Pojavom društvenih mreža potpuno se promijenio pristup marketinga, odnosno način komuniciranja s ciljanim tržištem. Marketing na društvenim mrežama postao je najbrži i najlakši način širenja poslovanja.
Kroz naš vodič saznajte:
Ako su vam potrebne usluge marketinga na društvenim mrežama, slobodno nas kontaktirajte online ili nazovite na +385 (0)99 368 6979.
Marketing na društvenim mrežama predstavlja određeni pristup korištenja društvenih mreža za promociju proizvoda, usluga ili brenda. Obuhvaća niz aktivnosti kojima poduzeća ostvaruju komunikaciju sa svojom publikom putem stvaranja i dijeljenja sadržaja potičući korisnike na interakciju.
Kao što je već poznato, proces digitalnog marketinga obuhvaća korištenje digitalnih kanala kako bi privukao ciljanu publiku. Ključni digitalni kanali su društvene mreže koje su dio naše svakodnevice, a mnoge tvrtke ih koriste kako bi razvile svoje poslovanje.
Marketing na društvenim mrežama odvija se dvosmjernom komunikacijom gdje poduzeća dolaze u priliku direktnog doticaja sa svojim sadašnjim i potencijalnim klijentima. Tri ključna marketinška područja koja predstavljaju njegovu moć prilikom promoviranja određenih proizvoda, usluga i brenda su povezanost, interakcija i podaci o korisnicima.
Osim stupanja u kontakt s postojećom publikom, marketing na društvenim mrežama omogućuje analizu tržišta i privlačenje nove publike tako što prati analitiku podataka i svoj sadržaj primjenjuje određenoj skupini korisnika društvenih mreža.
Iz tog razloga, nije dovoljno samo objavljivanje tekstova, fotografija ili nekog drugog sadržaja bez postavljenog smisla i cilja. U tom slučaju, to ne predstavlja marketing na društvenim mrežama nego puko objavljivanje sadržaja koji ne doprinosi interakciji i povezanosti s korisnicima jer se ne ostvaruje dvosmjerna komunikacija.
Kako bi uspješno provodili marketing na društvenim mrežama, bitno je uzeti u obzir sljedeće korake:
Prije svega, potrebno je postaviti ciljeve koji će biti jasni i mjerljivi. Neovisno o tome ako je vaš cilj podizanje svijesti o brendu, povećanje prodaje i angažman korisnika ili samo dijeljenje određenih informacija.
Analizom konkurencije omogućit ćete bolje postavljanje strateških ciljeva kojima ćete utvrditi prednosti i nedostatke svoje konkurencije. Na taj način moći ćete iskoristiti dobivene informacije za postizanje boljih rezultata.
Kako biste provodili uspješan marketing na društvenim mrežama morate razumjeti svoju publiku. Analizirajte demografske podatke, interese, ponašanje i preferencije svoje publike kako biste mogli kreirati kvalitetan sadržaj koji će privući i zadržati publiku.
Nakon analiziranja publike, odaberite društvenu mrežu koja će vašim klijentima najbolje odgovarati. Birajte najpopularnije društvene mreže koje će vašim ciljevima i vašoj publici donijeti najviše koristi.
Sadržaj je ključni faktor u marketingu na društvenim mrežama. Za uspjeh poslovanja nužno je kreirati sadržaj koji će biti zanimljiv, privlačan, koristan i relevantan publici kojoj je namijenjen. Pod sadržajem se smatraju fotografije, videozapisi, tekst i sl.
Kada krenete s kreiranjem sadržaja na društvenim mrežama, održavanje ritma objavljivanja je bitno kako biste ostali vidljivi svojoj publici. Savjetuje se planiranje i zakazivanje objava unaprijed.
Osim samog kreiranja i objavljivanja sadržaja za vaše društvene mreže, važno je i stvarati odnos s vašim klijentima. Odgovaranjem na komentare, poruke i pružanjem povratnih informacija jačate lojalnost korisnika i njihovo iskustvo.
Kako biste dosegnuli širu publiku i precizno ciljali na određenu skupinu korisnika, počnite koristiti plaćeno oglašavanje, odnosno oglašavanje na društvenim mrežama.
Na temelju podataka koje ste dobili nakon objave svojih kampanja, prilagodite strategije i postignite još bolje rezultate. Koristite analitičke podatke za angažman, doseg, konverzije i povrate ulaganja.
U digitalnom svijetu stalno nailazimo na promjene. Pratite koji su to aktualni trendovi i prilagodite svoje društvene mreže prema njima kako biste iskoristili sve mogućnosti za prednost pred konkurencijom.
Postoje različite vrste marketinga na društvenim mrežama. Njihov odabir ovisi o vašim specifičnim ciljevima i ciljanoj publici te sadržaju koji ćete objavljivati i na kojim društvenim mrežama.
Sadržajni marketing na društvenim mrežama podrazumijeva dijeljenje i objavljivanje kvalitetnog, privlačnog, korisnog i relevantnog sadržaja s ciljem angažiranja definirane publike. Takav sadržaj može uključivati objave poput slika i videozapisa, blogova, infografika, podcaste i još mnogo toga. Na taj način možete unaprijediti svoj SEO (optimizaciju za tražilice i povećati promet na web stranici.
Suradnjom s utjecajnim osobama (influencerima) na društvenim mrežama, možete doseći širu publiku promoviranjem vaših proizvoda i usluga tako što će svojim pratiteljima predstavljati vaš brend.
Oglašavanje na društvenim mrežama predstavlja moćan alat kojim dosežete ciljanu publiku precizno segmentiranim kampanjama.
Možete provoditi darivanja na društvenim mrežama kako biste povećali interakciju i broj svojih pratitelja jer se na taj način sadržaj također i dijeli, što omogućuje veći doseg publike.
Upravljati zajednicom na društvenim mrežama možete odgovaranjem na komentare i poruke kako biste izgradili lojalnost svog brenda uz interakciju sa svojim pratiteljima.
Interakcija korisnika na društvenim mrežama je bitna zato što poticanjem na kreiranje i dijeljenje sadržaja koji su povezani s vašim brendom stvarate marketing koji će pozitivno utjecati na vaše poslovanje. To može biti putem recenzija vaših usluga i proizvoda te razne fotografije ili videozapisi.
Ovim načinom stupanja u interakciju s vašom publikom stvarate direktnu komunikaciju u realnom vremenu. Prijenos uživo možete koristiti na platformama poput Facebooka, Instagrama ili YouTubea te prenositi događaje uživo, uključiti Q&A aktivnosti, predstavljati proizvode, prenositi razgovore o bitnim temama i sl.
Postavljanje kupovnih postova na društvenim mrežama predstavlja efikasan način za direktnu prodaju proizvoda. Na ovaj način, korisnici imaju mogućnost pregledati proizvod te kliknuti na njega jer ih poveznica vodi direktno na prodajno mjesto tog proizvoda, odnosno web shop.
Kao što možemo zaključiti, društvene mreže ne služe samo za povezivanje ljudi i stvaranje komunikacije, već imaju veliku ulogu u promoviranju brenda i stvaranju odnosa s kupcima. Zato je bitno iskoristiti puni potencijal društvenih mreža za marketing vašeg poslovanja.
Prednosti marketinga na društvenim mrežama uključuju:
Pridružite se zadovoljnim klijentima naše agencije za društvene mreže kako bi i vi unaprijedili svoje poslovanje. Pošaljite nam upit online ili nas nazovite na +385 (0)99 368 6979 i zatražite ponudu za naše usluge marketinga na društvenim mrežama.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.