TikTok kao jedna od najbrže rastućih platformi nudi opciju oglašavanja. Oglašavanje na TikToku je inovativan oblik digitalnog marketinga koji ima specifičan pristup ciljanoj publici. Na kreativan i vizualno privlačan način doseže ciljanu publiku svojim dinamičnim sadržajem. Uz različite formate oglasa i mogućnosti definiranja ciljane publike ostvarit ćete svoje marketinške vizije. U našem blogu saznajte:
Ako su vam potrebne usluge oglašavanja na društvenim mrežama, slobodno nas kontaktirajte online ili nazovite na +385 (0)99 368 6979.
TikTok oglašavanje je oblik digitalnog marketinga, a provodi se na TikTok aplikaciji. TikTok omogućuje tvrtkama i brendovima objavljivanje plaćenog promotivnog sadržaja kako bi predstavili svoje proizvode ili usluge. Oglasi se pojavljuju na feedu korisnika aplikacije i mogu sadržavati različite formate te koristiti hashtagove, sponzorirane efekte i sl.
TikTok platforma omogućuje brzi doseg oglasa s obzirom na masovno rastuću publiku i veliki broj sati provedenih na samoj platformi. Na taj način, robne marke mogu ciljati na određenu publiku i tako povećati svijest o vlastitom brendu te potaknuti na angažman.
Razlog ogromne popularnosti TikTok platforme je kreativnost. Zbog kreativnog, kratkog, brzog i zabavnog sadržaja koji privlači veliki broj korisnika, stvara se i ogromna marketinška prilika. Saznajte koje su prednosti oglašavanja na TikToku:
Ova platforma broji preko 1.5 milijardi mjesečnih aktivnih korisnika diljem svijeta čije prosječno provedeno vrijeme na aplikaciji bude i do sat vremena. Na taj način, ostvaruje se veliki broj pregleda i angažmana objavljenog sadržaja, iako je on masovno lansiran.
TikTok oglasna platforma otvara mogućnosti za objavljivanje kreativnog i interaktivnog sadržaja koji privlači određenu publiku. Potrebno je da sadržaj oglasa prati interese ciljane publike uz korištenje popularne glazbe, efekata i filtera kako bi oglas bio što atraktivniji.
Plaćeni oglasi na TikToku pružaju mogućnost ciljanja željene publike. To uključuje informacije poput: demografskih podataka, interesa, želja, potreba i sl. Međutim, potrebno je imati na umu točno definiranu publiku jer vaša ideja o promoviranju vlastitog brenda možda nije mjerljiva s publikom koja se nalazi na TikTok platformi. Ako ciljate na generaciju Z i milenijalce, ovakav način oglašavanja bit će savršen za vaš brend.
TikTok uključuje razne alate za mjerenje uspješnosti vašeg oglašavanja. Kako biste pratili izvedbu vaše TikTok kampanje, možete analizirati broj pregleda i klikova, prilagoditi budžet i izabrati različite strategije licitiranja vaše kampanje.
Tvrtke koje su usmjerene na vizualne proizvode poput modne, kozmetičke, prehrambene, tehnološke ili lifestyle industrije, mogu ostvariti odlične rezultate TikTok oglašavanjem. Na ovoj platformi naglasak je na video sadržaju koji privlači korisnike svojom kreativnošću.
Među korisničkim računima najviše dominira publika generacije Z i milenijalci, gdje oglašivači imaju pristup mlađim generacijama koje su sve teže angažirane tradicionalnim načinom oglašavanja. Iz tog razloga, izrazito je važno stvarati sadržaj koji će biti namijenjen takvoj vrsti publike na zabavan i autentičan način.
Također, TikTok nudi pristupačne formate oglasa s fleksibilnim ciljanjem, što malim i srednjim poduzetnicima omogućuje oglašavanje s ograničenim budžetom uz doseg velike količine korisnika. Isto tako, brendovi koji žele surađivati s influencerima naći će TikTok kao pogodnu aplikaciju za doseg ciljane publike i na taj način.
TikTok nudi fleksibilnost u oglašavanju uz nekoliko formata oglasa:
Ovakav format oglasa neprimjetno se pojavljuje korisnicima u organskom sadržaju između videozapisa na For You page-u i nalikuju na izvorne videozapise, pa na taj način stvaraju prirodniju interakciju oglasa s publikom.
In-Feed oglasi mogu trajati do 60 sekundi i uključivati Call to Action gumb koji korisnike vodi na web stranicu ili aplikaciju brenda. S obzirom da se i ovakav tip oglasa može preskočiti, oglašivači moraju privući pozornost klijentima u prvim sekundama videozapisa.
TopView oglasi prvi su video koji se korisnicima pojavi nakon nekoliko sekundi korištenja TikTok aplikacije unutar For You page-a. Njegova duljina trajanja je 60 sekundi što oglašivačima daje više prostora da pokrenu svoju priču i izraze kreativnost.
S obzirom da je TopView prvi videozapis s kojim korisnici dođu u dodir tijekom svojeg iskustva u aplikaciji, to dovodi do većeg broja pregleda, lajkova i komentara, ali i važnosti u privlačenju i zadržavanju pažnje gledatelja. Prikladan je za tvrtke koje žele lansirati novi proizvod ili povećati svijest o brendu u kratkom vremenu.
