E-mail marketing jedan je od najboljih načina za direktnu komunikaciju s vašim pretplatnicima. Različite vrste e-maila marketinga vam mogu pomoći u angažiranju korisnika, povećanju prodaje i stvaranju kvalitetnijeg odnosa s vašom publikom.
Kroz ovaj blog, obradit će se najčešće vrste e-mail marketinga:
U potrazi ste za uslugama e-mail marketinga? Naša digitalna agencija vam može pomoći. Obratite nam se online ili nas nazovite na +385 (0)99 368 6979 i saznajte više informacija.
E-mail dobrodošlice je prva poruka koju novi pretplatnici prime čim se prijave na vašu listu pretplatnika. Ovaj e-mail je vrlo važan jer pomoću njega uspostavljate početni odnos s vašim pretplatnicima. To je prilika da ostavite pozitivan prvi dojam, predstavite brend i najavite daljnju komunikaciju.
Kroz e-mail dobrodošlice možete se zahvaliti pretplatnicima jer su vam pružili povjerenje te potvrditi njihovu registraciju, kako bi im dali do znanja da je proces prijave bio uspješan.
Pretplatnicima možete poslati personaliziranu poruku, odnosno obratiti im se imenom kako bi se osjećali cijenjeno i dobrodošlo. Uključite kratko i informativno predstavljanje brenda, tako da objasnite tko ste i što radite. Također, možete navesti koji ćete sadržaj slati i koje pogodnosti mogu očekivati.
Uz e-mail dobrodošlice treba uključiti poziv na akciju (CTA), u kojem možete pozvati pretplatnike da posjete vašu web stranicu, zaprate vas na društvenim mrežama ili iskoriste posebnu ponudu. Kontakt informacije trebaju biti jasno navedene kako bi pretplatnici mogli lako stupiti u kontakt s vama ako imaju pitanja ili trebaju podršku.
Promotivni e-mail se koristi za promociju proizvoda, usluga ili posebnih ponuda. Cilj je potaknuti pretplatnike na određenu akciju, kao što je kupovina, prijava na događaj ili iskorištavanje posebne ponude.
Koristeći promotivni e-mail, možete povećati prodaju i angažman jer omogućuje direktnu komunikaciju s vašom ciljnom publikom. Tako možete predstaviti vaše proizvode i usluge, ističući njihove prednosti i vrijednosti.
Ova vrsta e-maila je vrlo zanimljiva i pretplatnicima jer ostvaruju određene pogodnosti, a to ih može čak i motivirati da potaknu druge osobe da se pretplate.
Newsletter se često koristi i uglavnom se šalje prema redovnom rasporedu. To može biti dnevno, tjedno, mjesečno ili po nekom drugom rasporedu.
Korištenje newslettera može imati različite svrhe, uključujući informiranje, educiranje, zabavu ili jačanje odnosa s pretplatnicima. Primjerice, to mogu biti najave događaja, novi proizvodi ili usluge, novi blogovi i sl.
Kao i ostale vrste, newsletter bi trebao uključiti relevantne i važne informacije uz željene pozive na akciju.
E-mail za napuštenu košaricu je automatizirana poruka koju primaju kupci koji su dodali proizvode u svoju košaricu na web shopu, ali nisu završili kupovinu.
Ova vrsta e-maila je vrlo značajna jer se šalje kupcima koji su već iskazali interes, čime se povećava šansa da će dovršiti kupovinu. Također, to može smanjiti postotak napuštanja košarice te poboljšati korisničko iskustvo.
E-mail možete poslati ubrzo nakon napuštanja, a za bolji učinak moguće ga je slati i u više faza. Primjerice, prvi e-mail pošaljite nekoliko sati nakon, drugi nakon 24 sata, a treći nakon 48 sati s dodatnim poticajem, poput popusta ili besplatne dostave.
Transakcijski e-mail je automatizirana poruka koja se šalje korisnicima kao odgovor na radnje koje su napravili na web stranici ili u aplikaciji. Primjerice, to mogu biti informacije o naručenim proizvodima, status isporuke, zahtjev za resetiranje lozinke, obavijest o uspješnoj registraciji i sl.
Ova vrsta e-maila treba stići odmah kako bi kupci što prije dobili potrebne informacije. Također, za razliku od ostalih vrsta, transakcijski e-mail ima veću stopu otvaranja (CTR).
Osim što pruža pravovremene i točne informacije, transakcijski e-mail stvara povjerenje, poboljšava korisničko iskustvo i pruža priliku za dodatnu interakciju, stoga treba dobro razmisliti što će sadržavati.
Vremenski određen e-mail je vrsta e-maila koji se šalje u specifično vrijeme ili uoči određenog događaja kako bi angažirao pretplatnike i potaknuo prodaju za vrijeme specifičnih godišnjih doba, praznika ili posebnih događaja.
Ovaj e-mail često uključuje posebne ponude, popuste i promotivne aktivnosti, a najčešće se šalje za sljedeće termine:
Sezonski e-mail može značajno povećati prodaju jer je usmjeren na vrijeme kada su kupci skloni većem trošenju novaca. Također, stvara se osjećaj hitnosti pa kupci donose brze odluke jer osjećaju da moraju iskoristiti ponudu prije isteka. Važno je unaprijed isplanirati što će se slati i prilagoditi dizajn u skladu s temom ili događajem.
Ako ste spremni započeti s uslugama e-mail marketinga koje angažiraju vaše pretplatnike i potiču prodaju, kontaktirajte nas online ili nas nazovite na +385 (0)99 368 6979 i saznajte više.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.