Kako kreirati profesionalan email potpis?

Profile image
Iva Krečak
Voditeljica digitalnog marketinga
Ažurirano: 10 siječnja, 2025
3min čitanja
E-mail potpis
Podijeli s drugima
Što se nalazi u blogu?

E-mail potpis jedan je od najvažnijih detalja u online poslovnoj komunikaciji. Bez obzira na to jeste li iskusni profesionalac ili tek započinjete svoju karijeru, kvalitetno izrađen e-mail potpis će ostaviti dobar dojam na vaše klijente i partnere.

Ovaj blog obradit će teme:

  • Što je e-mail potpis?
  • Zašto koristiti e-mail potpis?
  • Što uključiti u e-mail potpis?
  • Kako napraviti e-mail potpis?

Potrebne su vam usluge e-mail marketinga? Naša marketinška agencija vam može pomoći. Obratite nam se online ili nas nazovite na +385 (0)99 368 6979 i saznajte više informacija.

Što je e-mail potpis?

E-mail potpis je dio teksta koji se automatski dodaje na kraj svakog e-maila kojeg šaljete. Obično uključuje vaše osobne informacije, poput imena, titule, kontakt podataka i logotipa tvrtke. Zapravo, e-mail potpis je vaša digitalna vizitka u kojoj primatelj može saznati važne informacije o vama i vašoj tvrtki.

Zašto koristiti e-mail potpis?

Korištenje e-mail potpisa pruža brojne prednosti koje mogu unaprijediti vašu poslovnu komunikaciju i ostaviti pozitivan dojam na klijente i poslovne partnere. Nekoliko je razloga zašto bi trebali koristiti e-mail potpis:

Profesionalni dojam

E-mail potpisom ostavljate dojam da ste ozbiljni i brinete o detaljima. Svaki e-mail koji završava potpisom pruža formalniji ton i pokazuje da ste uložili trud u svoju poslovnu komunikaciju.

Brendiranje

Svaki e-mail može uključivati logotip, slogan, linkove na društvene mreže i ostale elemente koji vas čine prepoznatljivima i stvaraju povjerenje kod primatelja.

Lako dostupne informacije

Umjesto da primatelj mora tražiti vaš broj telefona ili neke druge informacije, sve je odmah dostupno na kraju svake poruke. To olakšava komunikaciju, ali i povećava vjerojatnost da će vas potencijalni klijenti kontaktirati.

Promotivne aktivnosti

Unutar svog e-maila možete dodati kratke pozive na akciju, uključujući linkove (npr. najnoviji blog ili kod za popust), koji će povećati promet na vašoj web stranici. Isto tako, linkovi na društvene mreže povećavaju angažman na tim platformama.

Konzistentnost

E-mail potpis vam omogućuje da svi vaši zaposlenici komuniciraju na isti način. To doprinosi profesionalnosti i prepoznatljivosti vaše tvrtke.

Pravna zaštita

U e-mail potpis možete uključiti pravne napomene ili izjave o odricanju odgovornosti. Tako se možete zaštiti od pravnih problema (npr. izjava o povjerljivosti koja napominje da je sadržaj e-maila namijenjen samo primateljima i da ne smiju dijeliti informacije).

Personalizacija

Personalizirani e-mail potpisi mogu uključivati elemente koji pozivaju na direktnu interakciju, kao što su QR kodovi ili linkovi za zakazivanje sastanaka. Koristeći personalizaciju, možete povećati angažman primatelja i olakšati poslovnu komunikaciju.

E-mail potpis nije samo dekorativan element, već moćan alat koji olakšava vašu poslovnu komunikaciju. Bez obzira na veličinu vaše tvrtke ili industriju u kojoj poslujete, korištenje e-mail potpisa vam može donijeti brojne prednosti u poslovanju.

Što uključiti u e-mail potpis?

