Kroz strateško planiranje, kreativne kampanje i proaktivnu komunikaciju, naša PR agencija pomaže vam istaknuti se, izgraditi odnose s medijima te ostvariti čvrstu povezanost s vašom publikom.
Pružamo široki spektar PR usluga koje su fokusirane na izgradnju i održavanje pozitivnog imidža vašeg brenda ili organizacije. To uključuje sljedeće:
Planiranje i provedba PR strategije se radi kako bi se izgradila prepoznatljivost i pozitivni imidž brenda prema ciljnim publikama. Uključuje nekoliko faza:
Krizno komuniciranje usmjereno je na brzo i učinkovito odgovaranje na krize, dok upravljanje reputacijom osigurava dugoročno povjerenje i ugled organizacije.
Kod kriznog komuniciranja nastojimo smanjiti štetu, održati povjerenje i minimizirati utjecaj krize u slučajevima kao što su:
Kako bi se navedeno spriječilo, identificiramo potencijalne krize, definiramo tim za krizno komuniciranje, osmišljavamo postupke te pripremamo poruke. Ako se kriza ipak dogodi, odmah smišljamo kako informirati javnost i priznati problem uz jasnu i smirenu komunikaciju. Nakon krize, fokusiramo se na pozitivne stvari i poboljšanje odnosa s dionicama, uzimajući u obzir naučene lekcije iz krize.
Upravljanje reputacijom uključuje kontinuirano oblikovanje i održavanje pozitivnog javnog mišljenja. Provodimo je dosljednošću, dijeljenjem pozitivnog sadržaja poput priča, uspjeha i vrijednosti te uključivanjem u aktivnosti koje doprinose zajednici i okolišu.
U slučaju pojavljivanja negativnih recenzija, pritužbi i neistinitih informacija, pripremamo odgovore, u kojima će se obrazložiti situacija, a ako je došlo do pogreške, savjetujemo kako otvoreno priznati propust i implementirati rješenje.
Upravljanje odnosima s medijima odnosi se na uspostavljanje i održavanje profesionalne komunikacije s novinarima, urednicima i ostalim medijskim osobama.
Odnosi s medijima su vrlo važni kako bi se osigurala vidljivost brenda kroz redovitu medijsku pokrivenost, prenijele važne poruke, prevenirale potencijalne krize i održalo povjerenje kroz transparentnu komunikaciju.
Kako bismo ispravno upravljali odnosima radimo sljedeće aktivnosti:
Planiranje i zakup medija se radi kako bi osigurali maksimalni doseg i učinak. Kod planiranja analiziramo ciljnu publiku, postavljamo ciljeve kampanje, odabiremo relevantne kanale te kreiramo medijski plan s vremenom trajanja, raspodjelom budžeta i dinamikom objava po odabranim kampanjama.
Kod zakupa medijskog prostora dogovaramo cijene i uvjete zakupa kako bi vam osigurali najbolju vrijednost (npr. popusti za kampanje ili dodatne prikaze) te rezerviramo prostor za određene termine i mjesta.
Kreiramo sadržaj, uključujući tekstove i dizajn te ga optimiziramo prema zahtjevima kanala. Pokrećemo kampanje, a zatim pratimo performanse. Evaluiramo rezultate prema definiranim ciljevima te predlažemo korake za buduće aktivnosti.
Kvalitetan sadržaj pomaže u jačanju vidljivosti, izgradnji autoriteta, povećanju angažmana publike te ostvarivanju ciljeva, kao što su prodaja, brendiranje ili informiranje.
Ovaj proces uključuje nekoliko koraka:
Uspostavljamo odnos s influencerima, odnosno osobama koje imaju utjecaj na svoju publiku, kako bi promovirali proizvode, usluge ili brendove na jedinstven i učinkovit način. To uključuje:
Odabir PR agencije je ključan za uspješnu komunikaciju i izgradnju vašeg brenda. Nekoliko je razloga zbog čega Atauctus može ispuniti vaše potrebe i pružiti vam profesionalnu podršku:
Imamo dugogodišnje iskustvo te poznajemo trendove i tehnike koje će pomoći vašem brendu.
PR je složen i dugotrajan proces, a angažiranjem naše agencije možete se fokusirati na vlastito poslovanje.
Gradimo dugoročne odnose s vašim klijentima i dionicima s fokusom na autentičnu komunikaciju.
Naš će tim pratiti i redovito poboljšavati vašu PR strategiju.
Mjerimo učinak PR strategije, komuniciramo rezultate te predlažemo poboljšanja.
Analiziramo vašu publiku, konkurenciju i tržište kako bismo osmislili najbolji pristup za ispunjenje ciljeva.
PR agencija planira i provodi strategiju odnosa s javnošću kako bi organizaciji pomogla poboljšati imidž i izgraditi dugoročne odnose s klijentima i dionicima. Sa svojom stručnošću u upravljanju odnosima s medijima, pristupom alatima te sposobnošću mjerenja rezultata, PR agencija može postati važan partner svake organizacije.
Angažiranjem PR agencije, osigurat ćete profesionalnu podršku u svim aspektima komunikacije, što dugoročno donosi bolje rezultate i jača poziciju na tržištu.
PR agencija će vam pružiti komunikacijske planove, rješenja u kriznim situacijama, kontinuiranu izgradnju pozitivnog imidža, medijsku pokrivenost, pristup ciljanoj publici, kvalitetan sadržaj, povećanje vidljivosti te u konačnici dugoročan rast i razvoj brenda.
Kod odabira PR agencije, važno je odabrati partnera koji razumije vaše ciljeve, ima iskustvo u vašem sektoru i može ponuditi prilagođena rješenja. S obzirom na to da PR agencija vodi brigu o vašoj komunikacije, uzmite u obzir sljedeće kriterije:
Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.