Zakup medija i medijsko planiranje za vaš brend

Zakup medija i medijsko planiranje ključni su koraci u postizanju vidljivosti vašeg brenda. Naša agencija brine o planiranju, komunikaciji i realizaciji, kako bi vam osigurala strateški odabir kanala i pravovremeno oglašavanje.

Google reviews
dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Mlada, ambiciozna, te motivirana ekipa! Vrlo komunikativni, susretljivi i učinkoviti u svakom smislu tih riječi.

Radio sam web-shop sa njima i mogu reći da sam jako zadovoljan izvedenim.

Atauctus je defintivno agencija za svaku pohvalu, te preporuku. Još jednom, veliko hvala svima! :)”

dario-turkovic-1
Dario Turković
Vlasnik, Green Health
Google reviews
dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Nakon dugogodisnje muke sa starom web stranicom i marketingom uopce, upoznala sam Josipa i Ivu, ljude koji stoje iza ove fenomenalne agencije za digitalni marketing i preporodila se.

Napravili su mi novu web stranicu koja je brza, funkcionalna i jednostavna za koristenje. Stranica je SEO optimizirana tako da donosi puno vise organskog prometa koji ne moram plaćati. Drustvene mreze mi izgledaju bombasticno. Ima puno vise upita stranaka od kad su oni preuzeli vodenje drustvenih mreza.

Ali ono sto me najvise odusevilo je pristup poslu i vlasnika i svih zaposlenih u njihovoj agenciji. Sve je promptno, brzo, komunikacija je jednostavna. Uglavnom, ljudi za pozeljeti.

I ono sto je najvaznije, prodaja mi se znatno povecala od kada su oni preuzeli digitalni marketing za moje kuce za odmor.

Kad uzmem u obzir ulozeno i dobiveno, svakako se isplati, tako da od mene cista petica! Hvala Vam ekipa 😉”

stefani-jadro-1
Stefani Jadro
Vlasnica, Zora House
Google reviews
dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Iskustvo suradnje s Atauctus timom za Facebook/Instagram oglašavanje je bilo iznimno pozitivno. Vidljivi su bili izvrsni rezultati već u kratkom roku, a sve to uz pristupačan budžet.

Tim je izuzetno profesionalan, susretljiv i uvijek na usluzi.

Sve preporuke! Veselim se daljnjoj suradnji!”

ines-kovacic-1
Ines Kovačić
Vlasnica, Green Stay Croatia
Google reviews
dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Mlad, kreativan i poduzetan tim.

Brzo, korektno i profesionalno odrađen posao.

Naše preporuke!!!”

ariana-niksic
Ariana Nikšić
Direktorica, Dogma Kapital

Što uključuje naša usluga zakupa medija i medijskog planiranja?

Zakup medija i medijsko planiranje uključuje izradu plana, izbor kanala, zakup prostora i evaluaciju rezultata. Uslugu prilagođavamo vašem brendu i tržištu kako biste povećali svoju vidljivost i doseg.

Medijsko planiranje

Medijsko planiranje započinjemo analizom vaših ciljeva, tržišta i ciljne publike. Na temelju toga biramo optimalne kanale, vremenske termine i budžet koji donosi rezultate. Izrađujemo medijski plan koji uključuje prijedloge pozicija, formata i trajanja oglasnih kampanja.

Zakup medijskog prostora

Kada definiramo strategiju, prelazimo na zakup medijskog prostora. Razgovaramo s medijima, rezerviramo termine, optimiziramo troškove i usklađujemo sadržaj s planom kampanje. Osiguravamo jasne uvjete, pravovremenu isporuku materijala i izvještavanje o provedenim aktivnostima.

Oglašavanje na portalima

Biramo portale koji odgovaraju vašem tržištu i ciljnoj publici. Definiramo bannere, članke ili video oglase koje privlače pozornost korisnika. Svaku kampanju provodimo kako bi vam osigurala najbolje rezultate.

Radio oglašavanje

Radio oglašavanje omogućuje brz i ciljan doseg. Biramo postaje (lokalne ili nacionalne), termine i duljinu oglasa u skladu s navikama slušatelja i porukom koju želite prenijeti. Pregovaramo uvjete zakupa i brinemo o tehničkoj pripremi i isporuci oglasa.

TV oglašavanje

TV oglašavanje pruža visoku vidljivost i utjecaj, osobito u kampanjama brendiranja. Savjetujemo vas pri odabiru postaja, formata (spot, sponzorstvo, billboard) i termina emitiranja, ovisno o vašem budžetu i ciljevima. Vodimo zakup, koordinaciju s produkcijom i kontroliramo materijale.

Tiskano (print) oglašavanje

Organiziramo zakup u tiskanim medijima (dnevnim novinama, časopisima i specijaliziranim publikacijama). Prilagođavamo formate sadržaju, ciljevima i medijskim specifikacijama te koordiniramo dizajn, prijelom i objavu oglasa.

Outdoor (vanjsko) oglašavanje

Planiramo zakup jumbo plakata, citylight pozicija, digitalnih ekrana i ostalih oblika oglašavanja na javnim površinama. Odabiremo frekventne lokacije i usklađujemo kampanju s vremenom i vizualnim materijalima. Organiziramo produkciju, zakup i postavljanje na terenu.

Indoor (unutarnje) oglašavanje

Indoor oglašavanje omogućuje prisutnost vašeg brenda u zatvorenim prostorima s visokim brojem posjetitelja (trgovačkim centrima, poslovnim zgradama, dvoranama i sl.). Biramo lokacije koje odgovaraju vašoj ciljanoj publici, savjetujemo o formatima (plakati, digitalni displeji, podne naljepnice i dr.) te preuzimamo cjelokupnu organizaciju zakupa i oglasnog postavljanja.

