E-mail potpis jedan je od najvažnijih detalja u online poslovnoj komunikaciji. Bez obzira na to jeste li iskusni profesionalac ili tek započinjete svoju karijeru, kvalitetno izrađen e-mail potpis će ostaviti dobar dojam na vaše klijente i partnere.
Ovaj blog obradit će teme:
Potrebne su vam usluge e-mail marketinga? Naša marketinška agencija vam može pomoći. Obratite nam se online ili nas nazovite na +385 (0)99 368 6979 i saznajte više informacija.
E-mail potpis je dio teksta koji se automatski dodaje na kraj svakog e-maila kojeg šaljete. Obično uključuje vaše osobne informacije, poput imena, titule, kontakt podataka i logotipa tvrtke. Zapravo, e-mail potpis je vaša digitalna vizitka u kojoj primatelj može saznati važne informacije o vama i vašoj tvrtki.
Korištenje e-mail potpisa pruža brojne prednosti koje mogu unaprijediti vašu poslovnu komunikaciju i ostaviti pozitivan dojam na klijente i poslovne partnere. Nekoliko je razloga zašto bi trebali koristiti e-mail potpis:
E-mail potpisom ostavljate dojam da ste ozbiljni i brinete o detaljima. Svaki e-mail koji završava potpisom pruža formalniji ton i pokazuje da ste uložili trud u svoju poslovnu komunikaciju.
Svaki e-mail može uključivati logotip, slogan, linkove na društvene mreže i ostale elemente koji vas čine prepoznatljivima i stvaraju povjerenje kod primatelja.
Umjesto da primatelj mora tražiti vaš broj telefona ili neke druge informacije, sve je odmah dostupno na kraju svake poruke. To olakšava komunikaciju, ali i povećava vjerojatnost da će vas potencijalni klijenti kontaktirati.
Unutar svog e-maila možete dodati kratke pozive na akciju, uključujući linkove (npr. najnoviji blog ili kod za popust), koji će povećati promet na vašoj web stranici. Isto tako, linkovi na društvene mreže povećavaju angažman na tim platformama.
E-mail potpis vam omogućuje da svi vaši zaposlenici komuniciraju na isti način. To doprinosi profesionalnosti i prepoznatljivosti vaše tvrtke.
U e-mail potpis možete uključiti pravne napomene ili izjave o odricanju odgovornosti. Tako se možete zaštiti od pravnih problema (npr. izjava o povjerljivosti koja napominje da je sadržaj e-maila namijenjen samo primateljima i da ne smiju dijeliti informacije).
Personalizirani e-mail potpisi mogu uključivati elemente koji pozivaju na direktnu interakciju, kao što su QR kodovi ili linkovi za zakazivanje sastanaka. Koristeći personalizaciju, možete povećati angažman primatelja i olakšati poslovnu komunikaciju.
E-mail potpis nije samo dekorativan element, već moćan alat koji olakšava vašu poslovnu komunikaciju. Bez obzira na veličinu vaše tvrtke ili industriju u kojoj poslujete, korištenje e-mail potpisa vam može donijeti brojne prednosti u poslovanju.
Evo nekoliko elemenata koje možete uključiti u svoj e-mail potpis:
Kada piše e-mail, uglavnom ga završavate potpisom. Odlična stvar je ta da ne morate svaki put ručno stvarati potpis, već ga možete automatski kreirati.
Potpis možete izraditi samostalno, ali i koristiti neki od alata za izradu e-mail potpisa, kao što su:
Evo prikaza kako koristiti HubSpot Email Signature Generator.
Nakon što odaberete predložak koji vam se sviđa, možete započeti s njegovim uređivanjem.
U gornjem lijevom kutu unesite informacije, kao što su:
Zatim možete stilizirati potpis, odnosno urediti boje i font.
Na kraju, možete dodati slike i pozive na akciju.
Nakon što ste zadovoljni s izgledom vašeg e-mail potpisa, kliknite na Create signature, koji se nalazi odmah ispod potpisa.
Zatim kliknite na Copy signature.
Zbog praktičnosti, koristili smo Gmail, kojeg preporučujemo i za općenito korištenje, s obzirom na to da nam se pokazao kao najpouzdaniji.
U dnu se nalazi simbol olovke gdje možete vidjeti izrađene potpise. Ako još nemate potpis i želite ga izraditi, kliknite na Upravljanje potpisima.
Kliknite na +Novo.
Upišite ime novog potpisa, a zatim Izradi.
Na kraju, zalijepite potpis kojeg ste izradili.
Prije konačnog objavljivanja, provjerite još jednom kako se vaš potpis prikazuje na različitim uređajima. Primjerice, možda ćete morati smanjiti slike ili veličinu fonta zbog prikaza na mobitelu. Također, vodite brigu o tome da su informacije uvijek aktualne, jer sigurno ne želite da primatelj klikne na npr. broj koji se više ne koristi.
Vaš e-mail potpis će se sada prikazivati unutar svakog e-maila. Ako želite isključiti prikazivanje, možete kliknuti na olovku i odabrati opciju Bez potpisa.
Sada kada znate kako, možete započeti s izradom vašeg e-maila potpisa. Ako želite unaprijediti vaš e-mail marketing, kontaktirajte nas online ili nas nazovite na +385 (0)99 368 6979 i zatražite ponudu.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.