Za potaknuti svijest o brendu i povećati angažman korisnika, Branded Hashtag Challenge je odličan izbor formata oglasa. Ovakav oglas omogućuje robnim markama stvaranje prilagođenih hashtagova koji potiču sudjelovanje korisnika i stvara autentičan sadržaj kojeg generiraju korisnici.
Centralni element kampanje postaje jedinstveni hashtag koji je povezan s brendom, a korisnici ga koriste na zabavan način. Tako se stvara povjerenje prema brendu i zajednica korisnika koja dijeli slične interese.
Za izgradnju jakog identiteta na TikToku može biti zaslužan Branded Effects format plaćenog oglašavanja. Ova vrsta oglasa nudi mogućnost stvaranja vlastitih efekata, filtera i naljepnica koje će drugi korisnici moći isprobavati u svojim videozapisima. Ovakav oglas može se promovirati i putem drugih formata oglasa kako bi se povećala vidljivost i angažman.
Na taj način, brend stvara zajednicu i pokreće novi trend. Za svoje oglašavanje mogu ga koristiti razne robne marke, poput onih koje se bave kozmetičkom industrijom te ga koriste za isprobavanje različitih make-up proizvoda, ili pak brend odjeće koji je stvorio Branded Effects pomoću korisnika ili influencera koji su isprobali odjeću u svojim videozapisima.
Spark oglasi pojavljuju se na način kao i In-Feed oglasi, osim što su objavljeni s profila korisnika, influencera ili vašeg vlastitog. Ovakva vrsta oglasa prikladna je za iskoristiti već popularan i angažirani sadržaj kojeg su stvorili korisnici. Na taj način, brendovi omogućavaju da se publika poveže s brendom te stvori osobno iskustvo i povjerenje.
Promoviranje može uključivati korisnike i influencere koji isprobavaju određeni proizvod na svojem TikTok računu i na taj način dijele pozitivne recenzije o brendu koji će kasnije ostvariti rezultat.
Pokrenite vlastito oglašavanje na TikTok-u uz jednostavan proces od nekoliko koraka:
Prijavite se na TikTok for Business račun, ili stvorite novi. Nakon što ste izradili račun, potrebno je unijeti osnovne informacije o tvrtki. Nakon što napravite prvi korak, dobit ćete pristup TikTok Ads Manageru.
Sada kreirajte kampanju i kliknite „create“. Nakon toga, ispunit ćete informacije o cilju vaše kampanje koji mogu biti: generiranje prometa i svjesnosti o brendu, poticanje na instaliranje aplikacije, povećanje video pregleda ili stvaranje većeg broja konverzija.
Kada odaberete pravi cilj oglasa, vrijeme je da odaberete i ciljanu publiku. Publiku birate prema demografskim podacima (dob, spol, lokacija) i interesima. Sljedeći korak je odabir formata oglasa i detalja o oglasu te mjesto gdje želite plasirati svoju kampanju.
Ovaj korak zahtijeva odabir budžeta za vašu kampanju gdje određujete dnevni ili ukupni proračun koji želite potrošiti. Također važno je odrediti i vremenski tijek tijekom kojeg će se vaš oglas prikazivati.
Sada ćete kreirati videozapis tako što ćete ga unijeti s računala ili ga možete napraviti pomoću TikTok alata za uređivanje. Povežite oglas s web stranicom ili aplikacijom i dodajte gumb poziva na akciju. Pregledajte jeste li sve ispunili pa kliknite „Launch“ i počnite s prikazivanjem oglasa.
Kao nezaobilazna platforma za oglašavanje u današnjem digitalnom svijetu, TikTok zbog svoje popularnosti zahtijeva određeni trud kako bi vaš oglas bio uspješan. Pružamo vam nekoliko savjeta za kreiranje uspješnog TikTok oglasa uz koji ćete ostvariti odlične rezultate:
Za kvalitetan i uspješan TikTok oglas, jako je bitno razraditi dobar marketinški plan. Tijekom detaljne analize tržišta saznat ćete važne informacije o potencijalnim klijentima. Razumijevanje publike je izrazito korisno tijekom pokretanja kampanje oglašavanja gdje možete točno predvidjeti koje su potrebe, interesi, želje, kupovna moć, ponašanje i navike vaših potencijalnih klijenata. Na taj način, moći ćete postaviti specifične i mjerljive ciljeve vašeg oglašavanja.
Važno je da vaš Business profil bude informativan i privlačan jer je to mjesto na kojem će klijenti dobiti dojam o vašem brendu. Unesite ime brenda na profil, u kratkom opisu profila definirajte tko ste i što radite, također možete dodati i link web stranice ili aplikaciju vašeg brenda. Budite autentični i objavljujte videa poput informativnog sadržaja o vašem poslovanju, možete snimati i „behind the scenes“ trenutke koji mogu biti zabavni za publiku.
Ako ste zainteresirani za uslugu oglašavanja na društvenim mrežama, pošaljite nam upit online ili nas nazovite na +385 (0)99 368 6979 i zatražite ponudu.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.