Indoor (unutarnje) oglašavanje koje povezuje brend i publiku

Indoor oglašavanje koristi prostore poput trgovačkih centara, fitness klubova, restorana ili čekaonica kako bi se poruka približila publici u svakodnevnim situacijama. Prema ciljevima kampanje biramo lokacije i formate te preuzimamo zakup oglasnih površina.
Google reviews
dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Mlada, ambiciozna, te motivirana ekipa! Vrlo komunikativni, susretljivi i učinkoviti u svakom smislu tih riječi.

Radio sam web-shop sa njima i mogu reći da sam jako zadovoljan izvedenim.

Atauctus je defintivno agencija za svaku pohvalu, te preporuku. Još jednom, veliko hvala svima! :)”

dario-turkovic-1
Dario Turković
Vlasnik, Green Health
Google reviews
dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Nakon dugogodisnje muke sa starom web stranicom i marketingom uopce, upoznala sam Josipa i Ivu, ljude koji stoje iza ove fenomenalne agencije za digitalni marketing i preporodila se.

Napravili su mi novu web stranicu koja je brza, funkcionalna i jednostavna za koristenje. Stranica je SEO optimizirana tako da donosi puno vise organskog prometa koji ne moram plaćati. Drustvene mreze mi izgledaju bombasticno. Ima puno vise upita stranaka od kad su oni preuzeli vodenje drustvenih mreza.

Ali ono sto me najvise odusevilo je pristup poslu i vlasnika i svih zaposlenih u njihovoj agenciji. Sve je promptno, brzo, komunikacija je jednostavna. Uglavnom, ljudi za pozeljeti.

I ono sto je najvaznije, prodaja mi se znatno povecala od kada su oni preuzeli digitalni marketing za moje kuce za odmor.

Kad uzmem u obzir ulozeno i dobiveno, svakako se isplati, tako da od mene cista petica! Hvala Vam ekipa 😉”

stefani-jadro-1
Stefani Jadro
Vlasnica, Zora House
Google reviews
dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Iskustvo suradnje s Atauctus timom za Facebook/Instagram oglašavanje je bilo iznimno pozitivno. Vidljivi su bili izvrsni rezultati već u kratkom roku, a sve to uz pristupačan budžet.

Tim je izuzetno profesionalan, susretljiv i uvijek na usluzi.

Sve preporuke! Veselim se daljnjoj suradnji!”

ines-kovacic-1
Ines Kovačić
Vlasnica, Green Stay Croatia
Google reviews
dario-turkovic-1stefani-jadro-1ines-kovacic-1ariana-niksic
5.0/5

“Mlad, kreativan i poduzetan tim.

Brzo, korektno i profesionalno odrađen posao.

Naše preporuke!!!”

ariana-niksic
Ariana Nikšić
Direktorica, Dogma Kapital

Što uključuje naša usluga indoor oglašavanja?

Indoor oglašavanje obuhvaća strateško planiranje, odabir lokacija i formata, zakup oglasnog prostora te koordinaciju provedbe. Kampanju prilagođavamo vašem brendu i ciljevima kako bi poruka bila viđena u okruženjima koja publika svakodnevno posjećuje.

Analiza ciljeva i publike

Definiramo ciljeve kampanje i profil publike. Na temelju navika i mjesta na kojima se zadržava, biramo lokacije koje omogućuju najveći učinak.

Planiranje lokacija i formata

Predlažemo indoor medije poput plakata, digitalnih zaslona ili brendiranih površina na ključnim lokacijama (trgovački centri, teretane, restorani).

Zakup oglasnog prostora

Pregovaramo uvjete, rezerviramo prostore i osiguravamo optimalnu vidljivost vašeg oglasa na odabranim mjestima.

Prijedlog trajanja i rasporeda kampanje

Savjetujemo koliko dugo i na kojim točkama oglasi trebaju biti prisutni kako bi ostavili najveći dojam na publiku.

Savjetovanje o kreativnim rješenjima

Predlažemo formate i dizajnerske pristupe koji privlače pažnju posjetitelja i uklapaju se u specifično indoor okruženje.

Koordinacija i nadzor provedbe

Pratimo postavljanje i održavanje oglasa, izvještavamo o statusu kampanje i osiguravamo da sve teče prema dogovorenom planu.

Prednosti indoor oglašavanja

Indoor oglašavanje donosi snažan vizualni dojam i dugotrajan kontakt s publikom. Oglasi se nalaze u prostorima gdje ljudi borave dulje vrijeme, što osigurava veću vidljivost i bolju povezanost s brendom.

Vidljivost u zatvorenim prostorima

Indoor oglašavanje postavlja vašu poruku u okruženja poput trgovačkih centara, fitness centara ili ugostiteljskih objekata, gdje ljudi provode više vremena i obraćaju pažnju na okruženje.

Ciljano dosezanje publike

Moguće je birati lokacije prema interesima i navikama publike, primjerice teretane za sportske brendove ili shopping centri za maloprodaju.