Evo nekoliko elemenata koje možete uključiti u svoj e-mail potpis:

  • ime i prezime
  • pozicija u tvrtki
  • naziv tvrtke
  • kontakt informacije – telefon, e-mail adresa i fizička adresa
  • logotip tvrtke, a može biti i vlastita slika
  • linkovi na društvene mreže
  • slogan ili moto tvrtke ako je relevantan
  • promotivne poruke – pozivi na akciju ili linkovi na relevantan sadržaj
  • QR kodovi – npr. zakazivanje sastanka, portfolio i sl.

Kako napraviti e-mail potpis?

Kada piše e-mail, uglavnom ga završavate potpisom. Odlična stvar je ta da ne morate svaki put ručno stvarati potpis, već ga možete automatski kreirati.

Potpis možete izraditi samostalno, ali i koristiti neki od alata za izradu e-mail potpisa, kao što su:

Evo prikaza kako koristiti HubSpot Email Signature Generator.

Odaberite jedan od predložaka i uredite informacije

Nakon što odaberete predložak koji vam se sviđa, možete započeti s njegovim uređivanjem.

Odabir predloška za email potpis

U gornjem lijevom kutu unesite informacije, kao što su:

  • ime
  • prezime
  • naziv posla
  • odjel
  • ime tvrtke
  • broj
  • link za web stranicu
  • e-mail adresa
  • fizička adresa
  • linkovi za društvene mreže
  • dodatna polja.

Unošenje informacija za email potpis

Zatim možete stilizirati potpis, odnosno urediti boje i font.

Stiliziranje email potpisa

Na kraju, možete dodati slike i pozive na akciju.

Dodavanje slika i CTA u email potpis

Kreirajte predložak

Nakon što ste zadovoljni s izgledom vašeg e-mail potpisa, kliknite na Create signature, koji se nalazi odmah ispod potpisa.

Izrada email potpisa

Zatim kliknite na Copy signature.

Kopiranje email potpisa

Postavite e-mail potpis unutar vašeg e-maila

Zbog praktičnosti, koristili smo Gmail, kojeg preporučujemo i za općenito korištenje, s obzirom na to da nam se pokazao kao najpouzdaniji.

U dnu se nalazi simbol olovke gdje možete vidjeti izrađene potpise. Ako još nemate potpis i želite ga izraditi, kliknite na Upravljanje potpisima.

Upravljanje email potpisom u Gmailu

Kliknite na +Novo.

Uređivanje email potpisa u Gmailu

Upišite ime novog potpisa, a zatim Izradi.

Imenovanje email potpisa u Gmailu

Na kraju, zalijepite potpis kojeg ste izradili.

Lijepljenje email potpisa u Gmailu

Prije konačnog objavljivanja, provjerite još jednom kako se vaš potpis prikazuje na različitim uređajima. Primjerice, možda ćete morati smanjiti slike ili veličinu fonta zbog prikaza na mobitelu. Također, vodite brigu o tome da su informacije uvijek aktualne, jer sigurno ne želite da primatelj klikne na npr. broj koji se više ne koristi.

Vaš e-mail potpis će se sada prikazivati unutar svakog e-maila. Ako želite isključiti prikazivanje, možete kliknuti na olovku i odabrati opciju Bez potpisa.

Izradite svoj e-mail potpis

Sada kada znate kako, možete započeti s izradom vašeg e-maila potpisa. Ako želite unaprijediti vaš e-mail marketing, kontaktirajte nas online ili nas nazovite na +385 (0)99 368 6979 i zatražite ponudu.

Profile image
Iva Krečak
Voditeljica digitalnog marketinga

Iva Krečak je voditeljica digitalnog marketinga s više od 4 godine iskustva, specijalizirana za SEO i pisanje sadržaja. Kroz svoj rad, pomogla je brojnim klijentima iz različitih industrija stvoriti kvalitetan sadržaj i pozicionirati ga na tražilici.

Podijeli s drugima
Zakažite besplatne konzultacije i saznajte kako možemo vaš posao podići na višu razinu

Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.