Za uspješan web shop neophodno je ponuditi različite načine plaćanja koji će zadovoljiti potrebe i očekivanja vaših kupaca. Fleksibilni i sigurni načini plaćanja mogu značajno povećati stopu konverzija, ali i stvoriti povjerenje kod kupaca. Ovaj blog obradit će sljedeće teme:
Ako niste sigurni koje načine plaćanja odabrati za vaš web shop ili želite saznati više o mogućnostima plaćanja, nastavite čitati. Za stručnu pomoć, kontaktirajte nas online ili nazovite na +385 (0)99 368 6979 našu agenciju za web dizajn. Pružamo profesionalne usluge izrade web shopa koje će vam osigurati uspjeh.
Kada se radi o web shopovima, postoji niz različitih načina plaćanja koje možete ponuditi svojim kupcima. Najčešći načini uključuju:
Kartično plaćanje podrazumijeva plaćanje karticom. Kako biste uveli ovu opciju, morat ćete uvesti sustav za plaćanje (payment gateway), koji predstavlja posrednika između vašeg web shopa i banke. Najpoznatiji payment gatewayi u Hrvatskoj su CorvusPay, Monri WSPay i HT PayWay.
Plaćanje pouzećem omogućuje kupcima da plate gotovinom ili karticom prilikom preuzimanja naručenih proizvoda. Možete odabrati dostavnu službu ili sami raditi dostavu, a kupac će vam platiti na licu mjesta.
Ovo je i dalje vrlo popularna opcija, pogotovo za one kupce koji nemaju povjerenja u internet trgovinu, ne služe se dovoljno dobro online plaćanjem ili jednostavno žele platiti gotovinom. Potencijalni problem može nastati jer ne možete obvezati kupca da mora preuzeti pošiljku, pa bi se moglo dogoditi da vam se poslani sadržaj vrati nazad na adresu, a i dalje morati snositi troškove dostave.
Uplata na račun se odnosi na plaćanje po ponudi. Nakon što kupac napravi narudžbu, šaljete mu podatke za uplatu. Uplatu može izvršiti putem opće uplatnice ili karticom, ovisno o svojim preferencijama.
Ovu opciju koriste kupci koji ne žele ostavljati svoje podatke na web shopu, već uplaćuju direktno na račun tvrtke. Potencijalni nedostatak je što je potrebno određeno vrijeme da se proknjiži uplata, posebice kada je riječ o večernjim satima, vikendima ili blagdanima.
PayPal je jedan od najpopularnijih načina plaćanja koju koristi većina najpoznatijih trgovina. Najveća njegova prednost je to što kupci ne moraju unositi svoje podatke na svaki web shop, već se spajaju preko PayPal računa ili povezane kartice.
Mobilna plaćanja, poput Apple Pay i Google Pay, omogućuju korisnicima da plaćaju putem svojih mobilnih uređaja. Ove opcije postaju sve popularnije zbog jednostavnosti i brzine plaćanja koje nude.
Kriptovalute postaju sve prihvaćenije sredstvo plaćanja na web shopovima. Iako je plaćanje brzo i sigurno, još uvijek nije široko rasprostranjeno kao tradicionalni načini plaćanja. PayCek pruža mogućnost integracije u platni sustav te omogućuje primanje kriptovaluta.
Osim navedenih načina plaćanja na web shopu, treba spomenuti kupone, odnosno kodove za popust i loyalty kartice koje utječu na ukupan iznos kupovine.
Načini plaćanja na web shopu su izrazito važni. Nekoliko je stavki na koje bi trebali obratiti pažnju:
Sigurni načini plaćanja povećavaju povjerenje kupaca u vaš web shop. Ako kupci vide poznate načine plaćanja, prepoznat će ih kao sigurne i lakše će se odlučiti na kupovinu.
Kupcima treba olakšati proces kupovine jer je time manja vjerojatnost da će napustiti košaricu prije završetka kupovine. Različitim načinima plaćanja povećavate stopu konverzije i ukupnu prodaju.
Kupci koriste različite načine plaćanja. Dok jedni ne žele uopće upisivati svoje podatke, drugi obožavaju mobilno plaćanje koje odrade u jednom kliku. Različiti načini plaćanja omogućuju kupcima odabir opcije koja im najviše odgovara, što pozitivno utječe na transakcije.
Bez obzira gdje je sjedište vašeg web shopa, korisnici mogu kupovati diljem svijeta. Različiti načini plaćanja podržavaju i različite valute, pa se ne morate bojati da će netko zbog toga odustati od kupnje. Ako se fokusirate na određena tržišta, trebali bi uvesti lokalna rješenja koja su kupcima poznata, kako bi vam još više vjerovali.
Sigurni načini plaćanja štite podatke vaših kupaca i smanjuju mogućnost od prijevara. Uglavnom uključuju dodatne mjere zaštite, kao što su enkripcija podataka i zaštita od prijevara.
Online kartično plaćanje se obrađuje odmah, u odnosu na plaćanje po ponudi, gdje morate čekati da se uplata obradi. Bržom obradom ubrzava se i vrijeme isporuke, što pozitivno utječe na zadovoljstvo kupaca.
Osim što olakšavaju proces plaćanja, različiti načini plaćanja na web shopu utječu na povjerenje, sigurnost i zadovoljstvo kupaca, što vodi ka većoj prodaji.
Različiti načini plaćanja mogu pomoći web shopovima proširiti bazu kupaca i povećati prihode. S druge strane, ograničene mogućnosti plaćanja dovode do odlaska s web shopa.
Kada kupci ne pronađu način plaćanja koji im odgovara, u većini slučaja će odustati od kupovine. Ponudom različitih načina plaćanja, povećavate vjerojatnost za kupovinu.
Više načina plaćanja omogućuje bolje korisničko iskustvo. Jednostavno i praktično plaćanje rezultira sretnim i zadovoljnim korisnicima koji će se vraćati i ponavljati kupovinu. To direktno utječe na povećanje prodaje, odnosno povećanje prihoda.
Različiti načini plaćanja su popularni u različitim regijama, ali i među demografskim skupinama. Važno je zadovoljiti brojne preferencije, kako bi svaki kupac pronašao najbolju opciju za sebe.
Nudeći različite opcije plaćanja možete povećati povjerenje kupaca u sigurnost njihovih transakcija.
Svaki detalj na web shopu može biti presudan za kupovinu. Više opcija plaćanja vas može izdvojiti u odnosu na konkurenciju, ali vam nudi i fleksibilnost, kako bi prilagodili i optimizirali opcije plaćanja na temelju analize i povratnih informacija kupaca. Tako možete biti sigurni da nudite najbolja moguća rješenja.
Koje ćete načine plaćanja odabrati za vaš web shop je odluka koju morate donijeti sami. Ne postoji točna brojka, ali je preporuka da koristite minimalno tri glavna načina: kartično plaćanje, plaćanje pouzećem i uplatu na račun.
Kako biste odabrali najbolje načine plaćanja, uzmite u obzir sljedeće:
Odabirom različitih načina plaćanja osiguravate bolje korisničko iskustvo, povećavate prodaju i gradite povjerenje kod svojih kupaca.
Ako vam je potrebna pomoć pri odabiru i implementaciji načina plaćanja za vaš web shop, stojimo vam na raspolaganju s našim uslugama izrade web shopa. Kontaktirajte nas online ili nas nazovite na +385 (0)99 368 6979 kako bismo zajedno stvorili uspješan i profitabilan web shop.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.