Dugotrajan kontakt s brendom

Za razliku od prolaznih medija, indoor oglašavanje omogućuje da publika vašu poruku vidi više puta dok boravi u prostoru, čime se povećava prepoznatljivost.

Fleksibilnost formata

Indoor oglašavanje nudi različite formate (plakati, city light, digitalni ekrani, brendirane površine i sl.) koji su prilagodljivi vašim ciljevima.

Pogodno za lokalne kampanje

Odabirom lokacija u određenim kvartovima ili gradovima možete precizno ciljati publiku i povećati relevantnost poruke.

Stvaranje jakog dojma

Indoor oglasi često se nalaze u prostorima s velikim protokom ljudi, što omogućuje ponavljanje vizualnog kontakta i snažniji učinak na pamćenje brenda.

Zašto odabrati našu agenciju za indoor oglašavanje?

Indoor oglašavanje traži pažljiv odabir lokacija, razumijevanje navika publike i kreativnu prilagodbu formata. Naš tim osigurava strateški zakup prostora, vizualnu prepoznatljivost i potpunu koordinaciju svake faze kampanje.

Iskustvo u indoor oglašavanju

Radimo s različitim lokacijama poput trgovačkih centara, fitness klubova i ugostiteljskih objekata, znamo gdje publika provodi vrijeme i kako prenijeti poruku u pravom trenutku.

Biramo lokacije prema publici

Ne koristimo generički pristup, već odabiremo prostore i formate koji najbolje odgovaraju vašem brendu i ciljanoj skupini.

Vodimo zakup i koordinaciju

Dogovaramo uvjete, rezerviramo prostore i komuniciramo s vlasnicima objekata umjesto vas, kako bi sve prošlo jednostavno i bez komplikacija.

Brinemo o provedbi kampanje

Nadgledamo postavljanje i trajanje oglasa te vas redovito obavještavamo o statusu kako biste imali potpunu kontrolu.

Brze prilagodbe i fleksibilnost

Ako želite promijeniti lokaciju, format ili trajanje oglasa, reagiramo odmah i prilagođavamo kampanju bez odgađanja.

Fokus na stvarni učinak

Naš cilj nije samo postaviti oglas, već osigurati da ga publika primijeti, zapamti i poveže s vašim brendom.

Proces indoor oglašavanja

Svaka kampanja unutarnjeg oglašavanja prolazi kroz jasno definirane korake, od razumijevanja ciljeva i izbora lokacija do postavljanja oglasa i analize učinka. U nastavku donosimo kako izgleda suradnja s nama:
Korak #1

Razumijevanje ciljeva kampanje

Krećemo razgovorom kako bismo saznali što želite postići, kome se obraćate i kakvu poruku želite prenijeti publici.
Korak #2

Analiza publike i odabir lokacija

Istražujemo navike ciljane skupine i biramo lokacije (trgovački centri, ugostiteljski objekti, fitness klubovi i dr.) koje imaju najveći potencijal dosega.
Korak #3

Organizacija zakupa prostora

Dogovaramo uvjete, rezerviramo oglasne pozicije i usklađujemo trajanje kampanje kako bi vaša poruka bila vidljiva na pravim mjestima.
Korak #4

Priprema i postavljanje oglasa

Koordiniramo dizajn, tiskanje ili digitalnu pripremu oglasa te osiguravamo pravovremeno postavljanje na odabrane lokacije.
Korak #5

Praćenje provedbe kampanje

Pratimo tijek kampanje, provjeravamo jesu li oglasi pravilno postavljeni i dostupni publici te vas redovito obavještavamo o statusu.
Korak #6

Evaluacija i daljnji koraci

Na kraju kampanje analiziramo učinak, mjerimo vidljivost i dajemo preporuke za buduće aktivnosti ili nadogradnju strategije.

Najčešća pitanja - indoor oglašavanje

Indoor (unutarnje) oglašavanje podrazumijeva postavljanje oglasa unutar zatvorenih prostora poput trgovačkih centara, kafića, teretana, poslovnih zgrada ili drugih javnih mjesta gdje se okuplja vaša ciljna publika.

Indoor oglasi mogu biti u shopping centrima, ugostiteljskim objektima, sportskim dvoranama, fitness klubovima, čekaonicama, uredskim zgradama i drugim prostorima visoke frekvencije posjetitelja.

Trajanje ovisi o ciljevima i budžetu. Najčešće kampanje traju od nekoliko tjedana do nekoliko mjeseci, uz mogućnost produljenja ili izmjene vizuala tijekom kampanje.

Oglasi mogu biti tiskani (plakati, posteri, roll-up bannere) ili digitalni (LCD i LED ekrani). Format se bira prema prostoru i ciljevima kampanje.

Cijena ovisi o odabranoj lokaciji, formatu, trajanju kampanje i broju oglasnih površina. Naš tim priprema personaliziranu ponudu prilagođenu vašem budžetu.

Imate dodatnih pitanja?

Ako imate dodatnih pitanja ili želite zakazati sastanak, slobodno kontaktirajte naš tim u agenciji Atauctus.

Zakažite besplatne konzultacije i saznajte kako možemo vaš posao podići na višu razinu

Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.