Brendiranje je postalo jedan od ključnih faktora uspješnog poslovanja. Korisnici više ne biraju proizvode i usluge isključivo na temelju cijene ili ponude, već biraju vrijednosti, iskustvo i povjerenje koje brend stvara.
Nastavite čitati kako biste saznali:
Naša agencija nudi usluge digitalnog marketinga koje uključuju brendiranje. Kontaktirajte nas online ili nazovite na +385 99 368 6979 i zatražite ponudu.
Brendiranje je proces stvaranja jedinstvenog i prepoznatljivog identiteta poduzeća ili proizvoda. Brendiranjem se gradi prepoznatljivost, angažiraju potencijalni kupci i potiče prodaja.
Cilj brendiranja je istaknuti se u odnosu na konkurenciju i stvoriti kvalitetniji odnos s kupcima koristeći različite komponente, poput dizajna, poruka, pakiranja i sl.
Pojmovi brend i brendiranje često se koriste kao sinonimi, ali značenje im je ipak različito.
Brend je dojam koji ljudi stječu o poduzeću, proizvodu ili uslugama na temelju vizualnog identiteta, poruka, iskustava i emocija. To je ono što vas čini prepoznatljivima i jedinstvenima.
Brendiranje je proces kojim se brend stvara i razvija. Uključuje izradu koncepta, planiranje izvedbu i održavanje brenda kroz različite faze, kao što su dizajn loga, komunikacija i oglašavanje na društvenim mrežama, korisnička podrška i sl.
Brendiranje je ono što vas izdvaja. Nije dovoljno imati samo dobar proizvod ili kvalitetnu uslugu – već ih treba nadopuniti s pričom, doživljajem i vrijednostima.
Evo nekoliko ključnih razloga zašto je brendiranje važno:
Ljudi trebaju prepoznati vaše poslovanje i ono što nudite, bez obzira je li to na tražilici, društvenim mrežama ili na polici u trgovini.
Prepoznatljiv i jedinstven identitet pomaže u isticanju nad konkurencijom. Korisnici će tako lakše prepoznati i zapamtiti vaše proizvode ili usluge u odnosu na druge.
Ljudi vole ono što im je poznato. Važno je komunicirati svoje vrijednosti i kvalitete, kako bi vam vjerovali. Ako kupci već znaju za vas, veća je vjerojatnost da će vas odabrati. U slučaju da su imali dobra iskustva s kupovinom, rado će vas preporučiti i ponoviti kupnju.
Brendiranje doprinosi većoj potražnji, većoj prodaji i nižoj osjetljivosti na cijene. Također, brendiranje vam može pomoći privući investitore i omogućiti širenje na nova tržišta.
Brendiranje pomaže u stvaranju vrhunskog korisničkog iskustva. Identitet treba biti jednak na svim platformama i kanalima. To znači da marketinške kampanje, web stranica, sadržaj na društvenim mrežama, proizvodi i stil komunikacije trebaju biti usklađeni.
Snažno brendiranje pojačava učinak svake kampanje. Uključivanjem emocija i stvaranjem odnosa s kupcima, razvija se osjećaj lojalnosti i afiniteta. To donosi bolje rezultate uz manji budžet.
Iza svakog uspješnog brenda stoji niz pažljivo osmišljenih elemenata koji zajedno stvaraju prepoznatljivu i dosljednu priču. Elementi se koriste u svim fazama poslovanja, od e-mail potpisa do dostavnih vozila.
Svako poduzeće, bez obzira na veličinu, treba definirati ključne elemente brendiranja:
Brendiranje se razlikuje ovisno o ciljevima, publici i tržištu. Svaka vrsta ima svoju ulogu u izgradnji prepoznatljivog i vrijednog identiteta.
Najvažnije vrste brendiranja su:
Digitalni marketing pomoću brendiranja pomaže prenijeti publici željene poruke u pravom trenutku i na pravom mjestu. Važno je imati prepoznatljiv i ujednačen stil na svim kanalima, sa sadržajem koji gradi osobnost, educira i stvara povjerenje.
Brendiranje se provodi kroz različite kanale, a svaki od kanala ima svoju ulogu:
Web stranica treba prenijeti tko ste, što nudite i zašto bi vam ljudi trebali vjerovati. Svi tekstovi, pozivi na akciju i ostali elementi web stranice trebaju biti usklađeni s brendom.
Primjer: Villa Trn web stranica
Putem marketinga na društvenih mreža možete pokazati svoju osobnost, koristeći komunikaciju, estetiku i interakciju s publikom. Dobro je koristiti i storytelling, odnosno dijeliti priče kako biste zadržali interes kupaca i kvalitetnije se povezali s njima.
Primjer: Garnier Hrvatska Instagram objava
E-mail marketing vam omogućuje direktnu komunikaciju s publikom kroz dijeljenje personaliziranog sadržaja, korisnih informacija i posebnih ponuda. Važno je odrediti kojim se tonom se obraćate korisniku i koliko često ćete objavljivati. Također je potrebno uskladiti dizajn newslettera s ostalim identitetom.
Primjer: Philips sonicare newsletter
SEO optimizacija pomaže korisnicima da pronađu baš vaš brend onda kada trebaju vaše proizvode ili usluge. Važno je prilagoditi naslove, opise, sadržaj i ostale elemente kako biste imali što veću vidljivost na tražilici.
Plaćeni oglasi, poput Google oglašavanja i oglašavanja na društvenim mrežama povećavaju doseg i prisutnost brenda. Ako korisnik vidi vaš oglas više puta, postajete mu poznatiji, čak i ako nije kliknuo na oglas. Potrebno je pripaziti na vizuale, tekst oglasa i pozive na akciju (CTA) koje ćete slati.
Primjer: Telemach Hrvatska Facebook oglas
Video sadržaj vam omogućuje emocionalnu povezanost s kupcima jer ljude vjeruju onome što vide i čuje, a pogotovo kada je sadržaj uvjerljiv. Pripazite na ton komunikacije, tempo videozapisa te vrijednosti koje želite komunicirati.
Primjer: Lesnina inspiracija TikTok video
Ako ste u fazi izgradnje brenda ili planirate strateško rebrendiranje, važno je imati jasan smjer i stručnog partnera uz sebe.
Naša digitalna agencija nudi cjelovita rješenja – od analize tržišta i pozicioniranja, do vizualnog identiteta i digitalne implementacije. Pošaljite nam upit ili nas nazovite na +385 99 368 6979 saznajte kako možemo unaprijediti vaš brend.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.