Google je najveća tražilica na internetu koja nudi mogućnost Google oglašavanja, koje se zapravo odnosi na korištenje Google Ads platforme. Google Ads je vrsta PPC oglašavanja koja brendovima omogućava promoviranje proizvoda i usluga.
Potrebne su vam usluge Google oglašavanja? Atauctus vam može pomoći. Kontaktirajte nas online ili nas nazovite na +385 99 368 6979 i zatražite ponudu.
Postoji nekoliko vrsta Google oglasa:
Google pretraživačke kampanje su tekstualni oglasi koji se pojavljuju nakon što korisnici u Google tražilicu upišu određeni pojam. Upravo taj pojam označava ključnu riječ za koju se tvrtka rangirala i za koju se pojavljuje oglas. Takva se vrsta naziva PPC oglašavanje i naplaćuje se po kliku. Google Search oglasi su jedni od najvažnijih alata Google oglašavanja i doprinose značajnim rezultatima poslovanja.
Primjerice, korisnik je upisao pojam „vaze za cvijeće“.
Na samom vrhu, prije neplaćenih (organskih rezultata), nalaze se Google oglasi, koji se mogu prepoznati po oznaci Sponzorirano, Sponsored ili Ad.
Naslov je prvi vizualni dodir s kampanjom koju vaši korisnici vide. On treba biti privlačan i uočljiv te relevantan za pozicioniranje na tražilici. Tekstualni se oglas sastoji od tri naslova i u svaki možete unijeti do 30 znakova za promociju proizvoda ili usluge.
URL za prikaz je važna komponenta, ne samo kako bi korisnicima olakšalo iskustvo tijekom snalaženja na web stranici, već kako bi se spomenula ključna riječ za koju se rangirate. Na taj način, vaš će oglas biti optimiziran i postignut ćete bolje rezultate.
U opisu Google Search kampanje navode se informacije o proizvodu ili usluzi, ali ne na način kako se to radi za opis proizvoda. Opis kampanje se koristi kako bi privukao kupce da kliknu na vaš oglas. Preporučuje se uključiti poziv na akciju s izrazima poput „Saznajte više!“, „Otkrijte…“, „Iskoristite popust“, „Zatražite ponudu“, „Kupite odmah!“ i slične. Google dozvoljava dva opisa gdje svaki mora sadržavati do 90 znakova.
Google Ads pruža i dodatne elemente koji služe za dodavanje dodatnog sadržaja oglasu kao što su web lokacija, kontakt, slike i drugi. To pruža dodatne i korisne informacije o tvrtki, što stvara bolje iskustvo za korisnika.
Google Display oglasi su vizualni oglasi koji se prikazuju na web stranicama Google platforma, aplikacijama i video sadržajima na YouTube-u. Takvi oglasi mogu se prikazivati u različitim formatima poput slika, videozapisa, animacija ili u tekstualnim oblicima.
Ova vrsta oglasa koristi algoritme za prikazivanje oglasa pravoj publici u pravo vrijeme. Opcije za ciljanje publike uključuju demografske podatke, interese, ponašanje i remarketing. Na taj način, oglas se prikazuje korisnicima koji su najvjerojatnije zainteresirani za vaš proizvod ili uslugu.
Vizualni elementi su ključni za Google Display oglas jer pružaju relevantan i privlačan sadržaj oglasa koji ostavlja posebno korisničko iskustvo. Vizualan sadržaj privlači korisnike više nego tekstualni i zato je važno uključiti što bitnije podatke bez pretjeranog nakrcavanja informacija.
Naslov i tekst oglasa moraju biti što kraći, ali je potrebno uključiti sve potrebne informacije koje će privući korisnike. To poziva korisnike na akciju i stvara interes prema vašoj ponudi.
Naslov i tekst Display oglasa moraju sadržavati poziv na akciju. Poziv na akciju je ključan dio svake aktivnosti koju korisnik poduzme tijekom posjeta vaše web stranice. Poziv na akciju jasno upućuje korisnike na sljedeću radnju s izrazima poput: „Saznajte više!“, „Otkrijte…“, „Iskoristite popust“, „Zatražite ponudu“, „Kupite odmah!“.
