PR agencija koja gradi povjerenje i prepoznatljivost

Kroz strateško planiranje, kreativne kampanje i proaktivnu komunikaciju, naša PR agencija pomaže vam istaknuti se, izgraditi odnose s medijima te ostvariti čvrstu povezanost s vašom publikom.

Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Predivan stručni tim ljudi, profesionalci s velikim znanjem i prije svega još većom zaljubljenošću u svoj posao. Naša firma je dotaknula samo dno ali ovo dvoje predivnih ljudi nam je pomoglo te smo se uz njih oporavili.

Komunikacija odlična, vrhunska firma ako tražite pametna i isplativa marketinška rješenja..

Toplo preporučujem svakome, nema problema koji Vam oni neće rješiti.. Od mene čista 10!!!!! Josip i Iva samo nebo Vam je granica...”

mirjana-vulic-1
Mirjana Vulić
Vlasnica, Zuzi Shop
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Mlada, ambiciozna, te motivirana ekipa! Vrlo komunikativni, susretljivi i učinkoviti u svakom smislu tih riječi.

Radio sam web-shop sa njima i mogu reći da sam jako zadovoljan izvedenim.

Atauctus je defintivno agencija za svaku pohvalu, te preporuku. Još jednom, veliko hvala svima! :)”

dario-turkovic-1
Dario Turković
Vlasnik, Green Health
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Nakon dugogodisnje muke sa starom web stranicom i marketingom uopce, upoznala sam Josipa i Ivu, ljude koji stoje iza ove fenomenalne agencije za digitalni marketing i preporodila se.

Napravili su mi novu web stranicu koja je brza, funkcionalna i jednostavna za koristenje. Stranica je SEO optimizirana tako da donosi puno vise organskog prometa koji ne moram plaćati. Drustvene mreze mi izgledaju bombasticno. Ima puno vise upita stranaka od kad su oni preuzeli vodenje drustvenih mreza.

Ali ono sto me najvise odusevilo je pristup poslu i vlasnika i svih zaposlenih u njihovoj agenciji. Sve je promptno, brzo, komunikacija je jednostavna. Uglavnom, ljudi za pozeljeti.

I ono sto je najvaznije, prodaja mi se znatno povecala od kada su oni preuzeli digitalni marketing za moje kuce za odmor.

Kad uzmem u obzir ulozeno i dobiveno, svakako se isplati, tako da od mene cista petica! Hvala Vam ekipa 😉”

stefani-jadro-1
Stefani Jadro
Vlasnica, Zora House
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Iskustvo suradnje s Atauctus timom za Facebook/Instagram oglašavanje je bilo iznimno pozitivno. Vidljivi su bili izvrsni rezultati već u kratkom roku, a sve to uz pristupačan budžet.

Tim je izuzetno profesionalan, susretljiv i uvijek na usluzi.

Sve preporuke! Veselim se daljnjoj suradnji!”

ines-kovacic-1
Ines Kovačić
Vlasnica, Green Stay Croatia
Google reviews
mirjana-vulic-1dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Mlad, kreativan i poduzetan tim.

Brzo, korektno i profesionalno odrađen posao.

Naše preporuke!!!”

ariana-niksic
Ariana Nikšić
Direktorica, Dogma Kapital

Koje su usluge naše PR agencije?

Pružamo široki spektar PR usluga koje su fokusirane na izgradnju i održavanje pozitivnog imidža vašeg brenda ili organizacije. To uključuje sljedeće:

Planiranje i provedba PR strategije

Planiranje i provedba PR strategije se radi kako bi se izgradila prepoznatljivost i pozitivni imidž brenda prema ciljnim publikama. Uključuje nekoliko faza:

  • Istraživanje i analiza – utvrđujemo postojeću reputaciju, komunikacijske prakse i alate te analiziramo prethodne kampanje, aktivnosti konkurencije i trendove u industriji.
  • Definiranje ciljeva – postavljamo ciljeve za određeno razdoblje, kao što su izgradnja ili poboljšanje imidža, povećanje vidljivosti brenda, povezivanje s ciljnom publikom, upravljanje kriznim situacijama te stvaranje povjerenja među dionicima.
  • Utvrđivanje ciljnih skupina – usmjeravamo strategije prema specifičnim skupinama, kao što su klijenti, korisnici, partneri, mediji i zaposlenici, vodeći brigu o njihovim karakteristikama i interesima.
  • Oblikovanje ključnih poruka – razrađujemo poruke koje prenose osnovne vrijednosti i ciljeve brenda, tako da su jasne i razumljive, rješavaju probleme ili potrebe te su usklađene s različitim medijima i platformama.
  • Plan i priprema aktivnosti – pišemo sadržaja, organiziramo aktivnosti i resurse te dodjeljujemo odgovornosti.
  • Implementacija strategije – dosljedno komuniciramo, distribuiramo sadržaj na različitim kanalima te se brzo prilagođavamo.
  • Praćenje i mjerenje rezultata – pratimo broj aktivnosti, doseg, angažmane, reakcije i ostale parametre, koje uspoređujemo s planiranim rezultatima, nakon čega prilagođavamo strategiju.