Prednosti profesionalnog zakupa medija i medijskog planiranja

Strateški zakup medijskog prostora i precizno planiranje ključni su za uspjeh svake kampanje. Omogućuju vam veći doseg, bolju iskoristivost budžeta i jasno usmjerenu komunikaciju prema ciljanoj publici.

Veća iskoristivost budžeta

Zahvaljujući preciznom planiranju i komunikaciji s medijima, vaš budžet se koristi pametno, bez pogrešnih termina i neučinkovitih kanala.

Ciljano oglašavanje

Oglašavate se točno onoj publici koja vam je bitna, u pravo vrijeme, na pravom mjestu i putem medija koje koristi vaša ciljna skupina.

Profesionalna medijska strategija

Na temelju analize tržišta i ciljeva izrađujemo detaljan plan oglašavanja koji usklađuje poruku, kanale, budžet i raspored objava.

Brži i bolji rezultati kampanja

Koristeći optimizirani raspored i pametan izbor kanala, kampanje brže dopiru do ciljne publike i ostvaruju mjerljive rezultate.

Jasna kontrola nad procesom

Uz dobar medijski plan znate kada, gdje i kako se oglašavati, što osigurava veću kontrolu nad budžetom, porukama i rokovima.

Profesionalni pristup

Organizirani pristup osigurava izbjegavanje nejasnoća, naknadne izmjene i operativne pogreške, a vi se možete fokusirati na svoje poslovanje.

Zašto odabrati naš tim za zakup medija i medijsko planiranje?

Iza uspješne medijske kampanje stoje znanje, iskustvo i precizno planiranje. Naša agencija za zakup medija osigurava jasnu strategiju, optimalan zakup i potpunu podršku kroz svaki korak oglašavanja.

Iskustvo u radu s različitim kanalima

Radimo s portalima, tiskom, radijem, TV-om i outdoor mrežama te znamo što funkcionira u kojoj industriji.

Prilagođavamo plan vašim ciljevima

Ne koristimo gotov plan, već svaki zakup prilagođavamo ciljevima, budžetu i tržišnim okolnostima.

Optimiziramo budžet za maksimalan učinak

Dogovaramo najbolje uvjete te biramo termine i kanale koji donose najbolji ROI.

Preuzimamo kompletnu koordinaciju

Naš tim vodi zakup, komunikaciju s medijima i tehničku realizaciju oglasa.

Pružamo jasnu strukturu i kontrolu kampanja

Znate kad i gdje se oglašavate, što plaćate i kakve rezultate očekujete.

Redovito analiziramo i prilagođavamo strategiju

Pratimo učinkovitost oglašavanja i prilagođavamo kampanju kako bismo postigli bolje rezultate.

Proces zakupa medijskog prostora i medijskog planiranja

Kako bismo osigurali učinkovit nastup u medijima, vodimo vas kroz jasan i organiziran proces koji uključuje:
Korak #1

Uvodni sastanak

Upoznajemo se s vašim ciljevima, budžetom i planovima oglašavanja. Na temelju toga definiramo opseg suradnje, predlažemo okvirni pristup i šaljemo ponudu.
Korak #2

Analiza i izrada medijskog plana

Analiziramo tržište, konkurenciju i vašu ciljnu publiku, nakon čega izrađujemo detaljan medijski plan s preporukama za kanale, termine i formate oglašavanja.
Korak #3

Zakup medijskog prostora

Dogovaramo uvjete s odabranim medijima i radimo zakup. Vodimo računa o najboljoj poziciji oglasa, povoljnim cijenama i vremenskoj usklađenosti.
Korak #4

Priprema i distribucija oglasa

Organiziramo tehničku pripremu i dostavu oglasa u skladu sa zahtjevima medija. Koordiniramo rasporede, formate i nadgledamo realizaciju zakupa.
Korak #5

Praćenje i prilagodba kampanja

Pratimo učinak oglasa te po potrebi predlažemo promjene u rasporedu, formatima ili kanalima kako bismo postigli bolje rezultate.
Korak #6

Evaluacija aktivnosti

Nakon završetka kampanje evaluiramo postignute rezultate i dajemo preporuke za buduće aktivnosti.

Najčešća pitanja - zakup medija

Zakup medija podrazumijeva rezervaciju oglasnog prostora u različitim medijima (televiziji, radiju, portalima, tiskanim izdanjima ili vanjskom oglašavanju), kako bi se vaša poruka prikazala ciljanoj publici u točno definiranom terminu i formatu.

Medijsko planiranje je proces analize tržišta, ciljeva kampanje i publike, s ciljem izrade strategije oglašavanja. Obuhvaća odabir medija, definiranje budžeta, vremenskih termina i formata za postizanje maksimalnog učinka.

Planiranje je strateški dio i definira što, kada, gdje i kome komunicirate. Zakup je operativni korak, koji uključuje pregovore i realizaciju zakupa medijskog prostora prema definiranom planu.

Budžet ovisi o vrsti medija, trajanju kampanje i opsegu oglašavanja. Moguće je planirati kampanje i s manjim iznosima, no za veći doseg i prisutnost u tradicionalnim medijima preporučuje se veći budžet.

Imate dodatnih pitanja?

Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.

Zakažite besplatne konzultacije i saznajte kako možemo vaš posao podići na višu razinu

Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.