Kako biste iskoristili sve prednosti internetskog marketinga, ključno je razumjeti njegove komponente i načine na koje može unaprijediti vaše poslovanje.
Kroz ovaj blog pokrit ćemo nekoliko tema koje će vam pomoći da bolje shvatite što je internetski marketing i kako funkcionira. Naučit ćete:
Ako tražite agenciju za internetski marketing, na pravom ste mjestu. Javite nam se online ili nazovite na +385 (0)99 368 6979 i zatražite ponudu.
Internet marketing, poznat i kao digitalni marketing ili online marketing, obuhvaća niz strategija i taktika koje se koriste za promociju proizvoda ili usluga putem interneta i digitalnih medija. Koristi se kako bi se privukla pažnja potencijalnih kupaca, stvorila svijest o brendu te izgradio bolji odnos s publikom.
Iako postoje brojne vrste internet marketinga, u ovom blogu fokusirat ćemo se na 7 glavnih:
SEO predstavlja proces poboljšanja vidljivosti vaše web stranice na tražilici. Radi se kako bi web stranica zauzela što bolju poziciju u rezultatima pretraživanja za relevantnu ključnu riječ, čime se povećava i njezina posjećenost. Jednostavnije rečeno, ako se pojavite među prvim rezultatima, više korisnika će ući na vašu web stranicu i odlučiti se za vaše proizvode ili usluge.
Primjerice, ako ste veterinar na području Zagreba, važno je da vas korisnici mogu pronaći dok pretražuju pojmove kao što su „veterinar“, „veterinarska stanica“, „veterinarska ambulanta“, „dežurni veterinar“ i sl. jer im je u tom trenutku potrebna usluga koju vi nudite i mogli bi odabrati baš vas.
Kako bi se pojavili među najboljim rezultatima na tražilici, potrebno je primijeniti određene SEO tehnike:
PPC oglašavanje podrazumijeva plaćene oglase, a posebno je zbog svog modela plaćanja, zato što se plaća po kliku, odnosno samo onda kada korisnik klikne na oglas.
Dvije najčešće vrste PPC oglasa su:
PPC oglašavanje je vrlo učinkovito jer brzo privlači promet i povećava svijest o brendu, no nedostatak je što će s prestankom plaćanja oglasa prestati i rezultati.
Vođenje društvenih mreža je jedna od najpopularnijih vrsta internet marketinga. Obuhvaća stvaranje i dijeljenje sadržaja koji je koristan, zabavan ili zanimljiv za korisnike.
Pod vođenjem, najčešće se misli na:
Neke od prednosti vođenja društvenih mreža su:
Oglašavanje na društvenim mrežama omogućuje vam da dosegnete specifične ciljne skupine na temelju demografskih podataka, interesa, ponašanja i ostalih kriterija, prikazujući im ciljne i prilagođene oglase.
Najčešće vrste oglašavanja na društvenim mrežama su:
Jedna od najvećih prednosti oglašavanja na društvenim mrežama je što vam pružaju brze i mjerljive rezultate koji se mogu pratiti u stvarnom vremenu. Oglasi se mogu prikazivati u različitim formatima te prilagoditi specifičnim ciljevima i preferencijama publike.
E-mail marketing pruža mogućnost povezivanja s vašim postojećim i potencijalnim klijentima putem ciljanih marketinških poruka koristeći e-mail. Primjerice, korisnicima koji su dio vašeg e-mail marketinga možete slati sljedeći sadržaj:
E-mailove možete personalizirati, tako da korisnike oslovite imenom ili prezimenom. Osim osjećaja posebnosti, šaljete im sadržaj koji je povezan s njihovim interesima, što dodatno povećava vjerojatnost za angažman.
Sadržajni marketing (content marketing) usmjeren je na stvaranje i dijeljenje sadržaja koji je vrijedan i relevantan za ciljnu publiku. Tako možete privući i zadržati ciljnu publiku te je potaknuti na željenu akciju (npr. kupnja, prijava na newsletter i sl.).
Sadržaj može biti u različitim oblicima, kao što su:
Koristeći sadržajni marketing možete stvoriti povjerenje, izgraditi odnose s korisnicima i pozicionirati brend kao autoritet u vašoj industriji.
Web stranica predstavlja središnje mjesto vašeg internetskog marketinga jer ostali kanali uglavnom usmjeravaju kupce na vašu web stranicu kako bi napravili konverziju.
Kako biste privukli i zadržali zainteresiranu publiku, vrlo je važna izrada web stranice. To uključuje:
Internet marketing je postao neizostavan dio marketinških aktivnosti. Nudi brojne prednosti koje omogućuju povezivanje s klijentima:
Evo 7 načina na koje možete poboljšati vaš internetski marketing:
Prije nego što započnete s internetskim marketingom, trebali biste definirati ciljeve, kao što su povećanje svijesti o brendu, privlačenje prometa na web stranici, poboljšanje angažmana i sl. Određivanje ciljeva je važno za kreiranje ispravnih kampanja i mjerenje uspješnosti.
Razumijevanje ciljne publike potrebno je kako biste stvorili relevantne i učinkovite kampanje. Analizirajte demografske podatke, interese, potrebe i ponašanje vaših kupaca, a dobro bi bilo da odredite idealnog kupca koji će vam pomoći definirati kome se obraćate i kako možete riješiti njihove probleme.
Koristeći različite vrste internetskog marketinga možete značajno povećati svijest o vašem brendu. Pojavljujući se na više kanala povećat ćete svoju prisutnost i ostvariti veću vidljivost među potencijalnim korisnicima.
Kako biste privukli i zadržali korisnike možete stvarati vrijedan i relevantan sadržaj, koji će vam pomoći u izgradnji autoriteta i povjerenja u vaš brend. Kvalitetan sadržaj također poboljšava rangiranje na tražilicama i povećava organski promet.
Vaša web stranica je mjesto gdje korisnici dolaze u kontakt s vašim brendom, stoga mora biti brza, prilagođena mobilnim uređajima, optimizirana za tražilice (SEO) i s jednostavnom navigacijom. Uz to, trebala bi sadržavati ključne riječi i jasne pozive na akciju (CTA). Što je bolje korisničko iskustvo, veća je vjerojatnost da će korisnici poduzeti željenu akciju.
Redovito pratite performanse marketinških aktivnosti, uključujući alate kao što su Google Analytics i Meta Business Suite. Tako možete saznati ključne metrike, poput prometa, stope konverzija, angažmana korisnika i sl. Na temelju prikupljenih podataka možete prilagoditi strategije kako biste postigli što bolje rezultate.
Korisnička podrška je ključna kako biste zadržali korisnike i izgradili lojalnost. To podrazumijeva brze i učinkovite odgovore na društvenim mrežama, putem e-maila i sl. Također, možete provoditi ankete kako biste dobili povratne informacije te stvarati koristan sadržaj u kojem ćete objasniti prednosti i načine korištenja vaših proizvoda ili usluga.
Spremni ste započeti s internetskim marketingom, ali ne znate kako? Mi smo agencija za digitalni marketing koja će vam pomoći ostvariti željene ciljeve. Kontaktirajte nas online ili nazovite na +385 (0)99 368 6979 i saznajte više informacija.
Kontaktirajte nas online klikom na gumb ispod ili nazovite broj: +385 (0)99 368 6979.