Krizno komuniciranje i upravljanje reputacijom

Krizno komuniciranje usmjereno je na brzo i učinkovito odgovaranje na krize, dok upravljanje reputacijom osigurava dugoročno povjerenje i ugled organizacije.

Kod kriznog komuniciranja nastojimo smanjiti štetu, održati povjerenje i minimizirati utjecaj krize u slučajevima kao što su:

  • Negativna medijska izloženost
  • Povlačenje proizvoda s tržišta
  • Loši odnosi unutar organizacija
  • Nezgode ili incidenti
  • Javne optužbe i pravni sporovi

Kako bi se navedeno spriječilo, identificiramo potencijalne krize, definiramo tim za krizno komuniciranje, osmišljavamo postupke te pripremamo poruke. Ako se kriza ipak dogodi, odmah smišljamo kako informirati javnost i priznati problem uz jasnu i smirenu komunikaciju. Nakon krize, fokusiramo se na pozitivne stvari i poboljšanje odnosa s dionicama, uzimajući u obzir naučene lekcije iz krize.

Upravljanje reputacijom uključuje kontinuirano oblikovanje i održavanje pozitivnog javnog mišljenja. Provodimo je dosljednošću, dijeljenjem pozitivnog sadržaja poput priča, uspjeha i vrijednosti te uključivanjem u aktivnosti koje doprinose zajednici i okolišu.

U slučaju pojavljivanja negativnih recenzija, pritužbi i neistinitih informacija, pripremamo odgovore, u kojima će se obrazložiti situacija, a ako je došlo do pogreške, savjetujemo kako otvoreno priznati propust i implementirati rješenje.

Upravljanje odnosima s medijima

Upravljanje odnosima s medijima odnosi se na uspostavljanje i održavanje profesionalne komunikacije s novinarima, urednicima i ostalim medijskim osobama.

Odnosi s medijima su vrlo važni kako bi se osigurala vidljivost brenda kroz redovitu medijsku pokrivenost, prenijele važne poruke, prevenirale potencijalne krize i održalo povjerenje kroz transparentnu komunikaciju.

Kako bismo ispravno upravljali odnosima radimo sljedeće aktivnosti:

  • Razvijanje medijske strategije – definiramo ciljeve, određujemo ciljnu publiku i medije te vrijeme aktivnosti.
  • Uspostavljanje kontakta s medijima – identificiramo koji su mediji prikladni za vašu industriju ili temu te održavamo veze kroz pravovremeno pružanje informacija.
  • Kreiranje sadržaja za medije – pišemo informativne tekstove uključujući vijesti, događaje, informacije o brendu ili proizvodima, intervjue i sl.
  • Upravljanje komunikacijom – pravovremeno informiramo medije, šaljemo jasne i dosljedne poruke te dajemo konkretne odgovore prema zajedničkom dogovoru.

Planiranje i zakup medija

Planiranje i zakup medija se radi kako bi osigurali maksimalni doseg i učinak. Kod planiranja analiziramo ciljnu publiku, postavljamo ciljeve kampanje, odabiremo relevantne kanale te kreiramo medijski plan s vremenom trajanja, raspodjelom budžeta i dinamikom objava po odabranim kampanjama.

Kod zakupa medijskog prostora dogovaramo cijene i uvjete zakupa kako bi vam osigurali najbolju vrijednost (npr. popusti za kampanje ili dodatne prikaze) te rezerviramo prostor za određene termine i mjesta.

Kreiramo sadržaj, uključujući tekstove i dizajn te ga optimiziramo prema zahtjevima kanala. Pokrećemo kampanje, a zatim pratimo performanse. Evaluiramo rezultate prema definiranim ciljevima te predlažemo korake za buduće aktivnosti.

Stvaranje i dijeljenje sadržaja

Kvalitetan sadržaj pomaže u jačanju vidljivosti, izgradnji autoriteta, povećanju angažmana publike te ostvarivanju ciljeva, kao što su prodaja, brendiranje ili informiranje.

