrađujemo jedinstven sadržaj stranice s prikladnim web shopom koji ispunjava potrebe klijenata, što uključuje:

  • dodavanje ili izmjenu proizvoda – njihove nazive, opise, cijene, kategorije i podkategorije, oznake i atribute kao što su veličina, broj, dimenzije i slično
  • praćenje analitike – broj narudžbi, prihodi, najprodavaniji artikli, od kuda korisnici dolaze, kako se ponašaju na stranici
  • stvaranje baze kupaca i izrada kupona za popuste – na temelju narudžbi prikupljamo podatke o kupcima koje možemo iskoristiti u svrhu e-mail, SMS marketinga ili nečeg drugog. Također, pružamo mogućnost izrade kupona, pa je tako za određene situacije moguće osigurati kupon za besplatnu dostavu, određeni popust, besplatan artikl ili nešto drugo
  • postavljanje načina dostave – gradovi i države u koje se dostavlja, besplatna dostava, iznosi dostave ovisno o iznosu narudžbe te preuzimanje u trgovini
  • unos načina plaćanja
    • kartično plaćanje – objašnjavamo postupak procedure uvođenja online kartičnog plaćanja te pomažemo u provođenju istog za uplate iz cijelog svijeta (za hrvatsko tržište u većini slučajeva preporučujemo CorvusPay – licenciranu instituciju za platni promet od strane HNB)
    • izravni bankovni račun – uplata na račun koja će kupcu stići na e-mail
    • plaćanje pouzećem – plaćanje prilikom preuzimanja – u većini slučajeva gotovinsko plaćanje
    • PayPal – plaćanje uz pomoć PayPal sustav
  • povezivanje e-mailova s web shopom – primitak novih narudžbi, otkazivanje narudžbi, bilješke narudžbi i druge aktivnosti za trgovca i kupce
  • dodavanje specifičnih polja koja se pojavljuju prilikom narudžbe – unos potrebnih informacija kao što su datum i vrijeme dostave ako trgovac sam izvršava dostavu, poruka uz dostavu, poklon pakiranje ili nešto drugo po želji klijenta
  • prilagođavanje web shop za različita tržišta i jezike – unos prijevoda za cjelokupnu stranicu i web shop
  • dodavanje mogućnosti komentiranja, recenziranja proizvoda, slanja upita – kontakt s korisnicima koji su još uvijek u nedoumici oko naručivanja
  • responzivni web dizajn – web shop prilagođen mobilnim uređajima i tabletima, kako bi korisnici mogli imati najbolje korisničko iskustvo s kojeg god uređaja posjećuju stranicu
  • izrada svih zakonskih elemenata stranice – GDPR, uvjeti korištenja, uvjeti prodaje, povrati i reklamacije, odgovornost za materijalne nedostatke, polica privatnosti

Okvirno vrijeme izrade web shopa je do 30 dana, no vrijeme izrade ovisi o zahtjevnosti projekta.

Ako nemate vremena za samostalno održavanje web shopa ili to želite prepustiti stručnjacima, predlažemo Vam profesionalno održavanje web stranice. Pružit ćemo Vam sigurnost, ažuriranje sustava i dodataka, dodavanje ili mijenjanje tekstova, slika, videozapisa, cijena, elemenata ili nekih drugih, novih sadržaja.

Vanjska (eng. off page) SEO optimizacija odvija se izvan same stranice te uključuje povjerenje i autoritet, backlinkove i njihove tekstove, što je za web shop izrazito važno te može biti ključan faktor za povećanje prodaje.