UGC (user-generated content) prikazuje stvarna iskustva, stvarne ljude i stvarnu upotrebu proizvoda ili usluga. Takav sadržaj brendovima donosi veću vjerodostojnost, privlači pažnju publike i potiče povjerenje koje je teško postići klasičnim oglasima.
U nastavku objašnjavamo što je UGC, koje vrste postoje i kako ga možete koristiti kako biste poboljšali vidljivost, angažman i rezultate vašeg sadržajnog marketinga.
UGC (user-generated content) ili korisnički generirani sadržaj predstavlja svaki sadržaj povezan s brendom koji su stvorili korisnici - kupci, pratitelji, zaposlenici ili bilo koja osoba iz publike, a ne sam brend. To je autentičan, stvaran i nefiltriran prikaz iskustva, zbog čega mu publika često vjeruje više nego klasičnim oglasima.
UGC može biti u različitim formatima, poput teksta, fotografija, videa ili audio sadržaja, a najčešće se nalazi na:
Ovaj oblik sadržaja postaje sve važniji jer brendovima pomaže izgraditi povjerenje, povećati angažman publike i pokazati realne rezultate korištenja proizvoda ili usluga.
UGC donosi brojne koristi koje izravno utječu na rezultate, vidljivost i percepciju brenda. Najvažnije prednosti su:
UGC se može pojaviti u mnogim oblicima, a najčešće vrste uključuju:
@forevermaryna finally got my dream bag 🦌 #polene #polenecyme #dreambag #polenebag #polenecymemini #unboxing #unboxwithme #girls #fyp ♬ La Lecon Particuliere - Bof La Lecon Particuliere - Francis Lai & Christian Gaubert
@carolinapeterscosta The easiest blow-dry of my life 🫶 That's the first time I haven't felt like my hair was damaged after straightening it. No metal plates touch your hair during the process, and no extreme heat is used #dysonairstrait #airstrait #dyson #hair #fyp ♬ in this darkness - zi
@simplysalfinds How to stay warm all winter ❄️ #amazonfinds #productreview #tikokmademebuyit #staywarm #homehacks #heater #salfinds ♬ original sound - Simply Sal Finds | Sal Farzin
@emmanicholson.7 @maybelline dream radiant liquid is my go to! #foryou #fyp #foundation #makeup #makeuprecommendations #testimonal #review #whatiuse #beautytok #whatiwear ♬ original sound - Emma Nicholson
@sierraasimon ❤️🔥giveawayyyy! ily guys, like comment & share to win, 5 people will be chosen from my followers
Iako su oba oblika sadržaja korisna, UGC i influencer marketing nisu ista stvar.
Postoji nekoliko učinkovitih načina za motiviranje korisnika na dijeljenje iskustava:
Primjer: Notino e-mail Je li sve bilo po vašim željama?
@stenders It's our birthday month! 🎊And what's birthday without gifts? 🎁 Participate in the giveaway and win a STENDERS bath product set! 🫧Follow @stenderscosmetics and tag a friend! 🫧The winner will be announced on September 23rd. #giveaway #stenderscosmetics #gift #giftideas #cosmetic #bathtime #metime ♬ original sound - STENDERS
@exploringlifem Come with me to work a 2-11 at Lidl #lidl #supermarket #retail #capcut #foryou #fyp ♬ Walking Around - Instrumental Version - Eldar Kedem
Kako biste UGC maksimalno iskoristili i ostali profesionalni prema korisnicima, slijedite ove smjernice:
View this post on Instagram
Za brendove je UGC praktičan izvor materijala, ali i koristan način za praćenje potreba i očekivanja publike. Ako su vam potrebne usluge sadržajnog marketinga, kontaktirajte nas online ili na +385 99 368 6979 i zatražite ponudu.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.