Ovaj proces uključuje nekoliko koraka:

  • Definiranje ciljeva – određujemo koji je cilj sadržaja (npr. povećanje prepoznatljivosti brenda, privlačenje potencijalnih klijenata, edukacije publike, povećanje interakcije i sl.).
  • Razvoj sadržaja – analiziramo ciljnu publiku, odabiremo format te planiramo kada i gdje će se sadržaj objaviti.
  • Kreiranje sadržaja – pišemo blogove i članke, stvaramo infografike i sadržaj za društvene mreže te edukativne materijale poput vodiča i prezentacija.
  • Dijeljenje sadržaja – odabiremo kanal za dijeljenje, promoviramo sadržaj te pratimo njegov učinak.

Upravljanje odnosima s influencerima

Uspostavljamo odnos s influencerima, odnosno osobama koje imaju utjecaj na svoju publiku, kako bi promovirali proizvode, usluge ili brendove na jedinstven i učinkovit način. To uključuje:

  • Odabir relevantnih influencera – uzimamo u obzir veličinu publike, industriju i nišu kojoj influenceri pripadaju, jesu li u skladu s vrijednostima brenda te kakva im je razina angažmana.
  • Kreiranje strategije suradnje – postavljamo cilj te odabiremo format sadržaja (npr. sponzorirana objava, recenzija i preporuka, sudjelovanje u izazovu, ambasador i sl.).
  • Provedba kampanje – kontaktiramo influencere te dogovaramo detalje o kampanji, očekivanjima i naknadi s potrebnim informacijama i proizvodima, kako bi sadržaj prilagodili svom stilu i publici.
  • Mjerenje uspješnosti – pratimo pokazatelje kao što su doseg, impresije, angažman publike, klikovi i promet na web stranici.

Zašto odabrati našu PR agenciju?

Odabir PR agencije je ključan za uspješnu komunikaciju i izgradnju vašeg brenda. Nekoliko je razloga zbog čega Atauctus može ispuniti vaše potrebe i pružiti vam profesionalnu podršku:

Nudimo iskustvo i stručnost

Imamo dugogodišnje iskustvo te poznajemo trendove i tehnike koje će pomoći vašem brendu.

Štedimo vaše vrijeme

PR je složen i dugotrajan proces, a angažiranjem naše agencije možete se fokusirati na vlastito poslovanje.

Poboljšavamo imidž vaše tvrtke

Gradimo dugoročne odnose s vašim klijentima i dionicima s fokusom na autentičnu komunikaciju.

Osiguravamo pristup resursima i alatima

Naš će tim pratiti i redovito poboljšavati vašu PR strategiju.

Analiziramo rezultate

Mjerimo učinak PR strategije, komuniciramo rezultate te predlažemo poboljšanja.

Pružamo prilagođena rješenja

Analiziramo vašu publiku, konkurenciju i tržište kako bismo osmislili najbolji pristup za ispunjenje ciljeva.

Najčešća pitanja – PR agencija

PR agencija planira i provodi strategiju odnosa s javnošću kako bi organizaciji pomogla poboljšati imidž i izgraditi dugoročne odnose s klijentima i dionicima. Sa svojom stručnošću u upravljanju odnosima s medijima, pristupom alatima te sposobnošću mjerenja rezultata, PR agencija može postati važan partner svake organizacije.

Angažiranjem PR agencije, osigurat ćete profesionalnu podršku u svim aspektima komunikacije, što dugoročno donosi bolje rezultate i jača poziciju na tržištu.

PR agencija će vam pružiti komunikacijske planove, rješenja u kriznim situacijama, kontinuiranu izgradnju pozitivnog imidža, medijsku pokrivenost, pristup ciljanoj publici, kvalitetan sadržaj, povećanje vidljivosti te u konačnici dugoročan rast i razvoj brenda.

Kod odabira PR agencije, važno je odabrati partnera koji razumije vaše ciljeve, ima iskustvo u vašem sektoru i može ponuditi prilagođena rješenja. S obzirom na to da PR agencija vodi brigu o vašoj komunikacije, uzmite u obzir sljedeće kriterije:

  • Iskustvo i stručnost – koliko dugo agencija posluje i s kojim klijentima surađuje
  • Spektar usluga – koje usluge su vam potrebne i može li vam agencija ponuditi sve što tražite (npr. digitalni PR)
  • Kreativni i inovativni pristup – pogledajte prethodne kampanje agencije kako biste vidjeli odgovara li vam njihov rad
  • Pristup – odgovara li vam početna komunikacija te jesu li iskazali interes za vaše potrebe i ciljeve
  • Reputacija – kakve su im recenzije i preporuke
  • Poznavanje digitalnih trendova – kakve su njihove digitalne kampanje i primjenjuju li trendove
  • Personalizacija – predstavite svoje specifične potrebe kako bi saznali može li se agencija prilagoditi vašim potrebama.

Imate dodatnih pitanja?

Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.

Zakažite besplatne konzultacije i saznajte kako možemo vaš posao podići na višu razinu

Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.