Kako objaviti Instagram naglaske (Highlights)?

Profile image
Josip Ukalović
Vlasnik i direktor
Ažurirano: 10 siječnja, 2025
3min čitanja
Kako objaviti Instagram naglaske
Podijeli s drugima
Što se nalazi u blogu?

Instagram je među najpopularnijim društvenim mrežama za dijeljenje fotografija i videozapisa gdje korisnici izražavaju svoju kreativnost i na taj način se povezuju s publikom. Kako raste kvaliteta same platforme dodavanjem raznih novih alata - poput Instagram naglaska, tako raste i broj aktivnih korisnika što brendovima omogućuje izgradnju online prisutnosti.

U ovom blogu možete saznati:

  • Što su Instagram naglasci?
  • Zašto koristiti Instagram naglaske?
  • Što uvrstiti u Instagram naglaske?
  • Kako izraditi Instagram naglaske?

Ako su vam potrebne usluge marketinga na društvenim mrežama, slobodno nas kontaktirajte online ili nazovite na +385 (0)99 368 6979.

Što su Instagram naglasci?

Instagram naglasci omogućuju trajno pohranjivanje priča koje inače traju samo 24 sata, čime se olakšava organizacija sadržaja prema temama, proizvodima i uslugama. Na taj način, profili brendova jačaju, te se povećava angažman i iskustvo korisnika.

Za razliku od Instagram Story-a koji nestanu nakon 24 sata od trenutka objavljivanja, naglasci na vašem profilu ostaju dugotrajno, odnosno onoliko koliko vi želite. To su zapravo kolekcije vaših priča koje ste odabrali konstantno prikazivati na svom profilu kako biste privukli publiku i naveli korisnike da zaprate vaš profil.

Zašto koristiti Instagram naglaske?

Kada korisnik posjeti vaš profil, Instagram naglasci jedno su od prvih stvari koje će privući pažnju. Iz tog razloga, bitno je kreirati naglaske koji će olakšati pregled informacija i omogućiti pozitivna očekivanjima koja korisnik može steći na vašem profilu.

Zamislite da naiđete na profil brenda koji nudi usluge uređenja interijera. Kakvo iskustvo i dojam o brendu biste stekli kada bi profil u svojim naglascima sadržavao informacije o uslugama, završenim projektima, recenzije zadovoljnih klijenata, podatke za kontakt, savjete za uređenje prostora i sl.? Stekli biste osjećaj profesionalnosti i povjerenja zar ne? Takav način prezentiranja brenda, usluga i proizvoda olakšava kupcima proces pretraživanja i naručivanja te stvara pozitivno iskustvo.

Zara Instagram naglasci

Što uvrstiti u Instagram naglaske?

Vaš Instagram profil mora sadržavati sve informacije koje će korisnicima olakšati iskustvo doticaja s vašim brendom kako bi se olakšala sama komunikacija s potencijalnim klijentima i povećao angažman. Kreirajte sadržaj koji je relevantan vašoj ciljanoj publici, radilo se o edukativnom sadržaju, predstavljanju proizvoda i usluga, postupku naručivanja ili nečem tomu sličnom.

Evo nekoliko elemenata koje možete iskoristiti za vaše Instagram naglaske:

  • Predstavljanje brenda
  • Predstavljanje proizvoda ili usluga
  • Cjenik
  • Proces naručivanja
  • Recenzije i iskustva kupaca
  • Najčešća pitanja
  • Važne obavijesti
  • Edukativan sadržaj.

Kako izraditi Instagram naglaske?

Izrada Instagram naglasaka uključuje nekoliko koraka:

Kreiranje priče (Story)

Prije nego što stvorite naglasak, potrebno je objaviti priču na svom Instagram profilu koju želite uvrstiti u naglasak.

Otvorite Instagram i kliknite na „+“ iznad vaše priče.

Otvaranje Instagram feeda

Dodajte sadržaj koji želite objaviti.

Dodavanje sadržaja za Instagram priču

Kliknite na opciju „Podijeli“, odnosno “>” .

Objavljivanje Instagram priče

Priču možete odmah dodati u naglaske.

Dodavanje Instagram priče u naglaske

Imenujte naglasak i kliknite “Dodaj”.

Dodavanje Instagram naglasaka

Uređivanje naglasaka

Kada kreirate naglaske, oni će se prikazivati na profilu te možete započeti s uređivanjem.

Uređivanje Instagram naglasaka

Kliknite na postojeći naglasak, a zatim na opciju “Više” u donjem desnom kutu.

Uređivanje postojećih Instagram naglasaka

Kliknite na opciju “Uredi naglaske”.

Uredi naglaske za Instagram priče

Pod opcijom Uređivanje možete urediti naslovnicu, izmijeniti naslov i dodati priče koji želite staviti u naglasak.

Uređivanje naslovnice, naslova i priče

Dodavanje novih naglasaka

Kako biste izradili nove naglaske, otvorite svoj profil.

Kliknite “+ Novo”.

Dodavanje novih naglasaka

Odaberite priče koje ćete uključiti u naglasak, a zatim kliknite “Dalje”.

Odabir priča za naglaske

Uredite naglasak tako da dodate sliku naslovnice i naziv naglaska te kliknite na “Gotovo”.

Uređivanje naslova naglaska

Vaši će se naglasci sada prikazivati na profilu.

Prikazivanje naglasaka

Dodavanje naslova i fotografije za naslovnicu

Potrebno je također uzeti u obzir i dizajn naglasaka koji biste trebali uskladiti s bojama i stilom vašeg brenda.

  1. Prilagodite nazive naglasaka da budu kratki, jasni i da odgovaraju temi naglaska
  2. Dodajte naslovne slike koje će odgovarati vašem brendu i temi naglasaka
  3. Odaberite redoslijed naglasaka kako bi se bitne teme prikazivale među prvima
  4. Naglaske možete i dalje uređivati, brisati ili dodavati.

Želite iskoristiti Instagram naglaske za bolju promociju vašeg brenda?

Naš tim stručnjaka za marketing na društvenim mrežama pomoći će vam kreirati sadržaj koji privlači pažnju. Pošaljite nam upit online ili nas nazovite na +385 99 368 6979 kako bi zajedno izgradili vašu prisutnost na Instagramu.

Profile image
Josip Ukalović
Vlasnik i direktor

Josip Ukalović je vlasnik i direktor agencije za digitalni marketing Atauctus s više od 6 godina iskustva. Specijaliziran je za Google oglašavanje i oglašavanje na društvenim mrežama. Izrađuje kampanje koje klijentima pomažu povećati online vidljivost i poboljšati poslovne rezultate.

Podijeli s drugima

Povezani članci

Zakažite besplatne konzultacije i saznajte kako možemo vaš posao podići na višu razinu

Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.