Kod Display oglasa koji sadrže vizualne elemente, bitno je istaknuti vaš brend. Koristite boje vašeg brenda i logotip kako biste izgradili prepoznatljivost i privukli svoju publiku.
Video oglasi se prikazuju na YouTube platformi. Koristeći YouTube oglašavanje, korisnici imaju mogućnost prilagoditi svoju kampanju prema vlastitim ciljevima.
Ovakva vrsta video oglasa je vrlo učinkovita zato što povezuje korisnike s vašim brendom, prenoseći poruke na vizualan i akustičan način, što rezultira njihovom većom angažiranošću.
Postoji nekoliko vrsta YouTube oglasa:
Ovisno o tome koju vrstu oglasa odaberete, razlikovat će se cijena oglasa, ostvarena konverzija i vaš povrat ulaganja.
Google Shopping kampanje su ključni alat za e-commerce poslovanja koja žele povećati prodaju i dosegnuti široku publiku. Ova vrsta Google oglasa prikazuje proizvode izravno na Google tražilici i uključuje najvažnije informacije o proizvodu. U Hrvatskoj ova vrsta oglasa nije dostupna.
Naslov proizvoda mora biti što jasniji i optimiziraniji. U naslovu je potrebno što bolje opisati proizvod. Na primjer: Muška majica Tommy Hilfiger, zelena, veličina L.
Potreban je vizualan prikaz proizvoda jer oko kupuje proizvod i na taj se način privlači pažnja korisnika. Što je slika kvalitetnija to oglas više može utjecati na stopu konverzije.
Nužno je iskazati cijenu proizvoda jer je to ključni faktor u donošenju odluke o kupnji.
Naziv trgovine i lokacija igraju važnu ulogu u povjerenju korisnika u vaš brend i dostupnosti proizvoda na određenim prodajnim mjestima, bila to fizička trgovina ili online shop.
Ako nudite popust ili određenu promociju posebnih ponuda, korisno je iskazati te informacije u oglasu kako bi potaknuli korisnike na kupnju.
Ako imate dostupne recenzije iskoristite ih kako bi izgradili povjerenje vaših korisnika na temelju iskustva prethodnih korisnika i povećajte konverziju.
Google kampanje za aplikacije (UAC – Universal App Campaigns) su posebno dizajnirane za promociju mobilnih aplikacija. Takvi se oglasi prikazuju na platformama kao što su Google Play, YouTube i Google Discover na kojima je moguće doseći veliki broj korisnika.
Najvažnije je odabrati pravi cilj kampanje:
Cilj je povećati broj preuzimanja aplikacije. Kampanja koristi model cijene po instalaciji (Cost per Install - CPI).
Fokus je na poticanju specifičnih radnji korisnika unutar aplikacije, poput registracije, kupnje ili angažmana. Ovdje se koristi model cijene po radnji (Cost per Action - CPA).
Google oglasi lokalnih usluga (Local Service Ads) su posebno dizajnirani za lokalne tvrtke koje pružaju usluge unutar određenog geografskog područja. Ovi oglasi omogućuju potencijalnim korisnicima da brzo pronađu pružatelje usluga koji zadovoljavaju njihove potrebe.
Korisnicima koji pretražuju određene usluge, poput „autopraonica Rijeka“ ili „računovodstvo Zagreb“, na vrhu rezultata pretrage prikazat će se oglasi lokalnih usluga. Klikom na oglas, korisnici mogu direktno kontaktirati tvrtku putem telefona, e-maila ili obrasca za upit.
Oglasi lokalnih usluga sadržavaju:
Potrebne su vam usluge Google oglašavanja? Naša agencija vam može pomoći. Kontaktirajte nas online ili nas nazovite na +385 99 368 6979 i zatražite ponudu.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.